آنزیم تراپی چسیت

آنزیم تراپی چیست و چگونه می توان پوست را لایه برداری کرد؟

آنزیم تراپی چیست؟

آنزیم ها مواد زنده ای هستند که سلامت پوست و بدن انسان را تنظیم می کنند. آن ها با مواد معدنی خاصی در بدن ترکیب می شوند تا یک سیستم طبیعی از آنتی اکسیدان ها را تشکیل داده و با رادیکال های آزاد خورنده مبارزه کنند. آنزیم ها می توانند با استفاده از فرآیندی به نام اسمز معکوس، سلول های مرده پوست را حذف کنند. هدف از استفاده از آنزیم تراپی، تقویت یکپارچه ساختاری پوست از طریق تحریک تولید کلاژن ها است. این درمان برای انواع پوست ها از جمله پوست های پیر، مستعد آکنه، آفتاب سوخته و سایر موارد دیگر مناسب است. با کمک آنزیم تراپی می توانید جای زخم را از پوست خود، پاک کنید. در ادامه مقاله درباره روش درمانی آنزیم تراپی و نحوه انجام آن به صورت کامل توضیح داده شده است، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دلیل لایه برداری پوست

سالم نگه داشتن پوست یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از خانم ها است. شما عزیزان ممکن است از روش های متفاوتی برای جوانسازی پوست خود استفاده کنید. لایه برداری پوست یکی از سریع ترین روش های غیر جراحی برای افزایش زیبایی است. شما می توانید با لایه برداری اصولی خطوط و چین و چروک های روی پوست، آسیب های ناشی از نور خورشید، جای زخم، انواع آکنه ها، لکه های ناشی از افزایش سن را در پوست بهبود بخشید.

لایه برداری پوست

آنزیم تراپی DMK

در روش آنزیم تراپی DMK کار بر روی سیستم های داخلی در جهت افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی، باعث بهبود عملکرد پوست می شوند. از فرآیند اسمز برای شستشو سلول های پوست استفاده می شود تا سموم از روی سطح پوست پاک شده و در عین حال شما عزیزان پوستی سالم و شادابی داشته باشید. عملکرد آنزیم تراپی DMK به صورت اکسیژن رسانی عمیق به سلول های پوست انجام می شود. در طول این فرآیند، آنزیم ها سلول های مرده و آلاینده های پوست را حل می کنند. در این صورت ساختاری غنی از آنتی اکسیدان در پوست ایجاد می شود تا پوست را در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و همچنین پوست را برای تولید کلاژن تحریک کند. در پایان فرآیند آنزیم تراپی شما عزیزان پوستی صاف و جوان با قدرت سلولی بالا برای مبارزه با گلیکوزیشن (عاملی که باعث پیری پوست می شود)، دارید. این روش درمانی آسیب های ناشی از آکنه را نیز التیام می بخشد.

آنزیم تراپی

آنزیم تراپی چگونه انجام می شود؟

اگر پوست شما بسیار حساس است قبل از انجام این روش درمانی حتما با یک فرد متخصص مشورت کنید. زمانی که آنزیم تراپی را انجام می دهید، باید از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض تابش مستقیم نور خورشید در هفته های منتهی به درمان خود جددا خودداری کنید. این روش درمانی زمانی موثر است که همراه با محصولات مراقبتی پوست استفاده شود. شما عزیزان می توانید با استفاده از این محصولات از پوست خود پس از آنزیم تراپی مراقبت کنید. برای انجام آنزیم تراپی افراد باید مراحل زیر را طی کنند:

  • در ابتدا پزشک، پوست شما را بررسی کرده و سطح مناسب آنزیم را برای پوست شما تعیین می کند.
  • این روش درمانی با یک پاکسازی و لایه برداری ملایم بر روی پوست آغاز می شود.
  • سپس ماسک آنزیمی مخصوص را با حرکات ملایم از قفسه سینه تا پیشانی اعمال می شود. پس از پخش کردن ماسک بر روی پوست به مدت 40 دقیقه باید باقی بماند. در این مدت زمان، ماسک سفت شده و باعث انقباضات پوستی می شود.
  • بسته به سطح آنزیمی که فرد متخصص تعیین کرده است، ممکن است پوست نیاز به یک لایه ثانویه دیگر نیز داشته باشد.
  • در نهایت می توانید ماسک را از روی پوست خود برداشته و مراقبت های پوستی را انجام دهید.

مراقبت از پوست

در چه مراکزی باید آنزیم تراپی را انجام داد

برای این که بتوانید از کلیه ی فواید آنزیم تراپی بهره مند شوید باید به سالن های زیبایی معتبر مراجعه کنید. در سالن های زیبایی عملیات آنزیم تراپی در دو مرحله بر روی پوست انجام می شود، ابتدا پوست را به صورت عمیق پاکسازی کرده و در مرحله بعد باعث افزایش میزان اکسیژن رسانی به سطح پوست می شونند. کلینیک متخصص متین بیوتی به عنوان یک مرکز زیبایی معتبر انواع روش های درمانی برای پاکسازی و لایه برداری پوست را انجام می دهند. کادر متخصص این مجموعه با استفاده از تکنیک های به روز، کلیه ی سموم و آلودگی ها را از اطراف سلول های پوست شما پاک می کنند. برای اطلاع از خدمات پوست و مو اصفهان می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

سخن پایانی

با گذشت زمان ممکن است پوست شما کدر شده و درخشش طبیعی خود را از دست بدهد. استرس، استفاده از رژیم غذایی نامناسب و سایر عوامل دیگر می تواند در از دست دادن درخشندگی پوست شما نقش داشته باشند. روش آنزیم تراپی به شما کمک می کند تا زیبایی خود را به دست آورید و پوست خود را از آلودگی ها و سموم به طور کامل پاک کنید. آنزیم درمانی تخلیه لنفاوی را بهبود می بخشد و در عین حال سموم و ناخالصی ها را از روی پوست از بین می برند. این امر از طریق گردش خون و اکسیژن رسانی برای بازسازی پوست انجام می شود.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *