دستگاه میکرو کارنت

دستگاه میکرو کارنت چیست

مقدمه

بحث زیبایی و پوست بسیار گسترده تر از آن است که بتوان در مورد آن در یک مقاله کوتاه صحبت کرد. اما همانطور که قبلا هم ذکر کردیم زیبایی شما به پوستتان مربط است و هرچه بیشتر به پوست خود رسیدگی کنید زیباتر به نظر میرسید. رسیدگی به پوست راه های مختلفی دارد. استفاده از دستگاه های زیبایی راهی ساده و بی دردسر است اما در زمینه زیبایی دستگاه ها به قدر متنوع و زیاد هستند  که نمیتوان انتخاب کرد از کدام روش و دستگاه استفاده کرد. هر یک از دستگاه ها کاربرد خاص خود را دارند و مناسب برای نوعی بیماری و یا مشکلات پوستی هستند.اما ما در این مقاله قصد داریم شما را با دستگاه میکرکارنت آشنا کنیم . اگر به دنبال دستگاهی فوق العاده هستید ما را در ادامه  این مقاله همراهی کنید.

آشنایی با دستگاه میکروکارنت

دستگاه میکروکارنت یک ابزار غیر تهاجمی برای جلوگیری از پیری و افتادگی پوست میباشد. این وسیله با ماساژ عمیق صورت خطوط ریز را از بین میبرد و باعث سفتی پوست میشود.

فیشال‌های میکروکارنت می‌توانند به سفت شدن ماهیچه‌های ناحیه و تحریک کلاژن و الاستین کمک کنند و به پوست شما کمک می‌کنند صاف‌تر، روشن‌تر و جوان‌تر به نظر برسد. این دستگاه از تکانه‌های الکتریکی سطح پایین برای تحریک عضلات صورت استفاده می‌کنند.

دستگاه میکرو کارنت

طرز استفاده از دستگاه

مسئله این است که این دستگاه ها می توانند بسیار گران باشند. بنابراین برای اینکه ببینیم آیا واقعاً ارزش خرید را دارند یا خیر میتواند تحقیقات قبل از خرید را از مراکز زیبایی انجام دهید. در سایت کلینیک زیبایی متین بیوتی میتوانید نظرات مشتریان را مشاهده کنید و سوالات خود در این باره را بپرسید. اما استفاده از این دستگاه نیاز به آموزش دارد که نیز میتوانید با ثبت نام در دوره های آموزش پاکسازی پوست ، آموزش های لازم را ببینید.

مزایا و معایب دستگاه میکرو

مزایای Microcurrent چیست؟ بر اساس تحقیقات انجام شده مزایای بسیاری برای این دستگاه ارائه شده است. که ما تنها تعدادی از آنها را بیان میکنیم. اصلی ترین خاصیت دستگاه میکرو کارنت تحریک پوست و ماهیچه هاست که باعث جوانسازی پوست میشود. دومین مزیت دستگاه بهبود گردش خون و بهبود سریعتر زخم و التهابات پوستی میباشد. همچنین میکرو میتواند دردهای ناشی از سینوس ها را کاهش دهد .

اما اگر بخواهیم از معایب دستگاه بگویم. میتوان تنها به یک مورد اشاره کرد. اینکه فقط یک سری از افراد نمیتوانند از این دستگاه استفاده کنند. افرادی که دارای بیماری های خاص مانند سرع هستند. و یا بیماری های خاص قلبی دارند. همچنین در سیاری از کلینک ها برای افراد باردار نیز استفاده نمیکنند.

دستگاه میکرو کارنت

نتیجه

نتیجه کلی از این مقاله را میتوان در چند جمله خلاصه کرد. استفاده از دستگاه های مراقبت پوست با توجه به تنوع بالایی که دارند انتخاب آن کمی مشکل است. بنابراین قبل از خرید حتما تحقیقات خود را کامل کنید و سپس اقدام به خرید کنید. اگر تصمیم به خرید دستگاه میکرو کارنت دارید مطمئن باشید در مدت زمان کوتاهی به پوستی شاداب و سالم دست پیدا خواهید کرد. به هر حال اگر بدنبال جوانی هستید حتما این دستگاه مفید و کاربردی را تهیه کنید و یا در کلینیک های زیبایی از خدمات پوست و مو  استفاده کنید. از اینکه ما را تا پایان مقاله همراهی کردید سپاسگذاریم.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *