فواصل منظم برای یک ماساژ درمانی چگونه است؟

مقدمه

ماساژ درمانی از راه های بسیار مناسب برای اکثر دردها میباشد. یعنی همانطور که در مقالات قبلی گفته شده با ماساژ میتوان بسیاری از درد ها را دوا کرد .اما نوع ماساژ ، کلینیک ماساژ و وضعیت جسمی ماساژ گیرنده تاثیر زیادی بر نتیجه کار دارد. ما در این مقاله قصد داریم به شما یک برنامه منظم از فواصل زمانی بین هر ماساژ را توضیح دهیم. اگر به دنبل راهی برای نتیجه بهتر ماساژ هستید ما را دنبال کنید.

مشخص نمودن زمان بندی ماساژ

ماساژ میتواند برای هر فرد مناسب باشد و هر مشکلی را حل کند اما اگر طبق زمان های مشخص انجام شود. بعضی افراد فکر میکنند ماساژ یک حرکت لاکچری محسوب میشود و باید زمان های تعطیلی و هر از گاهی انجام شود . اما باید بدانید این ماساژ نتیجه دلخواه را نمیدهد و تنها زمانی میتوانید به هدف خود برسید که از ماساژ طبق یک زمانبندی مشخص خدمات بگیرید.

اینکه ماساژ را برای چه درد و یا هدفی دریافت میکنید مشخص میکند که فاصله بین ماساژ چقدر باشد ما در ادامه تعدادی از فواصل را بیان میکینم.

تعداد جلسات مفید ماساژ درمانی

به طور کلی تعداد جلسات به بدن فرد ماساژ گیرنده ارتباط مستقیم دارد هر چه فرد بدن قوی تر و بدون مشکلی داشته باشد نیاز به ماساژ کمتر میشود . یعنی اگر مشکل خاصی ندارید و تنها برای رفع استرس ها و خستگی روزانه ماساژ میگیرید. یک جلسه در ماه کافی است اما اگر ورزشکار ، باردار ، دچار درد مزمن و… هستید تعداد این جلسات بیشتر میشود. و این تشخیص را ماسورها میدهند. در ادامه تعادای از این دردها را بیان میکنیم.

ماساژ بارداری

بسیاری از خانم های باردار تصور میکنند در بارداری نمیتوان ماساژ گرفت در حالی که چنین نیست. ماساژ در بارداری میتواند درد ها را کاهش دهد ورم را کم کند و به زایمان کمک بسیاری بکند اما باید فاصله زمانی دو هفته حفظ شود. و حتما قبل از ماساژ با پزشک خود مشورت کنید البته در مقاله ماساژ بارداری توضیحات تکمیلی ارائه داده ایم.

ماساژ ورزشکاران

ورزشکاران نیاز به چند نوع ماساژ دارند که تایم هر کدام متغییر است. ماساژ قبل از مسابقات  و بین تمرین ها ، ماساژ حین ماسابقه و به صورت ماساژ هی کوتاه مدت چند دقیقه ای ، ماساژ بعد از مسابقات لراب رفع خستگی و درد عضلانی و… که همه ی این ماساژ ها میتواند کمک زیادی به بدن ورزشکار بکند.

ماساژ درمانی

اگر دچار درد های شدید یا خفیف هستید و قصد داردی از ماساژ استفاده کنید. بسته به میزان درد ی که دارد میتوانید ماساژ بگیرید ولی حداقل زمان ماساژ بین یک تا دو هفته است . تعیین این میزان ماساژ با ماسور ها و مشاورن میباشد. و ماسور ها باید تشخیص دهند چه میزان ماساژ برای بدن کافی است . کلینیک متین بیوتی در اصفهان ارائه دهنده انواع خدمات ماساژ و مشاوره با بهترین ماسور های اصفهان .

نتیجه

قبل از اقدام به ماساژ ابتدا بهتر است با ماسورها مشورنت کنید و طبق زمانبندی و فواصل زمانی منظم اقدام به دریافت ماساژ کنید. تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید. آموزشگاه فنی و حرفه ای متین بیوتی در اصفهان آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان عزیز میباشد. برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید. از اینکه ما را تا پایان مقاله همراهی کردید سپاسگذاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *