آموزش ماساژ لاغری

آموزش تکنیک های ماساژ لاغری

مقدمه

تناسب اندام از خواسته‌های همه‌ی انسانهاست و بسیاری از ما دچار اضافه وزن هستیم . راههای زیادی وجود دارد تا بتوان به اندام ایده آل رسید . هر فردی از روش خاصی استفاده میکند . روش استفاده از باشگاه و ورزش ، رژیم غذایی خاص ، دکتر تغذیه ، گیاه خواری و… اما روشی که بسیاری از شما با آن آشنا نیستید استفاده از ماساژ برای لاغری است. ما در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان راه های لاغری با ماساژ را آموزش دهیم . اگر به دنبال راهی ساده و سریع برای رسیدن به اندام عالی هستید با ما همراه باشید.

آموزش لاغری قدم به قدم

لاغری با ماساژ راهی ساده ، سریع و بی خطر است که میتواند روی بدن اکثر افراد نتیجه دهد. برای انجام این ماساز نیاز به ابزارخاصی نیست یعنی شما با گذراندن دوره های آموزش ماساژ به راحتی میتوانید در منزل ، ماساژ های لاغری را انجام دهید. برای انجام این ماساژ تنها نیاز به یک محیط آرام ، تشک مخصوص و روغن های ماساژ با کیفیت است.

با ماساژ لاغر شو

در این دوره ها آموزش میبینید که چگونه با حرکات دست روی بدن متابولیسم را افزایش دهید و و با افزایش جریان خون در همه جای بدن سلولیت ها را نابود کنید. این نوع آموزش ها تخصصی است و نمیتوان به طور کامل توضیح داد و باید حتما دوره ها را بگذرانید . اما باید بدانید که ماساژ ساختار سلولیت ها را از بین میبرد و باعث لاغری میشود. به خصوص در ناحیه ی شکم و پهلو . زیرا بافت نرم تری دارد و راحت تر از بین میرود. اما نه با یک جلسه . تعداد جلسات ماساژ لاغری بسته به بدن و بافت های چربی ، میزان چاقی و تکنیک ها ی ماسور دارد . اما باید بدانید حداقل تعداد جلسات ماساژ 3 بار در هفته و حداقل دوماه به طور مداوم است. در کنار ماساژ لاغری باید رژیم غذایی خاص داشت و یکی از مواردی که اگر همراه با ماساژ انجام دهید تاثیر آن را چندبرابر میکند ، نوشیدن آب زیاد است. حداقل 8 لیوان آب در روز بنوشید تا نتیجه ی بهتری بگیرید.

چند تکنیک ساده ماساژ

همانطور که در مقالات قبلی گفته شد ماساژ میتواند فواید بسیاری برای فرد ماساژ گیرنده داشته باشد ، لاغری یکی دیگر از این فواید میباشد. به طور کلی ماساژ لاغری به چند دسته تقسیم میشود که در هر مرحله باید از یکی سری از این تکنیک ها استفاده کرد. ماسورها با توجه به تخصصی که دارند و شناخت بدن میتوانند تکنیک ها را اجرا کنند و در روند لاغری شما تاثیر بسزایی بگذارند. افرادی که چاقی موضعی دارند و نمیخواهند همه ی بدن و صورت آنها لاغر شود بهترین گزینه ماساژ است . زیرا میتوان با اجرای تکنیک های ماساژ بر ناحیه ی مورد نظر ، تنها همان قسمت را تحت فشار قرار داد.

لاغری موضعی

دوره های آموزش ماساژ

دورهای آموزش ماساژ به چند دسته مبتدی ، پیشرفته و… تقسیم میشود که میتوانید با ثبت نام در آموزشگاه متین بیوتی در اصفهان تمامی دوره ها را زیر نظر بهترین اساتید بگذرانید. همچنین میتوانید با دریافت مدرک بین المللی ماساژ از این آموزشگاه ، سالن های ماساژ راه اندازی کنید و… .

قبل از ثبت نام میتوانید اطلاعات مربوط به دوره ها را در سایت مطالعه نمایید انتخاب درستی در دریافت آموزش داشته باشید.

لاغری با ماساژ یا دستگاه ؟

امروزه دستگاه های مختلفی در بازار وجود دارند که ادعا میکنند میتوان با آنها در مدت کوتاهی لاغر شد و به اندام ایده عل رسید . اما باید گفت هیچ راهی وجود ندارد که بتوان به راحتی و سریع به لاغری دست پیدا کنید. اگر بدنبال لاغری هستید نیاز به تلاش و صرف وقت دارید . در این مقاله در مورد لاغری با ماساژ گفته شد اما نه با دستگاه. دستگاهها تنها آب بدن را از بین میبرند و با دادن حرارت به بدن باعث میشوند وزن کمتر نشان داده شود و زمتانی که استفاده از آن را قطع کنید ، سریعا به وزن اولیه ی خود بازمیگردید. لاغری با ماساژ یک راه عالی است اما باید در کنار آن ورزش و رژیم غذایی مناسب داشته باشید تا نتیجه بهتر و سریع تری بگیرید.

لاغری با دستگاه

نتیجه

با توجه به موارد گفته شده هر کس بسته به سلیقه ی خود میتواند راهی برای لاغری و تناسب اندام پیدا کند . اما تنها تعدادی هستند که میتوانند به راحتی و با کمترین هزینه و درد با ماساژ به اندام مورد نظر خود برسند. نمیتوان گفت همه ی افراد از این کار نتیجه میبینند . مثلا افرادی که دچار چاقی مفرط هستند با ورزش و رژیم هم ممکن است نتیجه نگیرند و مجبور به عمل جراحی شوند. همه ی این راه ها بستگی به بدن و میزان چاقی فرد و… دارد. از نظر ما بهترین انتخاب ، لاغری با ماساژ است. آموزشگاه متین بیوتی علاوه بر آموزش ، خدمات ماساژ در اصفهان را با بهترین قیمت ارائه میدهد .  از اینکه تا پایان مقاله ما را همراهی کردید سپاسگذاریم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *