تاثیر های فرکانسی

تاثیر های فرکانسی برای پوست و مو

مقدمه

در سال‌های اخیر، توجه به بدن اهمیت زیادی در جامعه پیدا کرده است، زیرا زیبایی در عزت نفس و کیفیت زندگی منعکس می‌شود. این واقعیت به رشد جستجو برای درمان‌های زیبایی کمک کرد. در حال حاضر راه های بسیاری برای داشتن بدن و پوستی زیبا وجود دارد . عمل های جراحی نمونه ای از این راه ها هستند اما عوارضی که ممکن است این عمل ها داشته باشد باعث میشود بدنبال راه حل های دیگر رفت. ما در مقالات قبلی راه های بسیاری را برای پاکسازی پوست و داشتن پوستی سالم و شاداب ارائه کردیم ، اما در این مقاله قصد داریم شما را با دستگاه هیدرودمی های فرکانسی آشنا کنیم . اگر بدنبال راهی ساده و سریع برای رسیدن به پوستی سالم هستید با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. آموزشگاه متین بیوتی ارائه دهنده انواع مقالات پوستی و همچنین آموزش پاکسازی پوست در اصفهان میباشد.

دستگاه های فرکانسی

های فرکانسی یا هیدرودمی چیست؟

های فرکانسی یک تکنیک محبوب مراقبت از پوست است که برای درمان انواع بیماری ها از جمله از بین بردن آکنه، کوچک شدن منافذ، خطوط و چین و چروک های ریز وپف و تیرگی زیر چشم استفاده می شود. استفاده از این دستگاه بسیار ساده میباشد که حتی در منزل قابل استفاده است . در اکثر سالن های زیبایی این دستگاه را برای پاکسازی و جوانسازی پوست به مشتریان پیشنهاد میدهند. که یک روش کاملا بدون درد و غیر تهاجمی میباشد و عوارضی به همراه ندارد.

فیشال با دستگاه های فرکانس به عنوان یک روش ایمن ، ملایم و درمانی برای جوانسازی پوست در نظر گرفته می شود که به سرعت بهبود می یابد و سلامت پوست شما را بازیابی می کند.

مزایای استفاده از های فرکانسی پوست

دستگاه های فرکانسی که با مدل های مختلف تولید شده است و اکثرا شیشه ای هستند برای پاکسازی پوست و تقویت مو کاربرد دارند. از جمله مزایای که این دستگاه دارد میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. پاکسازی عمیق پوست از طریق ایجاد الکترود با فرکانس بالا
  2. رفع چین و چروک و خطوط ریز با ایجاد گردش خون و ماساژ
  3. از بین بردن چربی اضافی پوست و رفع جوش ها و غدد چربی
  4. از بین بردن آلودگی سر و تقویت رشد مو
  5. از بین بردن بیمارها و قارچ های کف سر
  6. کشیدگی پوست صورت و جلوگیری از شل شدن پوست
  7. و….

مزایای بسیاری وجود دارد که نمیتوان همه آنها را بیان کرد و تنها با چندبار استفاده از این دستگاه به خوبی مزایای آن را حس میکنید. برای آموزش کار با دستگاه نیاز به مدرک بین المللی پوست دارید که میتوانید در آموزشگاه متین بیوتی در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

های فرکانسی 7سر

تاثیر دستگاه های فرکانسی 7 سر

دستگاه های فرکانسی 7 سر با نوربنفش یکی از دستگاه های هیدرودرمی پوست میباشد که برای پوست صورت و کف سر و تقویت مو کاربرد دارد. این دستگاه دارای 7 سر مختلف برای کاربردهای متنوع است که همهی آن ها از جنس شیشه ای هستند. و البته دارای یک دسته عایق الکترود میباشد. طرز استفاده از این دستگاه را میتوانید در فیلم های آموزشی آموزشگاه متین بیوتی مشاهده کنید.  کار با این دستگاه و سایر دستگاه های پاکسازی پوست در دوره های آموزشی پاکسازی پوست در اصفهان ، آموزش داده میشود. برای شرکت در دوره ها ما را دنبال کنید.

عملکرد های فرکانسی برای مو

دستگاه های فرکانسی بعلاوه بر پوست صورت میتواند به پوست سر کمک کند تا در نتیجه رشد مو را تقویت کند. نمیتوان گفت که استفاده از این روش میتواند طاسی سر را رفع کند و یا مورا به طور کامل رشد دهد . اما با توجه به مزایایی که دارد میتواند به تقویت موی سر کمک کند. برای تاثیر بیشتر میتوان با روش های دیگر مانند مزوتراپی و… به طور ترکیبی استفاده نمود.

های فرکانسی با افزایش جریان خون در زیر پوست و ضدعفونی کردن کف سر باعث میشود آلودگی ها از سر حذف شوند و یک سری از بیماری های احتمالی مانند قارچ و باکتری و… از بین بروند . که نتیجه ی این اتفاقات ، باعث رشد سریع تر و بهتر مو میشود. اگر بدنبال راهی کامل و قطعی برای رفع ریزش مو هستید میتوانید از خدمات پوست و مو زیبایی در اصفهان با متین بیوتی بهره ببرید.

های فرکانسی مو

نتیجه

نتیجه گیری از این مبحث کار ساده ایست. با توجه به تمام مطالب گفته شده و تحقیقات انجام شده استفاده از دستگاه های غیر تهاجمی و بدون درد و ناراحتی راه حل بهتری است برای رسیدن به سلامتی و زیبایی . اما باید بدانید که استفاده از این دستگاه کار ساده ای است اما باید تحت نظر پزشک و یا متخصص پوست انجام گیرد تا نتیجه مطلوب دریافت کنید. اگر میخواهید در منزل و یا سالن زیبایی خود این کار فیشال را انجام دهید پس حتما دوره های آموزشی را بگذرانید تا به پوست و موی خود آسیب نرسانید. برای خرید دستگاه ها حتما دقت کنید که تقلبی و غیراصل خریداری نکنید. آموزشگاه متین بیوتی از شما خوانندگان گرامی برای همراهی با ما در این مقاله تشکر میکند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *