ماساژ پرفشار یا بافت عمیق

ماساژ پرفشار مناسب چه افرادی است؟

مقدمه

ماساژ ها انواع مختلفی دارند که هر یک کاربردی برای درمان ؛ رفع خستگی و… دارند. اما ماساژ پرفشار نوعی از ماساژ های کاربردی است که قصد داریم در این مقاله به طور کامل توضیح دهیم. اگر به دنبال راهی برای رفع خستگی و آرامش هستید ما را دراین مقاله دنبال کنید. کلینیک متین بیوتی در اصفهان ارائه دهنده انواع ماساژ پرفشار با بهترین ماساژور ها میباشد.

ماساژ پرفشار چیست؟

ماساژ پرفشار یا بافت عمیق فقط یک ماساژ سوئدی با فشار شدیدتر نیست. ماساژ بافت عمیق از فشار محکم و حرکت آهسته برای ماساژ لایه‌های عمیق ماهیچه و فاسیا استفاده می‌کند که بافت همبند اطراف عضلات شما را احاطه کرده است.

ماساژ بافت عمیق برای شکستن بافت اسکار و شکستن چسبندگی عضلانی استفاده می‌شود. هنگامی که ماساژ شروع می شود، ماساژ درمانگر شما معمولاً با فشار کمتری شروع می کند تا ماهیچه های شما را گرم کند و سپس فشار عمیق تری وارد می کند.

مزایا و معایب ماساژ پرفشار

ماساژ بافت عمیق فوایدی برای سلامت جسمی و روحی شما دارد. هر گونه ماساژ فواید بی شماری برای گیرنده خواهد داشت و آنها را راهی آسان برای آرامش و درمان مشکلات پزشکی شما می کند.

تسکین استرس

ماساژ بافت عمیق یک تسکین دهنده استرس عالی است. چه در خانه و چه در محل کار استرس دارید، ماساژ یک راه عالی بری استراحت مدت طولانی است. ماساژ می تواند به کاهش سطح کورتیزول و افزایش سطح اکسی توسین کمک کند، هورمونی که بدن را آرام می کند و اثرات تسکین دهنده ایجاد می کند. همچنین می تواند به علائم فیزیکی استرس، مانند سفت شدن عضلات و شانه ها و سردردهای تنشی کمک کند. ماساژ بافت عمیق می تواند این مشکلات را برطرف کند و به آرامش بدن شما کمک کند.

درد را کاهش می دهد

تعدادی از شرایط وجود دارد که ماساژ بافت عمقی می تواند درمان کند. درد مزمن در ناحیه کمر، فاسیای کف پا، فیبرومیالژیا و سفتی گردن همگی با ماساژ درمانی قابل درمان هستند. تحقیقات گزارش داده اند که ماساژ بافت عمقی برای تسکین درد مزمن موثرتر از دارو یا سایر درمان های پزشکی است و معمولاً مقرون به صرفه تر نیز می باشد.

فشار خون و ضربان قلب را کاهش می دهد

ماساژ بافت عمیق استرس و تنش را کاهش می دهد که بر فشار خون تأثیر می گذارد. ماساژ تاثیرات مثبتی بر فشار خون سیستولیک، دیاستولیک و شریانی دارد. ماساژ همچنین می تواند تولید سروتونین را افزایش دهد که باعث ایجاد احساسات خوب و شادی می شود.

علائم آرتریت را کاهش می دهد

ماساژ بافت عمیق را می توان برای درمان بسیاری از علائم مختلف آرتریت، مانند درد، سفتی، محدوده حرکتی محدود در مفاصل و مشکلات خواب استفاده کرد. فشار متوسط ​​می تواند درد آرتریت را کاهش دهد و تنش را کاهش دهد و حرکت را برای مبتلایان به آرتریت راحت تر کند. همچنین می تواند با کاهش دردی که ممکن است بیماران آرتریت را در شب بیدار نگه دارد، به مشکلات خواب کمک کند.

ماهیچه های آسیب دیده را بازسازی می کند

اگر عضلات آسیب دیده دارید، ماساژ بافت عمیق می تواند به کشش عضلات سفت یا پیچ خورده کمک کند و همچنین می تواند حرکت سموم را از عضلات شما تسهیل کند.

بهترین کلینیک برای ماساژ

آموزشگاه فنی حرفه ای متین بیوتی در اصفهان ارائه دهنده انواع خدمات ماساژ بافت عیق ، ماساژ پرفشار ، ماساژ سوئدی و… با بهترین ماساژور های با تجربه و حرفه ای میباشد. برای دریافت خدمات با ما در ارتباط باشید. بهترین خدمات با کمترین قیمت در اصفهان.

نتیجه

نتیجه کلی از این مقاله دریافت ماساژ بافت عمیق از آموزشگاه و کلینیک های معتبر میباشد. اگر به دنبال راهی برای فرار از استرس ، درد و… هستید بهترین گزینه استفاده از ماساژ پرفشار است. از اینکه ما را تا پایان مقاله همراهی کردید سپاسگذاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *