مجوز سالن ماساژ

مراحل گرفتن مجوز سالن ماساژ

ماسور یکی از شغل های پرطرفدار امروزی است اما سالن های ماساژ کمی در سطح شهر میبینید و یا تنها در شهرهای بزرگ هستند که تعداد این سالن ها زیاد است . شاید تصور بسیاری از ماسور ها این است که گرفتن مجوز مشکل است و یا اعتماد به نفس لازم برای راه اندازی سالن را ندارند . باید بدانید اگر با اطلاعات کامل و برنامه ریزی پیش بروید میتوانید یک سالن ماساژ حرفه ای و درجه یک راه اندازی کنید و همچنین مجوزهای لازم را بگیرید. ما در این مقاله سعی داریم به شما ماسورهای عزیز کمک کنیم مراحل گرفتن مجوز سالن ماساژ را یاد بگیرید.

دست یابی به درآمد از طریق ماساژ

حداقل هزینه راه اندازی سالن ماساژ

همانطور که میدانیم برای راه اندازی هر نوع کسب و کاری باید مقدار هزینه ی اولیه را داشته باشیم . مبالغی برای اجاره و یا خرید ملک ، خرید وسایل سالن و…. اگر قصد دارید بهترین سالن ماساژ را راه اندازی کنید باید ابتدا حداقل سرمایه را برای این کار در نظر بگیرد. مبلغ مشخصی را نمیتوان گفت اما میتوان با در نظر گرفتن شرایط کاری خود ، بودجه مشخصی را برا راه اندازی سالن کنار گذاشت. البته گاهی میتوان وارد شغل ماسوری شد اما هزینه سرمایه گذاری را پرداخت نکنید ، به این صورت که میتوان تنها مدرک معتبر آموزش ماساژ را دریافت کنی د و در سالن های ماساژ استخدام شوید. اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد هستید ما را در ادامه همراهی کنید.

روغن ماساژ

اخذ مجوز سالن ماساژ

برای گرفتن مجوز اولین چیزی که از شما میخواهند مدرک معتبر فنی و حرفه ای است که از بهترین مراکز آموزش ماساژ درمانی در اصفهان دریافت کنید و با شرکت در دوره های چند روزه نمیتوانید مجوز بگیرید. این دوره های کوتاه تنها به آموزش بیشتر شما کمک میکند. بعد از دریافت مدرک به اتحادیه گرمابه و ماساژ مراجعه کنید. بعد از گذراندن مراحل اداری باید فضایی را برای این کار آماده کنید. که البته این سالن نیز باید شرایطی داشته باشد تا مورد تایید اتحادیه قرار گیرد و مجوز لازم را به شما بدهد . ما در ادامه این شرایط را برای شما ارائه میدهیم تا بتوانیم در گرفتن مجز به شما کمکی کرده باشیم.

البته ناگفته نماند شخصی که مجوز میخواهد علاوه بر مدرک باید یک سری مدارک دیگر مانند سوء پیشینه ، عدم اعتیاد ، معافیت خدمت برای آقایان و…. را داشته باشد . بنابریان پیشنهاد ما این است ابتدا مدارک خود را تکمیل کنید و بعد به سراغ اتحادیه بروید. با این روش زودتر به نتیجه میرسید. همچنین معرفی مدیر سالن که نیز باید شرایطی داشته باشد را به اتحادیه ارائه کنید.

سالن ماساژ چه ویژگی هایی دارد؟

سالن ماساژ باید تمیز و مرتب باشد و همه ی پروتکل های بهداشتی در آن رعایت شود. همچنین باید فضای کافی برای راحتی مشتری و ماسور وجود داشته باشد. شرایط گرفتن سالن ماساژ در شهرها مختلف است . شهر اصفهان حداقل متراژ سالن باید 40  متر باشد تا مورد تایید اتحادیه قرار گیرد.

دومین مورد در مورد سالن ها ماساژ لوازمی است که در آنجا استفاده میشود. نیازی به وسایل و مبل گران قیمت نیست ولی باید از محصولات با کیفیت استفاده شود. روغن ها و کرم ها ی مورد نیاز را حتما از برندهای معتبر و با کیفیت تهیه کنید. زیرا با پوست مشتری در ارتباط است و از اگر از مرغوبیت لازم برخوردار نباشد مشکلات زیادی برای شما و مشتری به وجود خواهد آورد. خرید محصولات آرایشی بهداشتی متین بیوتی به شما حس خرید خوب را میدهد.

سومین مورد درباره سالن ماساژ خوب ، استخدام ماسورهای خوش اخلاق و حرفه ای است که بتوانند با مشتری ارتباط خوبی بگیرند و به نظرات مشتری توجه کنند. تنها با اخلاق خوب میتوان مشتری ها را در سالن ثابت کرد و به مشتری دائمی تبدیل کرد.

نورپردازی سالن ماساژ

آخرین موردی که باید در سالن های ماساژ درجه یک رعایت شود ، دیزاین محیط است . این سالن ها باید به شخص آرامش دهند و احساس امنیت کند تا بتواند خدمات خوبی دریافت کند.  برای اینکه بتوان محیط را آرامش بخش کرد رنگ دیوارها و وسایل اهمیت دارند روانشناسی رنگ ها میتواند به شما در این باره کمک کنید. نورپردازی حرفه ای یکی دیگر از ویژگی های سالن های ماساژ است . نور باید در این سالن ها نه خیلی زیاد باشد و نه آنقدر تاریک باشد که احساس ترس کنید. استفاده از سیستم صوتی مناسب و موزیک های ملایم حس آرامش را در مشتری بیشتر میکند.

تبلیغات

اگر میخواهید در کار خود موفق شوید حتما تبلغات مناسبی انجام دهید . بدون تبلیغ مطمئن باشید که شکست میخورید . اما این را بدانید خدمات خوب و حرفه ای بهترین تبلیغ شماست. اگر فردی ماساژ حرفه ای دریافت کند مطمئن باشید دیگر بیخیال سالن ماساژ شما نمیشود. و برعکس این قضیه نیز صدق میکند اگر خدمات خوب دریافت نکنند دیگر به سراغ سالن ماساژ شما نمی آیند.  پس ابتدا باید ماسور خوبی باشید و سپس تبلیغات حرفه ای انجام دهید تا در کار خود موفق شوید و به درآمد خوبی برسید.

جمع بندی

همانطور که در این مطلب گفته شد برای گرفتن مجوز سالن ماساژ نیاز به انجام یک سری مراحل و دریافت مدرک و… دارید تا به سالنی حرفه ای دست بیابید ولی اگر تمام مراحل را به خوبی انجام دهید میتوانید درآمدی عالی بدست آورید . آموزشگاه متین بیوتی به شما در گرفتن مدرک ماساژ و گذراندن دوره آموزش ماساژ در اصفهان کمک میکند تا در کمترین زمان ممکن بیشترین آموزش را ببینید و شما را به یک ماسور حرفه ای تبدیل میکند. امیدواریم که توانسته باشیم با این مطلبی کمکی هرچند کوچک به شما همراهان گرامی کرده باشیم.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *