درآمد ماهانه ماسورها

درآمد ماهانه ماسورها چقدر است؟

با این وضعیت اقتصادی کشور هر فردی نیاز به درآمد دارد ولی بدست آوردن شغلی مناسب و درآمد خوب کار ساده ای نیست. ما در این مقاله قصد داریم به شما راه کاری آسان و بی دردسر ارائه دهیم اگر بدنبال شغلی خوب با درآمد عالی هستید با ما همراه باشید. با شرکت در کلاس آموزش ماساژ در اصفهان شما یاد خواهید گرفت تا انواع تکنیک های ماساژ را بدون وارد کردن آسیب به بدن، برای مشتریان خود انجام دهید.

افزایش میزان درآمد ماهانه ماسورها 

این روزها شغل ماسوری مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است . در این مقاله میتوانید با شغل ماسورها بیشتر آشنا شوید و با محاسبه میزان درآمد آنها و در نظر گرفتن شرایط خود وارد شغل ماسوری شوید. همانطور که در مقالات قبلی گفتیم بسیاری از بیماری ها و دردها با ماساژ درمانی برطرف میشوند در این روزگار پر از استرس و اضطراب همه به دنبال آرامش هستند که میتوان با یک ماساژ حرفه ای این آرامش بی نهایت را بدست آورد.

درآمد ماهانه ماسورها

چگونه با ماساژ درآمدزایی کنیم؟

برای بدست آوردن درآمد تنها مدرک و مجوز کافی نیست بلکه باید تخصص و هنر جذب مشتری را داشته باشید . پس اگر نیاز به درآمد دارید در ابتدا باید مجوز لازم را برای راه اندازی سالن ماساژ بگیرید . در مقالات مراحل گرفتن مجوز سالن ماساژ ، تمام مراحل روند پروژه را ذکر کردیم . بعد از گرفتن مجوز نیاز داریم حرفه ای به نظر برسیم تا مشتری جذب شود .

تعداد ماسورها در این چندسال اخیر به خصوص در شهرهای بزرگ بسیار زیاد شده است و رقابت بین ماسورها به شدت افزایش یافته است پس اگر میخواهید در این رقابت سربلند بیرون بیاید از خدمات بی نظیر آموزشگاه متین بیوتی بهره ببرید . میتوانید برای آموزش بیشتر  کسب تجربه فیلم های آموزشی موجود در سایت را مشاهده کنید و از نظرات مشاوران متین بیوتی کمک بگیرید.

میزان درآمد ماسورها چقدر است؟

سوالی که شاید برای بسیاری از افراد پیش  بیاید این است که میزان در آمد ماسور ها چقدر است . بسیاری پیش آمد است که در انتظار مطب دکتر ، سالن زیبایی ، ماساژ و … نشسته ایم و به این فکر میکنیم که درآمد روزانه دکتر ، آرایشگر ، ماسور و…  چقدر است؟ نمیتوان به عدد دقیقی دست پیدا کرد ولی مبلغ حدودی را میتوان بدست آورد.

هر نوع ماساژ چیزی حدود 200 تا 300 هزار تومان میباشد که اگر فرد ماسور بتواند در روز به صورت متوسط حدود 10 ماساژ انجام دهد میتواند در ماه درآمدی بین 15 تا 30 میلیون درآمد داشته باشد. البته تمام این مبالغ تقریبی میباشد که با در نظر گرفتن شرایط کار این درآمد قابل تغییر است. مثلا ماسوری که در سالن ماساژ خود خدمات ارائه دهد مسلما با ماسوری که در یک کلینیک زیبایی دیگر به صورت درصدی کار کند درآمد یک اندازه نخواهند داشت.

درآمد ماهانه ماسورها

بازار یابی برای کسب درآمد

برای بخش بازار یابی حتما بودجه ای در نظر بگیرید به خصوص اگر در شروع کار هستید بخش بازار یابی میتواند به معرفی کار شما کمک کند . درباره تبلیغات و نحوه هزینه کردن برای تبلیغات در مقالات قبلی توضیحاتی مختصر ارائه شده است.

با پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی همه چیز اینترنتی شده است و هر فرد برای دریافت خدمات و محصولات و.. در اینترنت و گوگل بدنبال آن است . بهترین کار برای پیشرفت کار شما استفاده از یک وبسایت تخصصی میباشد. با طراحی یک وبسایت حرفه ای و بارگذاری نمونه ای از خدمات خود در سایت میتوانید به بهترین نحوه شناخته شوید و جذب مشتری کنید.

مزایا و معایب شغل ماسورها

همه شغل ها دارای یک سری معایب و مزایا هستند که با توجه به شرایطمان باید با آن معایب کنار بیایم. از معایبی که شغل ماساژ دارد این است که به صورت مداوم با بدن و دست در حال ارائه خدمات هستید و اگر بدرستی انجام ندهید هم فرد خدمات گیرنده و هم ماسور دچار مشکل میشوند. دریافت بهترین خدمات ماساژ در متین بیوتی.

با این همه  ، شغل ماسوری مزایای زیادی دارد که میتوان از معایب چشم پوشی کرد . همانطور که گفته شد برای دریافت آرامش و کاهش درد میتوان ماساژ درمانی انجام داد و در این حالت این آرامش به صورت متقابل به ماسور بازگردانده میشود. شغلی با آرامش زیاد و حسی خوب و عالی از مزایای این شغل است.

اگر شغل ماسور را به عنوان شغل دوم انجام میدهید بسیار راحت میتوان زمان بندی را انجام داد زیرا نوبت دهی به مشتریان دست خودتان است و میتواند به عنوان شغل دوم به راحتی کسب درآمد کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *