انواع روغن ماساژ لاغری

معرفی بهترین روغن ماساژ لاغری برای چربی سوزی

مقدمه

ماساژ دادن یکی از آرامش ‌بخش ‌ترین تجربه‌ ها است، به خصوص زمانی که هفته سختی را پشت سر گذاشته ‌اید و فقط نیاز به استراحت دارید. ماساژ آروماتراپی امروزه به عنوان یکی از بهترین سبک های ماساژ، برای کاهش گرفتگی عضلات و همچنین چربی سوزی در میان عموم مردم شناخته شده می باشد. به منظور از بین بردن چربی و سلولیت ها می توانید در زمان اعمال تکنیک های ماساژ بر روی پوست، از روغن های مخصوصی استفاده کنید. روغن ماساژ چربی شکم می تواند به کاهش سلولیت و بهبود گردش خون در ناحیه شکم کمک کند. همچنین به کاهش احتباس آب کمک کرده و می تواند منجر به صاف شدن شکم شود.

روغن ماساژ همچنین باعث شل شدن عضلات منقبض، کاهش استرس و بهبود هضم خواهد شد. با مراجعه به بهترین مرکز ماساژ درمانی اصفهان و دریافت تکنیک های ماساژ از آن ها می توانید باعث شوید تا سیستم لنفاوی خود را تحریک کرده و گردش خون را در بدن افزایش دهید، این امر باعث می شود تا چربی سوزی در ناحیه های مختلف بدن انجام شود. انواع تکنیک های ماساژ همچنین می تواند سموم جمع شده را از بدن خارج کند. هر یک از روغن هایی که برای ماساژ لاغری استفاده می شود، با توجه به ترکیباتی که در آن ها به کار رفته است، فواید متفاوتی برای شما دارند. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با انواع روغن ماساژ لاغری و دلایل هایی که از آن ها برای بدن استفاده می شود، توضیح دهیم.

قویترین روغن چربی سوز موضعی

انواع روغن ماساژ لاغری می تواند بافت های چربی را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و با سلولیت مقابله کند. قویترین روغن های چربی سوزی موضعی که در هنگام ماساژ برای بدن استفاده می شود، می تواند بدون آسیب به بافت ها باعث کاهش وزن بدن شما شود. در برخی از موارد ممکن است انواع روغن های گیاهی توسط ماساژور ترکیب شده و از آن ها برای پوست استفاده شود.

بهترین روغن ماساژ لاغری برای چربی سوزی

ماساژ بدن با استفاده از روغن تنها باید توسط افراد متخصصی که دارای مدرک بین المللی ماساژ اصفهان هستند، انجام شود، این امر باعث می شود تا احتمال وارد شدن آسیب به بدن شما تا حد بسیار زیادی کاهش یابد. انواع روغن ماساژ لاغری را با اعمال فشار ملایم و به صورت حرکت های دایره ای برای سطح بدن انجام می شود. پس از اتمام کار ماساژ با روغن های چربی سوزی، با حوله داغ و کیسه گرم ناحیه های مختلف را گرم نگه دارید، این امر باعث می شود تا دمای بدن حفظ شده و دردهای عضلانی پس از اتمام ماساژ تا حد بسیار زیادی کاهش یابد.

با توجه به این که امروزه افراد بسیار زیادی متوجه فواید بیشمار ماساژ آروماتراپی شدند، تعداد افرادی که قصد انجام این سبک از ماساژ را دارند، روز به روز در حال افزایش می باشد. در صورتی که قصد فعالیت در این زمینه را دارید، به شما عزیزان توصیه می کنیم به بهترین مراکز آموزش ماساژ اصفهان مراجعه کرده و مهارت های خود را در زمینه انواع تکنیک های ماساژ افزایش دهید.

قویترین روغن چربی سوز موضعی

انواع روغن ماساژ لاغری

  • روغن بادام

روغن بادام یکی از انواع روغن ماساژ لاغری می باشد که ماساژ درمانگر برای درخشش بیشتر پوست و افزایش گردش خون برای مراجعه کننده ها استفاده می کنند. این نوع روغن می تواند باعث رطوبت رسانی پوست شده و همچنین قادر است چربی های موضعی بدن را کاهش دهد.

  • روغن کنجد

روغن کنجد با فواید سلامتی بسیار زیادی که دارد، می توان از آن ها برای ماساژ نقاط مختلف بدن استفاده کنید. استفاده از روغن های کنجد همچنین در از بین بردن لکه ها و چربی های موجود در بدن نقش دارند. با توجه به ترکیبی که در روغن کنجد وجود دارد، این نوع روغن می تواند بدون این که التهاب پوستی را ایجاد کند، باعث چربی سوزی بدن شود.

  • روغن کرچک

روغن کرچک با خاصیت ضدالتهابی که دارد، می تواند در کاهش چربی بدن تاثیر گذاشته و در حذف سلولیت های بدن بسیار موثر باشد.

  • روغن زردچوبه

روغن زردچوبه فعالیت متابولیسم را افزایش داده و باعث کاهش وزن شما می شود.

  • روغن زیتون

روغن زیتون حاوی اسید اولئیک می باشد که فواید بسیار زیادی برای چربی سوزی دارند. این نوع روغن برای قسمت های مختلف قابل استفاده می باشند، یکی از مهمترین قسمت های بدن که روغن زیتون برای آن بسیار تاثیرگذار می باشد، ناحیه شکم است. ماساژ شکم با روغن زیتون علاوه بر این می تواند باعث چربی سوزی شود، در تقویت عضلات شکم و همچنین افزایش جریان خون در ناحیه شکم بسیار تاثیرگذار است.

در صورتی که قصد استفاده از روغن زیتون را برای انجام ماساژ دارید، بهتر است آن را کمی گرم کنید.

ماساژ بدن با روغن گیاهی

  • روغن نارگیل

در صورت استفاده از روغن نارگیل در حین ماساژ می توان با اعمال فشار زیاد به ماهیچه ها، گرفتگی عضلات را کاهش دهید. از طرف دیگر روغن نارگیل می تواند با نفوذ به منافذ پوست تا حد بسیار زیادی باعث نرم شدن و روشن شدن پوست شما شود. این نوع روغن در میان انواع روغن ماساژ لاغری در افزایش میزان سوختن کالری بسیار تاثیر گذار می باشد. استفاده از روغن نارگیل در زمان ماساژ باعث افزایش متابولسیم بدن خواهد شد،، این امر زمانی میسر می شود که تکنیک های ماساژ به درستی بر بدن اعمال شود.

  • روغن دارچین

ماساژ لاغری با استفاده از روغن دارچین می تواند در کاهش وزن تاثیرگذار باشد. برای چربی سوزی بدن خود با استفاده از روغن دارچین بهتر است از رژیم غذایی خاصی استفاده کرده و مصرف کالری روزانه خود را کنترل کنید.

  • روغن زنجبیل

روغن زنجبیل می تواند تا حد بسیار زیادی التهاب بدن را کاهش داده و باعث چربی سوزی بدن شود. استفاده از این نوع روغن برای بدن همچنین می تواند در کاهش دردهای عضلانی نقش داشته باشد.

  • روغن فلفل قرمز

روغن فلفل قرمز در چربی سوزی ناحیه های مختلف به خصوص شکم بسیار تاثیرگذار می باشد.

جمع بندی نهایی

همان طور که در این مقاله به آن اشاره کردیم از انواع روغن ماساژ لاغری می توانید برای چربی سوزی بدن خود استفاده کنید. امروزه افراد بسیار زیادی از ماساژ درمانی به عنوان یک مکمل روش های لاغری برای کاهش وزن و چربی سوزی بدن خود استفاده می کنند. در دوران بارداری بهتر است قبل از انجام ماساژ با روغن با فردی متخصص مشورت کنید. از خوردن غذاهای سنگین قبل و پس از انجام ماساژ جدا خودداری کنید. برای بهره مندی از مزایای روغن های ماساژ به شما عزیزان توصیه می کنیم از یک رژیم غذایی مناسبی نیز پیروی کنید. با تغییر سبک زندگی خود و انجام ماساژ لاغری در بازه های زمانی مشخص می توانید به تناسب اندام برسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *