مشخصات تخت ماساژ ایده آل

یک تخت ماساژ باید چه ویژگی داشته باشد؟

مقدمه

اگر قصد فعالیت در حرفه ماساژ را دارید، باید در قدم اول وسایل و ابزارهای مورد نیاز خود را برای انجام ماساژ تهیه کنید. تخت های ماساژ یکی از وسایل ضروری است که شما باید حتما آن را برای شروع فعالیت خود در حرفه ماساژ، خریداری کنید. سوال مهمی که در این زمینه مطرح می شود این موضوع می باشد که مشخصات تخت ماساژ ایده آل چیست؟ بهتر است تخت های پرتاب یا ثابت را تهیه کنید؟ اندازه تخت های ماساژ باید چقدر باشد؟ آیا نیاز به تهیه جنس خاصی از ماساژ برای اتاق های اسپا است؟ انتخاب بهترین تخت ماساژ که علاوه بر راحتی از زیبایی بسیار بالایی نیز برخوردار باشد، می تواند به شما کمک کند تا رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کنید. در این مقاله ما درباره مشخصات تخت ماساژ ایده آل و راهکارهایی برای انتخاب بهترین نوع آن توضیح می دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای انتخاب تخت ماساژ ایده آل باید به چه نکاتی توجه کرد

برای این که بتوانید از طریق ماساژ به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنید، بهتر است در قدم اول بهترین آموزشگاه فنی و حرفه ای ماساژ اصفهان را برای گذراندن دوره های آموزشی انتخاب کنید. در قدم بعد باید ابزارهای ضروری را برای یک اتاق ماساژ تهیه کنید.

برای انتخاب تخت ماساژ ایده آل باید به چه نکاتی توجه کرد

اگر قصد شرکت در دوره آموزش ماساژ اصفهان را دارید، می توانید با خیال آسوده به مجموعه متین بیوتی مراجعه کرده و درباره انواع تکنیک های ماساژ، نحوه اعمال آن بر روی بدن، میزان فشار مناسب دست برای انجام ماساژ، نحوه جذب مشتری، انتخاب وسایل ضروری برای اتاق ماساژ و سایر موارد دیگر اطلاعاتی را کسب کنید. برای شرکت در این دوره های آموزشی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از شرایط دوره آموزشی حضوری و دوره آنلاین ماساژ متین بیوتی، سوالات خود را از کادر این مجموعه بپرسید. در ادامه درباره مشخصات تخت ماساژ ایده آل و نحوه انتخاب بهترین آن ها توضیح می دهیم:

انتخاب نوع تخت ماساژ

در قدم اول برای انتخاب بهترین تخت ماساژ، باید نوع آن را مشخص کنید. دو نوع تخت ماساژ پرتابل و ثابت در بازار موجود است که شما می توانید بسته به فضای اتاق ماساژ خود، آن را انتخاب کنید. تخت های ماساژ ثابت به دلیل داشتن پایه و اسکلت بسیار مستحکم توسط بسیاری از ماساژ درمانگرها استفاده می شوند. با توجه به مکانیزمی که در تخت های ماساژ ثابت به کار رفته است، شما عزیزان نمی توانید به راحتی آن ها را جابجا کنید. از این جهت در مواردی که قصد تغییر تنظیم مداوم ارتفاع تخت را ندارید، می توانید از مدل ثابت تخت های ماساژ استفاده کنید.

یکی از پرطرفدارترین تخت های ماساژ که امروزه توسط بسیار از ماساژ درمانگرها استفاده می شود، نوع قابل حمل و تاشو آن می باشد. با وجود این که پایه های مدل قابل حمل تخت های ماساژ نسبت به مدل ثابت آن بسیار ضعیف تر می باشد، اما به دلیل قابلیت تنظیم ارتفاع تخت و حمل راحت آن، در بسیاری از اتاق های ماساژ از این نوع تخت استفاده می شود. برای اطمینان از میزان استحکام و دوام تخت های تاشو به شما عزیزان توصیه می کنیم مدل هایی را انتخاب کنید که پایه هایی از جنس آلومینیومی داشته باشند.

انتخاب نوع تخت ماساژ

انتخاب بهترین ابعاد تخت ماساژ

انواع تخت های ماساژی که در بازار موجود هستند، طول و عرض متفاوتی دارند. شما عزیزان باید بسته به نیاز، فضای اتاق ماساژ خود ابعاد مناسب تخت را انتخاب کنید. اگر درباره مشخصات تخت ماساژ ایده آل اطلاعاتی ندارید، بهتر است قبل از خرید تخت های ماساژ با فردی متخصص مشورت کنید.

عرض مناسب تخت

شما عزیزان باید تخت ماساژی را برای اتاق های ماساژ و اسپا انتخاب کنید که برای هر نوع فرم بدن مناسب باشد. انتخاب عرض مناسب تخت ماساژ می تواند به ماساژ درمانگر این امکان را دهد تا بتواند تکنیک های ماساژ را بدون این که بیش از اندازه بر روی تخت خم شود، انجام دهد. از طرف دیگر عرض تخت های ماساژ باید علاوه بر راحتی ماساژ درمانگر باید به اندازه ای باشد که تمامی مراجعه کننده با اندام های مختلف بتوانند به راحتی بر روی آن قرار گیرند. هر یک از ماساژ درمانگرها ممکن است عرض های مختلفی از تخت را برای اتاق های ماساژ انتخاب کنند، اما به طور کلی می توان گفت بهتر است ابعاد 70 تا 75 سانتی متر را برای سالن اسپای خود انتخاب کنید.

طول مناسب تخت ماساژ

طول تخت های ماساژ ایده آل باید به گونه ای باشد که تمامی افراد با قد متفاوت بتوانند به راحتی بر روی تخت دراز بکشند. بهتر است طول تخت های ماساژ کمتر از 180 سانتی متر نباشد، با این وجود بهتر است طول مناسب تخت را بسته به فضای اتاق ماساژ خود انتخاب کنید.

ارتفاع مناسب تخت ماساژ

علاوه بر انتخاب طول و عرض مناسب برای تخت های ماساژ، بسیار مهم است تختی را انتخاب کنید که ارتفاع مناسبی نیز داشته باشد. اغلب تخت های ماساژ به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت تنظیم ارتفاع را به ماساژ درمانگر می دهند.

انتخاب بهترین ابعاد تخت ماساژ

انتخاب وزن مناسب تخت ماساژ

در زمان خرید تخت ماساژ شاید این سوال برای شما پیش آید که آیا وزن تخت ماساژ مهم است یا خیر؟ در جواب این پرسش می توان گفت وزن مناسب تخت های ماساژ به شما این امکان را می دهد تا بتواند تمامی مراجعه کننده ها را با وزن های مختلف بتواند تحمل کند. در مواردی که قصد حمل مداوم تخت های ماساژ را ندارید، بهتر است تخت هایی را انتخاب کنید وزن بالاتری داشته باشند.

نوع جنس فوم تخت ماساژ

انواع تخت های ماساژ با جنس فوم های متنوعی در بازار موجود هستند. فوم رویه تخت باید به گونه ای باشد که راحتی را برای مراجعه کننده ها به ارمغان آورد. در شرایطی که مراجعه کننده های بسیار زیادی دارد، بهتر است تخت های ماساژ را انتخاب کنید که فوم سختی داشته باشند.

سخن پایانی درباره انتخاب تخت ماساژ ایده آل

ما در این مقاله درباره مشخصات تخت ماساژ ایده آل و نحوه انتخاب بهترین تخت برای اتاق های ماساژ برای شما عزیزان توضیح دادیم. هر یک از افراد باید متناسب با فضای اتاق ماساژ خود و همچنین تعداد مراجعه کننده هایی که دارید، بهترین نوع تخت را انتخاب کنید. با خریداری بهترین مدل تخت ماساژ می توانید از آن ها در طی دراز مدت بدون این که نیاز به تعمیر و یا تعویض تخت داشته باشید، از تخت استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *