میکرودرم پودری

میکرودرم پودری چه کمکی به رفع مشکلات پوست می کند؟

مقدمه

اگر پوست شما کدر، بی‌جان یا حتی پیرتر از آنچه می‌خواهید به نظر می‌رسد، می‌توانید با استفاده از میکرودرم ابریژن آن را تقویت کنید. پوست جدید و بسیار سالم‌تر درست زیر سطح پوست مرده و قدیمی پنهان می‌شود و میکرودرم ابریژن یک راه ایده‌آل برای آشکارسازی آنی  بدون خطرات اسکار یا عوارض جانبی است.

میکرودرم پودری چیست؟

میکرودرم پودری و یا میکرودرم ابریژن روشی کم تهاجمی که از یک ابزار کمی ساینده برای لایه برداری ملایم پوست استفاده می کند و سلول های مرده پوست را از سطح پاک می کند. برای اطلاع از انواع روش هایی که به کمک آن می توانید سلول های مرده پوست را از سطح صورت خود از بین ببرید، می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

اگر کلمه میکرودرم را از هم جدا کنید، میکرو به معنای کوچک است، درم به معنای پوست است، و سایش به معنای فرآیند خراشیدن است. بنابراین اگر آن را کنار هم قرار دهید، به معنای واقعی کلمه فرآیندی است که در آن از ابزارهایی برای ایجاد خراشیدگی های میکروسکوپی در پوست برای برداشتن لایه بالایی ضخیم تر پوست استفاده می کنید

مزایای انجام میکرودرم پودری برای صورت

میکرودرم ابریژن برای انواع پوست ایمن و موثر است. کریستال های لایه بردار بسیار ریز هستند و آسیبی به پوست شما وارد نمی کنند. از آنجایی که میکرودرم ابریژن نیازی به برش یا بیهوشی ندارد، هیچ خطری برای زخم یا عفونت وجود ندارد.

این درمان بدون درد است و ممکن است یک ساعت یا کمتر طول بکشد. پس از اولین درمان میکرودرم پودری، می توانید انتظار داشته باشید که پوستی روشن تر و شاداب تر ببینید. ممکن است درمان های مکمل برای کمک به شما در بهینه سازی نتایج مفید باشد. که میتوانید این روش های مکمل را در خدمات پاکسازی پوست در اصفهان می توانید با خیال آسوده به مجموعه متین بیوتی مراجعه کنید.

نتایج میکرودرم پودری می‌تواند برای ماه‌ ها ماندگار باشد و برای کمک به حفظ آن ها، می‌ توان از یک رژیم مراقبت از پوست خوب استفاده نمود. تا اطمینان حاصل شود که پوست شما همیشه هیدراته و به خوبی در برابر محیط محافظت می‌ شود.

آموزش میکرودرم پودری

خدمات پوستی و جوان سازی نیاز به آموزش های جامع و کاملی دارد که این آموزش ها بهتر است زیر نظر اساتید حرفه ای باشد. آموزشگاه متین بیوتی در اصفهان بزرگترین آموزشگاه خدمات پوستی می باشد. که همراه با آموزش به هنرجویان گرامی مدارک معتبر بین المللی نیز ارائه می دهد. برای ثبت نام در دوره های آموزشی ، آموزش فیشیال اصفهان با ما در ارتباط باشید.

میکرودرم ابریژن پودری به عنوان روتین مرقبت از پوست

محصولات زیادی وجود دارد که می‌توانید در روتین مراقبت از پوست خود بگنجانید تا صاف‌ ترین پوست ممکن را داشته باشید، گاهی اوقات برای جوان‌ سازی آن به ابزار قوی‌تری نیاز است، آن وقت است که به میکرودرم ابریژن روی می آوریم.

اگر پوست شما کدر، بی‌جان یا حتی پیرتر از آنچه می‌خواهید به نظر می‌ رسد، می‌ توانید با استفاده از میکرودرم ابریژن آن را تقویت کنید. پوست جدید و بسیار سالم‌ تر درست زیر سطح پوست مرده و قدیمی پنهان می‌ شود و میکرودرم ابریژن یک راه ایده‌ آل برای آشکارسازی آنی بدون خطرات اسکار یا عوارض جانبی است. برای اطلاع از سایر روش های روتین مراقبت پوست در خانه، می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

مقاله پیشنهادی : روتین پوستی در خانه

نتیجه

اگر به دنبال راهی ایمن و موثر برای تقویت شادابی پوست خود و برگرداندن زمان به عقب هستید، مشاوره میکرودرم ابریژن قدم بعدی شماست. این نوع خدمات پوستی را میتوانید با بهترین کیفیت و قیمت در کلینیک متین بیوتی استفاده کنید. لیست مراقبت های پوستی را در قسمت خدمات پاکسازی پوست مطالعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به راحتی به صورت آنلاین وقت رزرو کنید یا با دفتر تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *