دستگاه آنالیز پوست و مو

مقدمه

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا درمان های پوستی و محصولات مراقبت از پوستی که استفاده می کنید واقعا تاثیر گذارند یا نه؟ همه ما محصولات مراقبت از پوست زیادی می خریم، پس بهتر نیست بدانید دقیقاً چگونه روی پوست عمل می کنند؟ در کلینیک متین بیوتی بهترین خدمات پوستی ارائه میشود. و ما بی صبرانه منتظریم تا همه آنها را با شما آزمایش کنیم.

در کلینیک زیبایی متین بیوتی ما جدیدترین فناوری آنالیز پوست و مو را به شما معرفی کنیم که راهی عالی برای اطلاع از نحوه پیشرفت درمان و مراقبت از پوست شما است. و شما را متوجه میکنیم که کدام محصول بر پوست شما تاثر گذاشته و نتیجه را باهم میبینیم.

دستگاه آنالیز پوست چگونه عمل میکند

این دستگاه به صورت دیجیتالی از صورت شما تحت طیف وسیعی از طول موج های نور مختلف عکس می گیرد. و این اجازه را می‌دهد که به زیر لایه‌های پوست شما نگاه کنیم و چیزهایی مانند آسیب نور خورشید، سطوح رنگدانه‌ها، بافت و حساسیت پوست، باکتری‌ها و شرایط عروقی را شناسایی کنیم . در واقع دستگاه آنالیز میتواند موارد اندازه و تعداد منافذ ، چین و چروک ، رنگدانه ،  آسیب اشعه ماوراء بنفش ، آکنه باعث ایجاد پورفیرین و باکتری می شود ، قرمزی پوست و شرایط عروقی را مورد بررسی قرار دهد.

استفاده از دستگاه های آنالیز نه تنها به ما این امکان را می دهد که برنامه درمانی مناسب در سالن و محصولات مراقبت خانگی را برای نوع و وضعیت پوست شما انتخاب کنیم، بلکه می توانیم پیشرفت شما را به سمت پوستی سالم تر و جوان تر به صورت علمی ثبت کنیم.

مرحله 1: تجزیه و تحلیل

در کلینیک زیبایی متین بیوتی با استفاده از یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های آنالیز بالینی موجود، متخصص پوست سه عکس مختلف از صورت شما می‌گیرد تا تصویری دقیق از وضعیت آن اندازه‌گیری کند. این سه تصویر با استفاده از طیف های مختلف نور برای برجسته کردن مشکلات نامرئی و آسیب های زیربنایی خورشید گرفته شده اند.

مرحله 2: تشخیص و تجویز شخصی

سپس یک تشخیص فوق العاده دقیق پوست دریافت خواهید کرد، که مشکلات احتمالی را که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند برجسته می کند. درمانگر مراقبت از پوست شما نکات مربوط به سلامت و شیوه زندگی را ارائه می دهد و یک نسخه درمانی شخصی به شما می دهد.

مرحله 3: نتایج قابل اندازه گیری

بررسی سلامت اسکنر پوست به سادگی مشکلات را شناسایی نمی کند. در طول دوره درمان، آنالیزهای عکاسی بیشتری دریافت خواهید کرد تا پیشرفت خود را ثبت کنید و ببینید که پوست شما چقدر بهبود یافته است.

دستگاه آنالیز مو چگونه عمل میکند

دستگاه نرم افزار آنالایزر مو یک سیستم حرفه ای جدید برای اندازه گیری، درمان زیبایی و توصیه محصولات مو می باشد. دستگاه آنالیز مو از پیشرفته ترین طیف تجهیزات اندازه گیری است که خدمات سریع و کاملاً متناسب با نیازهای هر مشتری را ارائه می دهد. و به طور خودکار تشخیص کامل پارامترهای اصلی را انجام می دهد: نوع مو، وضعیت مو، کراتینه، حساسیت، تراکم، ضخامت و…

همچنین می‌تواند یک گوشه مو را نگه دارد که ترکیب خوبی از یک آنالایزر کراتینه، یک آنالایزر ریزش مو، یک آنالایزر تراکم مو، یک آنالایزر ضخامت مو، یک آنالایزر حساسیت پوست سر و بسیاری از اندازه‌گیری‌های پیشرفته‌تر را به شما می‌دهد.

نتیجه

در کلینیک متین بیوتی میتوانید بهترین خدمات فشیال صورت در اصفهان را دریافت کنید. و با استفاده از دستگاه آنالیز میزان تاثیر گذاری بر پوست و مو خود را اندازه گیری کنید. برای دریافت خدمات با ما در تماس باشید. همچنین استفاده از این دستگاه به شما میگوید که کدام محصول پوست و مو برای شما مناسب ست که میتوانید بهترین ها را از سایت متین بیوتی خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *