کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی پوست

مقدمه

داشتن پوستی سالم برای بدن و صورت هر فردی واجب است و برای رسیدن به این پوست باید تلاش کرد . کلینیک متین بیوتی در مقالات قبلی راه های بسیاری را به شما معرفی کرده و یا خدمات را به بهترین شکل ارائه نموده است . اما در این مقاله قصد داریم راهی برای جوانسازی پوست بدن و صورت معرفی کنیم. راهی غیرتهاجمی و بدون درد با نتیجه فوق العاده ، کربوکسی تراپی یا همان تزریق دی اکسید کربن که در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد.

کربوکسی درمانی چگونه انجام می شود؟

کربوکسی تراپی یا همان جوانسازی پوست از طریق تزریق دی اکسید کربن به پوست انجام میگیرد. البته این تزریق باید توسط پزشک انجام شود. راهی برای جوانسازی بدون درد و دوره ی نقاهت میباشد. تزریق دی اکسید کربن به بدن باعث میشود آن ناحیه تحریک شده و اقدام به تولید کلاژن کند . البته بدن به طور طبیعی دی اکسید کربن تولید میکند ولی وقتی به بدن تزریق شود و دی اکسید کربن بیش از اندازه باشد بدن را مجبور به واکنش میکند. اینکار برای پوست صورت باعث از بین بردن چین و چروک میشود و از افتادگی گونه ها جلوگیی میکند. سیاهی زیر چشم ر از بین میبرد و … که میتوانید به این روش برای جوانسازی خود اعتماد کنید.

رفع چین و چروک

مزایای کربوکسی تراپی چیست؟

همانطور که گفته شد کربوکسی هم برای بدن و هم برای صورت مفید است . و مزایای بسیاری برای بدن دارد ما تنها تعدادی از آنها را بیان میکنیم.

  • درمان سلولیت های بدن
  • کمرنگ و یا از بین بردن ترک های پوستی ناشی از لاغری و چاقی و زایمان و…
  • درمان پف و سیاهی زیر چسم
  • برای از بین بردن واریس و رگ ای عنکبوتی پوست
  • رفع افتادگی و شل شدن پوست

در هر حال میتوان گفت کربوکسی تراپی یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست میباشد.

آیا کربوکسی تراپی دردناک است؟

این سوالی است که اکثر مراجعین دارند . در پاسخ به سوال باید گفت خیر کربوکسی درد ندارد . زمانی که کربوکسی تراپی برای درمان ترک‌ها و اسکارها استفاده می‌شود، نسبتاً بدون درد است. این به این دلیل است که بافت اسکار اعصاب ندارد. ممکن است احساس خارش داشته باشید اما خارش نیز در عرض 5 دقیقه برطرف شود.

ترک پوستی

کربوکسی تراپی را کجا انجام دهیم؟

کربوکسی راهی برای جوانسازی ، رفع سیاهی زیر چشم، رفع ترک پوستی و… میباشد که میتوان تنها در یک جلسه نتیجه آن را دید ولی برای اینکه نتیجه کامل و ماندگاری داشته باشید حتما جلسات درمانی را تکمیل کنید . که تعداد این جلسات بسته به نوع پوست ، مشکل پوستی بیمار ، نحوه نجام کربوکسی تراپی متغییر استبه همین دلیل درمانگر تعداد جلسات درمانی را تعیین میکند. و مهمترین نکته اینکه در کلینیک های معتبر این کار را انجام دهید. کلینیک زیبایی متین بیوتی  آماده ارائه خدمات پوستی در اصفهان میباشد. بهترین خدمات با استید و متخصصین حرفه ای و مجرب با کمترین هزینه.

نتیجه

نتیجه نهایی که میتوان از مقاله داشت این است که با توجه به پوست خود بهترین درمان را انتخاب کنید و کربوکسی تراپی با توجه به مشخصات گفته شده برای تمام پوست ها و افراد مناسب است و میتوان بهترین نتیجه را بگیرید. اما انتخاب کلینیک هم تاثیر بسزایی در نتیجه نهایی دارد. پیشنهاد ما استفاده از خدمات آموزشگاه متین بیوتی در اصفهان میباشد. از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید سپاسگذاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *