دوره جامع آموزش پاکسازی پوست

در واقع پاکسازی پوست یکی از مراقبت های اساسی پوست است که با از بین بردن سلول های مرده در سطح پوست، پاک کردن گرد و غبار، مواد آرايشی و چربی اضافی در سطحی ترین لایه پوست (اپيدرم) و باز كردن منافذ پوست برای تنفس، جذب مواد مورد نیاز و اساسی پوست مانند آبرسـان و احيـاء كننـده، پوست را طراوت می بخشد و باعث می شود آسیب های پوستی کاهش یابد و پوست جوان تر بماند.
در این دوره آموزش پاکسازی پوست اصفهان آناليز كردن سـاختمان پوسـت ، آمـاده سـازی پوست مشتری ، پاكسازی انواع پوست ، کار با انواع مواد و محصولات مراقبتی ، مراقبت های بعد از پاكسازی ، مراقبت های شخصی پوست و به كـارگيری انواع ماسـك صـورت به کارآموز آموزش داده می شود. امروزه یکی از فاکتورهای اصلی زیبایی داشتن پوستی سالم و باطراوت می باشد.
هدف از دوره های آموزش پاکسازی این است که کارآموز بتواند به صورت حرفه ای وارد بازار کار شود و با تخصص خود بهترین نتیجه و راه کار را برای پوست مراجعین خود رقم بزند.
علاقه مندان به شرکت در دوره های آموزشی پاکسازی پوست می توانید از طریق فرم ثبت نام زیر درخواست خود را ارسال بفرمایید تا مشاورین ما در اولین فرصت جهت تکمیل مراحل ثبت نام با شما تماس بگیرند. با ثبت نام اینترنتی خود شامل تخفیف 5 درصدی دوره خواهید شد.

دوره جامع آموزش پاکسازی پوست