روتین پوست در خانه

روتین پوستی در خانه

آیا میدانید روتین پوستی چیست؟ میتوان در خانه روتین پوستی مناسب داشت؟ چرا باید به پوست خود رسیدگی کنیم؟ پاسخ تمام این سوال ها و دیگر مسایل پوستی را میتوانید در مقالات آموزشگاه متین بیوتی بیابید. روتین پوستی یا همان مراقبت از پوست مراحل مختلفی دارد که همه ما نمیدانیم چگونه انجام دهیم تا به نتیجه دلخواه برسیم. داشتن پوستی شفاف و سالم خواسته ی همه ما به خصوص خانم ها میباشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع روتین پوستی آشنا کنیم و شما را به داشتن پوستی زیبا و چهره جذاب نزدیک کنیم. با ما تا پایان مقاله همراه باشید .

معرفی انواع پوست

قبل از اینکه محصول پوستی خریداری کنید و یا هر نوع مراقبت پوستی مانند ماسک و کرم و… را استفاده کنید ، بهتر است ابتدا نوع پوست خود را تشخیص دهد . و بعد از آن حتما علت عارضه پوستی که دچار آن شدید را جویا شوید . به طور مثال اگر قبلا لک پوستی نداشتید و به تازگی ایجاد شده اند ابتدا علت آن را پیدا کنید سپس درمان را شروع کنید .

انواع مختلفی از پوست ها وجود دارد که به طور کلی به چند دسته ی ، پوست خشک ، پوست چرب ، پوست جوش دار و…. تقسیم بندی میشود . اما تشخیص اینکه پوستتان از کدام نوع است کار سختی نیست . اما اگر به دنبال تشخیص دقیق تری هستید میتوانید از مشاوران متین بیوتی کمک بگیرید.

انواع پوست

روتین پوستی روز

روتین پوستی به طور کلی به سه بخش تقسیم میشود :

1- رفع آلودگی ها و پاک کردن مواد آرایشی و…

2- شستشو با آب و مواد شوینده مناسب

3- استفاده از کرم مرطوب کننده و ماسک و کرم و…

اما هر یک از این مراحل در روتین های پوستی مختلف است و بسته به نوع پوست از مواد مختلف استفاده میشود. مراقبت از پوست در مرحله صبح ساده تر است. ابتدا صورت خود را با آب ولرم و شوینده مناسب پوست خود بشویید . سپس میتوانید از تونر ها مناسب استفاده کنید که میتواند به پاکسازی پوست کمک کند اما اگر با آن مشکل دارید و یا به هر دلیلی نمی خواهید از تونرها استفاده کنید مشکلی ندارد و استفاده از تونر در مراقبت پوستی ضروری نیست.

بعد از این مراحل به سراغ مرحله بعدی یعنی استفاده از کرم های مراقبتی دور چشم میرویم .محققان در قدیم معتقد بودند استفاده از این کرم ها از سن سی سالگی به بعد است اما در حال حاضر گفته شده است که کرمهای دور چشم را باید از سن بیست سالگی شروع کرد . تا بتوانید در سنس بالاتر چشمانی زیبا و جوان داشته باشید. برای خرید محصولات پوستی و انتخاب برند مناسب با پوست شما میتواند از قسمت محصولات تالگو صورت ، فروشگاه متین بیوتی کمک بگیرید.

در مرحله آخر باید از ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید . حتی اگر از خانه بیرون نمیروید ، زیرا ضد آفتاب ها تنها برای جلوگیری آفتاب نیست و کلیه ی اشعه ها را از صورت دور میکند. این مرحله آخر بود اما باید بدانید که این کرم ها با توجه به برند و نوع آن باید هر چمد ساعت تمدید شوند که در بروشور محصول میتوانید مطالعه کنید.

روتین پوستی در شب

روتین پوستی شب

روتین پوستی و مراقبت از پوست در پایان روز کمی متفاوت از صبح است. در این روتین ابتدا باید آلودگی ها و لوازم آرایشی که در روز استفاده شده است از پوست پاک شوند. با مواد مختلفی میتوان این کار را انجام داد . شیر پاکن ، روغن پاک کننده پوست ، دستمال مرطوب و… نمونه ای از محصولات پاک کننده هستند . که به انتخاب خود میتوانید از آنها استفاده کنید . بعد از آن حتما باید با استفاده از شوینده و آب ولرم صورت را بشویید.

در مرحله بعدی باید پوست را با مواد مختلف تقویت کرد استفاده از سرم ها ، کرم دور چشم ، کرم مرطوب کننده و… راه هایی برای افزایش سلامت پوست و پاکسازی میباشد. انتخاب نوع تقویت کننده بسته به نوع پوست و انتخاب شخصی میباشد. که نمیتوان به طر کلی مواردی خاص را نام برد. اما استفاده از کرم دور چشم ، تقویت کننده ای خاص است که همه افراد خانم و آقا ، پیر و جوان و… باید از آن استفاده کنند.

محصولات پوستی

استفاده از محصولات و دستگاه های مراقبت پوست

بعضی مواقع سوالی که برای افراد پیش میآید این است که چرا با جود داشتن یک روتین مراقبت پوست مناسب باز هم پوست دچار مشکلات متعددی میشود؟ به دو دلیل میتوان علت این مشکلات را جواب نگرفتن از روتین پوست دانست. اولین دلیل آن میتواند مشکلا بدنی باشد که باید با آزمایش و دکتر ابتدا مشکلات کلی بدن را رفع کنید. دلیل دوم و مهم این است که از محصولات و دستگاه های مراقبتی نامناسب استفاده میکنید.

ما در این قسمت سعی داریم به شما تعدادی از محصولات مناسب و معتبر و دستگاه های مورد نیاز برای انجام روتین های پوستی را ارائه دهیم. پوست قسمت حساسی از بدن میباشد که باید حتما از محصولات پوستی با کیفیت و شناخته شده استفاده کنید.محصولات مراقبت پوست بند تالگو و فوراور دوتا از برندهای شناخته شده جهانی هستند که میتوانید با قیمت مناسب در سایت متین بیوتی خریداری کنید.

دستگاه های متفاوتی برای انجام پاکسازی پوست وجود دارد که نمیتوان همه آنها را دخانه داشته باشید ولی یک سری از دستگاه ها ارزان قیمت و کاربردی هستند که میتوانید با تحقیق و کمک از مشاوران متین بیوتی  تعدادی از آنها را تهیه کنید. دستگاه ها ضروری نیستند ولی کمک زیادی میتوانند در روند بهبود پوست ایجاد کنند.

سخن پایانی

به طور کلی برای داشتن پوستی زیبا و سالم نیاز به یک سری مراقبت ها ، محصولات پوستی ، دستگاه ها و روتین پوستی و برنامه ریزی شده دارید. اگر میخواهید به یک نتیجه دلخواه برسید میتوانید دوره های آموزش پاکسازی پوست را در آموزشگاه ما ثبت نام کنید . از اینکه با ما تا پایان مقاله همراه بودید سپاسگذاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *