بهترین مرکز ماساژ تایلندی

مرکز ماساژ تایلندی در اصفهان

ماساژ تایلندی چیست

ماساژ تایلندی می تواند به عنوان یکی از روش های کمک درمانی در طب سنتی عمل کند. با انجام تکنیک های ماساژ تایلندی ، انرژی در سطح بدن جریان پیدا کرده و افزایش می یابد. ماساژ تایلندی به دلیل توانایی شگفت انگیزی که در شل کردن ماهیچه های بدن دارد، باعث آرامش بیشتر افراد می شود. در ادامه مقاله درباره تکنیک های ماساژ و فواید انجام این سبک ماساژ به طور کامل توضیح می دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تاریخچه ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی از ترکیب اصول و تکنیک های مختلف یوگا ایجاد شده است. این سبک ماساژ به حدود 2500 سال پیش برمی گردد و ریشه اصلی آن برای کشور هند است. بنیانگذار این سبک ماساژ، پزشکی از شما هند بوده است. ماساژ تایلندی صدها سال است که بدون وقفه در بین مردم انجام می شود، تنها در اواسط قرن هجدهم میلادی این نوع ماساژ کمتر روایج داشت. ماساژ تایلندی در واقع یک تمرین باستانی است که از آن برای از بین بردن استرس در عضلات بدن استفاده می شود.

تاریخچه ماساژ تایلندی

فواید  ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی فوایدی از جمله موارد زیر برای بدن انسان دارد :

1-استرس را کاهش می دهد : اگر افراد مدت زمان طولانی در محیطی دارای استرس قرار بگیرند، آسیب های جدی ای به سلامت روحی و جسمی آن ها وارد می شود. در صورت عدم مراقبت، این امر باعث ایجاد بیماری های مزمن در افراد می شود. مطالعاتی که در این زمینه شده است، نشان دهنده این موضوع است که با انجام ماساژ تایلندی می توانید سطح استرس خود را کاهش دهید.

2-انرژی شما را افزایش می دهد : با انجام ماساژ تایلندی به صورت منظم می توانید سطح انرژی را در بدن خود، افزایش دهید. در واقع این نوع ماساژ، باعث تحریکات ذهنی در شما می شود. با انجام ماساژ تایلندی قسمت های مختلف بدن درگیر شده و باعث منقبض شدن بدن می شود، این امر در نهایت باعث افزایش جریان انرژی می شود.

3-سردرد را کاهش می دهد : بسیاری افراد ممکن است هر روزه از دردهای شدید سردرد رنج ببرند. برای تسکین دردهای مزمن سردرد خود می توانید ماساژ تایلندی را انجام دهید. در واقع این نوع ماساژ می تواند به عنوان یک روش درمانی موثر به شما عزیزان در این زمینه کمک شایانی کند.

4-افزایش گردش خون در بدن : تکنیک های مختلف ماساژ، گردش خون را در بدن افزایش می دهد. با انجام حرکات کششی در این نوع ماساژ، اکسیژن در بافت های بدن تجمع می یابد.

فواید ماساژ تایلندی

ماساژورها برای این که بتوانند از کلیه ی فواید ماساژ برای مراجعه کننده های خود استفاده کنند، باید به کلیه ی تکنیک های ماساژ تایلندی آگاه باشند. از این جهت شما عزیزان می توانید برای دریافت مدرک بین المللی ماساژ به مراکز معتبر مراجعه کنید. با داشتن این مدرک شما می توانید در بسیاری از کلینیک های زیبایی و سالن های استخر و سایر موارد دیگر به راحتی کار کنید.

تکنیک های ماساژ تایلندی

این نوع ماساژ بر اساس این ایده به وجود آمده است که انرژی را در سطح بدن و در طول خطوط و یا مسیرهای قابل پیش بینی، افزایش دهد. برخلاف سایر روش های ماساژ، در ماساژ تایلندی لازم نیست تنها در تخت دراز بکشید بلکه در زمان انجام این نوع ماساژ می توانید فعالیت هایی را نیز انجام دهید. برای دریافت ماساژ تایلندی، تکنیک های مختلفی وجود دارد که همه ی آن ها نیز برای بدن مزایای خاص خود را دارند. ماساژوها با دست و آرنج خود روی نقاط مختلف بدن، فشار وارد می کنند.

برای انجام ماساژ تایلندی می توان از تکنیک های مختلفی برای درگیر کردن بدن استفاده کرد. تیم حرفه ای و متخصص متین بیوتی با به کارگیری انواع تکنیک های ماساژ تایلندی باعث تسکین درد شما می شوند. شما عزیزان می توانید دوره آموزش ماساژ تایلندی را در مرکز تخصصی متین بیوتی طی کنید. در پایان این دوره از هنرجوهای عزیز انتظار می رود تا به کلیه ی تکنیک های ماساژ تایلندی تسلط کامل داشته باشند.

تکنیک ماساژ تایلندی

عوارض جانبی و خطرات ماساژ تایلندی

انجام ماساژ تایلندی برای همه ی افراد توصیه نمی شود. از آن جا که ماساژ تایلندی تاثیرات بسیار عمیقی بر سیستم گردش خون افراد می گذارد، بهتر است قبل از انجام آن با پزشک مربوطه مشورت کنید به خصوص اگر شرایط زیر را دارید :

  • دیابت
  • سرطان
  • فشار خون بالا
  • پوکی استخوان
  • بیماری های عصبی
  • بیماری قلبی یا بیماری عروق کرونر
  • این نوع ماساژ برای زنان باردار توصیه نمی شود

علاوه بر موارد گفته شده در بالا متخصصان توصیه می کنند در صورتی که علائمی از جمله اختلالات خونریزی، ترومبوز سیاهرگی دارید بهتر است از انجام این نوع ماساژ خودداری کنید.

نکاتی قبل از انجام ماساژ تایلندی

از آن جا که در این نوع ماساژ هیچ روغنی استفاده نمی شود، بهتر است قبل از انجام ماساژ تایلندی از لباس های گشاد و راحت استفاده کنید. در ماساژ تایلندی درمانگر مربوطه شما را در موقعیت های متفاوتی از حرکات کششی مشابه یوگا قرار می دهد. شب قبل از انجام ماساژ از غذاهای سنگین استفاده نکنید. پس از این که ماساژ تایلندی را انجام دادید بهتر است استراحت کافی داشته باشید، و حتما آب کافی بنوشید. مصرف آب زیاد پس از انجام ماساژ، باعث سم زدایی در بدن می شود. در این روش ماساژ، عضلات بدن کاملا کشیده می شود از این جهت ماساژ تایلندی را نباید هر روز انجام داد. قبل از شروع جلسه ماساژ بهتر است به عضلات خود استراحت دهید.

نکات ماساژ تایلندی

هزینه ماساژ تایلندی

هزینه های انجام ماساژ به نوع ماساژ انتخابی شما و مدت زمان انجام ماساژ بستگی دارد. کلینیک های مختلف زیبایی، هزینه های متفاوتی را برای انجام ماساژ تایلندی مشخص می کنند. هرچقدر مرکزی که انتخاب می کنید لوکس تر باشد، قاعدتا هزینه های انجام ماساژ نیز بالاتر می رود. از طرف دیگر هرچقدر مهارت ماساژور بیشتر باشد و تجهیزات حرفه ای تری نیز برای انجام ماساژ استفاده کند، هزینه های انجام ماساژ نیز افزایش می یابد.

بهترین مرکز ماساژ تایلندی در اصفهان

کلینیک تخصصی متین بیوتی یکی از مراکز معتبر در زمینه ارائه انواع خدمات ماساژ و پاکسازی پوست است. این مرکز با به کارگیری ماساژورهای با تجربه بهترین خدمات ماساژ در اصفهان را برای شما عزیزان ارائه می دهند. کادر مجموعه متین بیوتی همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات باور نکردنی برای مشتریان خود، بتوانند رضایت آن ها را جلب کنند. اگر قصد انجام ماساژ تایلندی در یکی از بهترین مراکز ماساژ در اصفهان را دارید می توانید به کلینیک متین بیوتی مراجعه کنید.

نتیجه گیری

با انجام ماساژ تایلندی می توان درد مفاصل خود را کاهش داده و دامنه حرکات بدن را نیز افزایش داد. این سبک ماساژ همچنین می تواند اضطراب را کاهش داده و سطح انرژی را افزایش دهد. بسیاری از مردم این نوع ماساژ را در درمان بیماری هایی مانند بدن درد مزمن، سردرد، بی خوابی، تنش شانه و گردن، کمردرد، سیاتیک، سردرد، میگرن، مشکلات گوارشی، خستگی، افسردگی، اضطراب، استرس و فشار خون موثر می دانند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *