دوره آموزش ماساژ شمع اصفهان

نام حرفه دوره ماساژ شمع
پیش نیاز ماساژ سوئدی
طول دوره
ورکشاپ آموزشی
شهریه کلاس یک میلیون تومان

در این دوره آناتومی پوست ، مواد و شمع های مورد استفاده ، ممنوعیت ها و محدودیت های ماساژ ، نحوه استفاده مواد روی پوست ، انواع بیماری های اسکلتی و ماهیچه ای، همچنین ارگونومی بدن در محیط کار آموزش داده می شود.

هدف از دوره های آموزش ماساژ شمع این است که کارآموز بتواند به صورت حرفه ای وارد بازار کار شود و با تخصص خود ماساژ با کیفیت و مراقبت پوستی به وسیله ماساژ را برای مراجعین خود رقم بزند.

دوره آموزش ماساژ شمع اصفهان

نحوه برگزاری کلاس آموزش ماساژ شمع

علاقه مندان به شرکت در دوره های آموزشی ماساژ شمع می توانید از طریق فرم ثبت نام زیر درخواست خود را ارسال بفرمایید تا مشاورین ما در اولین فرصت جهت تکمیل مراحل ثبت نام با شما تماس بگیرند. با ثبت نام اینترنتی خود شامل تخفیف 5 درصدی دوره خواهید شد.

ماساژ شمع یک نوع ماساژ برای مراقبت از پوست بدن میباشد که با شمع های مخصوص انجام میشود . متین بیوتی که برگزارکننده انواع دوره های آموزش ماساژ اصفهان است این نوع ماساژ را به شما آموزش می دهد.

شمع های مخصوص این نوع ماساژ باعث شادابی و زیبایی پوست میشود و کمک دهنده به تقویت پوست است .

ماساژ در زندگی لازمه امروزی محسوب می شود. دوره ماساژ شمع از تخصصی ترین دوره های ماساژ می باشد و افرادی که می خواهند حرفه ی مراقبت از پوست را هم در کنار کار خود داشته باشند میتوانند این نوع ماساژ را به مهارت های خود اضافه کنند .