گان ماساژ چیست

گان ماساژ چیست؟

مقدمه

در مورد ماساژ و فواید آن مطالب زیادی گفته شده و همه ی ما این موضوع را قبول داریم که ماساژ در آرامش و سلامت بدن تاثیر زیادی دارد. و همانطور که میدانید ماساژ انواع مختلفی دارد که هر یک میتواند فواید مخصوص خود را داشته باشد. ما در این مقاله در مورد یک دستگاه ماساژور خاص صحبت میکنیم. برای آشنایی با این دستگاه و نحوه ی استفاده و… میتوانید ما را تا پایان مقاله همراهی کنید. برای استفاده صحیح از هر نوع دستگاهی و تکنیک ماساژ حتما از آموزشگاه فنی و حرفه ای اصفهان کمک بگیرید.

ماساژور گان چیست؟

تفنگ های ماساژ دستگاه های الکترونیکی هستند که اغلب توسط ماساژدرمانگران برای کمک به ارائه ماساژ تسکین دهنده و افزایش گردش خون استفاده می شود. این ابزارها لرزش هایی را تولید می کنند که معمولاً از طریق یک اپلیکاتور با نوک نرم روی پوست بیمار اعمال می شود.

از بسیاری جهات، تفنگ های ماساژ همان طیفی از مزایای ماساژ درمانی استاندارد را ارائه می دهند. با این تفاوت که ، اثرات اغلب شدیدتر و هدفمندتر هستند و سطح بالاتری از درمان را ممکن می‌سازند. به همین دلیل، تفنگ های ماساژ اغلب برای درمان آسیب های ورزشی و مناطق درد و ناراحتی مزمن استفاده می شود.

ماساژ عضلات

نحوه استفاده از ماساژور تفنگی

ماساژور تفنگی یا همان گان ماساژ ، دستگاهی برای ماساژ با فشار و ضربه ای است که به صورت دستی کار میکند. این دستگاه با اعمال ضربه به عضلات بدن باعث میشود بافت عضلات به صورت عمیق تحت تاثیر قرار بگیرند و خستگی را از عضلات بیرون کنند. به طور خلاصه، یک تفنگ ماساژ خوب، نیروی سریعی را به بافت عضلانی شما وارد می کند و درد و گرفتگی را کاهش می دهد . گان ماساژ از درمان ضربه ای یا ارتعاشی استفاده می کنند، گاهی اوقات هر دو به طور همزمان مورد استفاده است.

برای استفاده صحیح از تفنگ ماساژ خود ، مهم است که بدانید چگونه از آن به درستی استفاده کنید. استفاده نادرست از تفنگ ماساژ می تواند منجر به آسیب یا در بهترین حالت اتلاف پول  و وقت شود.

مزایا و معایب استفاده از گان در ماساژ

در این قسمت میتوانید تعدادی از مزایا و معایب استفاده از تنفگ ماساژ یا همان ماساژور گان را مطالعه نمایید. بسیاری از محققان استفاده از دستگاه برای ماساژ را تایید نمیکنند و هنوز جواب قطعی برا یاستفاده از این دستگاه برای ماساژ داده نشده است . اما این روزه ها که استفاده از گان ماساژ باب شده است روی بدن افراد بسیاری جواب مثبت داده استو مزایای لازم را به همراه داشته است. یک سری از این فواید شامل موارد زیر میباشد.

استفاده از ماساژور

اسلحه ماساژ درمانی مزایای بالقوه ای دارد، از جمله کاهش زمان ریکاوری عضلات، کاهش سطح استرس و افزایش گردش خون

ماساژ گان با آزاد کردن تنش و مایعات عمیق در عضلات برای افزایش متابولیسم بافت ، استرس را از بین می برد و بدن را آرام می کند

گردش خون و لنفاوی را افزایش می دهد، که اجازه می دهد اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به ماهیچه ها برسد.

باعث کاهش درد عضلانی و رفع گرفتگی ماهیچه ها میشود. که معمولا این مزیت برای ورزشکاران کاربرد دارد.

سلامت کلی را بهبود می بخشد. استفاده منظم از ماساژور تفنگی می تواند خواب و ایمنی را بهبود بخشد و همچنین اضطراب را کاهش دهد

بهترین ماساژور برقی

ماساژورها انواع مختلفی دارند در مقالات قبلی در مورد تعدادی از این دستگاه ها صحبت شد اما در این مقاله در مورد تفنگ ماساژ یک دستگاه ماساژور عالی دستی صحبت میشود. که میتواند جز بهترین دستگاه ها و کاربردی ترین ها نام برد. زیرا استفاده از این دستگاه در هر مکانی مجاز است . مرکز بهداشتی ، سالن های ماساژ ، سالن ورزشی ، تراپیست ها و…. میتوانند از گان ماساژ استفاده کنند به شرط آن که آموزش های لازم را دیده باشند.

دستگاه گان

قیمت خرید دستگاه گان ماساژ

دستگاه گان ماساژ ، دستگاهی است مناسب برای هر مکانی ، بنابراین ارزش دارد که هزینه کنیم و دستگاه را بخرید ولی اگر تنها برای چندبار میخواهید استفاده کنید میتوانید در مراکز گفته شده استفاده کنید.

قیمت خرید این دستگاه متغییر است زیرا در برندهای مختلف در بازار موجود است و تنوع سری های تفنگ و امکانات دستگاه در قیمت آن تاثیر دارد. ابتدا تحقیقات خود را کامل کنید و سپس اقدام به خرید کنید. اگر قصد خرید دارید حتما از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا محصول اصلی و با کیفیت بخرید.

اگر هزینه ی خرید دستگاه ماساژ گان را ندارید یا از دیگر ابزار ماساژ استفاده کنید و یا در آموزشگاه متین بیوتی از خدمات ماساژ در اصفهان بهره ببرید. و با هزینه بسیار کمتر تمام مزایا یماساژ را دریافت کنید.

نتیجه

نتیجه ای که از این مطلب میتوان دریافت کرد این است که بهترین راه برای درمان هر نوع بیماری و درد ابتدا استفاده از ماساژ است به خصوص ماساژ با گان از روش های عالی و راحت و سریع است. اما باید به روش صحیح استفاده کرد و آموزش های لازم را دیده باشید. اگر فقط دستگاه را خریداری کنیدو نتوانید به درستی از آن استفاده کنید نه تنها سودی ندارد بلکه میتوانید به بدن خود آسیب بزنید. پیشنهاد ما مشاهدی فیلم های آموزشی و یا ثبت نام در دروه های آموزش ماساژ در اصفهان در آموزشگاه متین بیوتی میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *