دوره آموزش ماساژ سوئدی اصفهان

نام حرفه دوره ماساژ سوئدی
پیش نیاز ندارد
طول دوره 10 ساعت
شهریه کلاس نیمه خصوصی دو میلیون تومان

هدف از این دوره آموزش ماساژ سوئدی اصفهان این است که هنرجو بتواند تخصص لازم را در ماساژ ایرانی کسب کند و با استفاده از مهارت تخصصی کسب شده بتواند کیفیت استاندارد لازم را در ماساژ ایرانی به مراجعین خود ارائه دهد.

علاقه مندان به شرکت در دوره های آموزشی ماساژ ایرانی می توانید از طریق فرم ثبت نام زیر درخواست خود را ارسال بفرمایید تا مشاورین ما در اولین فرصت جهت تکمیل مراحل ثبت نام با شما تماس بگیرند. با ثبت نام اینترنتی خود شامل تخفیف 5 درصدی دوره خواهید شد.

دوره آموزش ماساژ سوئدی

دوره آموزشی ماساژ سوئدی  پرکاربردترین دوره آموزشی ماساژ می باشد، زیرا ماساژ سوئدی مادر تمامی ماساژها می باشد و در واقع سبک های دیگر ماساژ از ماساژ سوئدی الهام گرفته اند. ماساژ سوئدی اولین سبک ماساژ در غرب است. به این سبک ماساژ ، ماساژ بافت عمیق یا ماساژ ورزشی نیز گفته می شود زیرا فشار نسبتا بیشتری نسبت به ماساژ ریلکسی دارد و کسانی که بدن درد آنها ناشی از خستگی می باشد یا در اثر ورزش دچار گرفتگی عضلانی شده اند از این سبک ماساژ استقبال بیشتری می کنند.

پس از گذراندن دوره آموزشی ماساژ سوئدی اصفهان کاراموز با مباحث زیر آشنا می شود و روش های تخصصی ماساژ سوئدی را متناسب با متدهای به روز فرا می گیرد. و در نهایت با اخذ مدرک فنی حرفه ای ماساژ اصفهان، می تواند وارد بازار کار شود.