افزایش قد با ماساژ

حقایقی باور نکردنی درباره انجام ماساژ برای افزایش قد

مقدمه

به نظر شما طب سوزنی و انجام ماساژ می تواند باعث افزایش قد افراد شود؟ با انجام چه قسمت هایی از بدن می توان باعث رشد قد شد؟ اگر درباره این پرسش ها هیچ گونه اطلاعاتی ندارید، می توانید این مقاله را مطالعه کنید. افزایش قد با ماساژ در مواردی که تکنیک های ماساژ در کنار طب سوزنی انجام شود، می تواند تاثیرات بسیار چشمگیری در رشد قد شما عزیزان داشته باشد.

علاوه بر ماساژ سایر روش های دیگر مانند عمل های جراحی نیز برای افزایش قد وجود دارد، با این وجود ماساژ درمانی می تواند به عنوان یک روش غیرتهاجی برای رشد قد شما بسیار مفید باشد. با شرکت در کلاس آموزش ماساژ اصفهان شما با نقاط فشار در بدن که در رشد قد بسیار تاثیرگذار هستند، آشنا شده و قادر خواهید بود قسمت های مختلف بدن خود را به شکل اصولی ماساژ دهید. با دریافت خدمات ماساژ درمانی اصفهان در مراکز معتبر می توانید استخوان های بدن را تقویت کرده و از این طریق باعث رشد قد خود شوید. توجه به این نکته الزامی می باشد که انواع تکنیک های ماساژ نمی توانند تاثیرات مستقیمی در افزایش طول استخوان ها بگذارند، بلکه تنها می توانند در هورمون رشد تاثیرگذار باشند.

شناخت نقاط فشاری و انجام ماساژ برای افزایش قد

طب فشاری یک روش درمانی باستانی طب سنتی چینی است که قدمت آن به هزاران سال پیش باز می گردد. این روش از طب سوزنی الهام گرفته شده است، روشی مشابه که از سوزن برای تحریک نقاط طب فشاری استفاده می کند، همچنین به عنوان “نقطه طب سوزنی” شناخته می شود. هم در طب سوزنی و هم در طب فشاری، اعتقاد بر این است که در صورت عدم تعادل انرژی ممکن است بیمار شوید یا اتفاقات غیرطبیعی برای بدنتان رخ دهد.

شناخت نقاط فشاری و انجام ماساژ برای افزایش قد

این روش های درمانی راهی برای بازگرداندن تعادل بدن فراهم می کنند. بسیاری از افراد علاقه مند به انجام طب فشاری هستند، زیرا می توان آن را به راحتی در خانه بدون نظارت انجام داد. انجام ماساژ در کنار طب فشاری می تواند غده هیپوفیز که وظیفه ی تولید هورمون رشد را در بدن دارد، فعال کرد. در ادامه چند نقاط فشاری مهم بدن و نحوه ماساژ دادن آن ها را بیان می کنیم:

  • نقطه GV26 زیر لب های پایین

این نقطه درست زیر لب های پایین، قرار دارد. انگشت اشاره خود را در این نقطه قرار دهید و آن را به مدت 30 ثانیه فشار دهید.

نکته دیگر برای فعال کردن غده هیپوفیز نوک انگشت شست است. نوک انگشت شست شما به غده هیپوفیز در مغز شما متصل است. این کار را دو بار در روز به مدت یک ماه انجام دهید و نتایج را مشاهده خواهید کرد.

نقاط فشاری پا برای ماساژ

  • نقطه GV24.5 در پشت گردن

 این نقطه طب فشاری در پشت گردن شما، درست زیر جمجمه قرار دارد. این نقطه از بدن را با اعمال نیروی مناسب فشار دهید. برای تامین گرما حدود یک دقیقه می توانید ماساژ را با حوله داغ انجام دهید، هر روز در صورت نیاز از این تکنیک استفاده کنید. با کمک ماساژ درمانی و فشار این نقطه از بدن، می توانید دردهای ناشی از دیسک گردن را کاهش دهید.

  • نقطه GV20 روی تاج سر

این نقطه طب فشاری روی تاج سر قرار دارید، با حرکت دست خود به صورت دورانی آن را ماساژ دهید.

  • نقطه GV16 بالای بینی

این نقطه طب فشاری را در بالای بینی خود، مستقیما بین ابروهای خود، قرار دارد. به مدت یک دقیقه با اعمال نیروی مناسب آن را فشار دهید.

  • نقطه GV14 زیر استخوان گونه

این نقطه طب فشاری درست زیر استخوان گونه و در کنار صورت، کنار گوش شما قرار دارد.

  • نقطه LI4 بین انگشت اشاره

این نقطه روی دست شما، بین پایه های شست و انگشت اشاره قرار دارد. حدود یک دقیقه در این نقطه فشار وارد کرده و نگه دارید.

  • نقطه GB20 پشت لاله گوش

این نقطه دقیقا در پشت لاله گوش شما، در پایین جایی که غضروف بیرون زده است، قرار دارد.

  • نقاط روی کف پا

این نقاط در کف پاها، درست در مرکز کف پا قرار دارند. آن را به مدت 30 ثانیه فشار دهید و سپس استراحت کنید، این کار را ده بار تکرار کنید. در عرض یک ماه، پیشرفت را مشاهده خواهید کرد.

ماساژ درمانی برای افزایش قد

افزایش قد با ماساژ غیر قابل باور نیست به این شرط که بتوانید هر یک از قسمت های بدن را به شکل اصولی و با میزان نیروهای مناسبی ماساژ دهید. ماساژ بدن باعث می شود تا بدن هورمون هایی که در افزایش قد تاثیرگذار هستند را تولید کرده و از این طریق رشد بدن شما به صورت طبیعی انجام شود. انجام ماساژ درمانی برای افزایش قد هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و تمامی افراد می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

با وجود فواید بیشماری که ماساژ درمانی در رشد قد دارد، برای اثرگذاری بیشتر ماساژ به شما عزیزان توصیه می کنیم از رژیم غذایی مناسبی استفاده کرده و همچنین خواب مناسبی نیز داشته باشید. جهت افزایش تاثیرگذاری ماساژ برای افزایش قد و همچنین کاهش دردهای عضلانی، بسیار مهم است سبک های مختلف ماساژ را در فاصله های زمانی مشخص برای بدن خود انجام دهید.

ماساژ درمانی برای افزایش قد

تحریک غده هیپوفیز برای افزایش قد با ماساژ درمانی

هیپوفیز غده ای کوچک به اندازه نخود است که در پایه مغز شما، در راستای بالای بینی یافت می شود. هیپوفیز به عنوان “غده اصلی” بدن شما عمل می کند و به سایر غدد بدن می گوید که چه کاری انجام دهند. غده هیپوفیز بخش مهمی از سیستم غدد درون ریز (هورمون) است که در ساخت هورمون های مختلف نقش دارد. هورمون های دیگر عملکرد غدد دیگری را که هورمون ها را نیز می سازند، کنترل می کنند. هورمون رشد در بزرگسالان در جریان گردش خون به سرعت توسط بافت های خون جذب می شود.

تحریک غده هیپوفیز با کمک بهترین سبک های ماساژ درمانی و طب فشاری امکان پذیر است، به این شرط که انجام را به صورت مداوم و در طی روزهای متوالی انجام دهید. ماساژ دادن انگشتان پا و دست از مهمترین قسمت های بدن هستند که در تحریک این غده نقش بسیار زیادی دارند، برای این کار تنها کافی است نقاط فشار دست و پای خود را بشناسید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم در ارتباط با افزایش قد با ماساژ و نحوه اعمال بر روی بدن توضیح دهیم. اگر به دنبال یک برنامه جامع و کامل برای افزایش قد خود هستید، بهتر است در کنار انجام ماساژ، سایر روش های درمانی دیگر را نیز امتحان کنید. اگر تجربه ای در زمینه انجام ماساژ در جهت افزایش قد خود دارید، می توانید آن را با ما در قسمت پایین سایت به اشتراک بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *