ماساژ برای بیماران ام اس

مقدمه

ماساژ میتواند بیماری ها و مشکلات زیادی را حل کند اما دراین مقاله قصد داریم ماساژ برای تسکین بیماران ام اس را ارائه دهیم. اما در ابتدا بهتر است با بیماری ام اس آشنا شوید و اگر دچار این بیماری هستید قبل از ماساژ گرفتن حتما به ماساژور خود اطلاع دهید. اگر نیاز به ماساژ دارید ما را تا پایان مقاله همراهی کنید. توجه به این نکته الزامی می باشد که تمامی سبک های ماساژ برای بیماران ام اس مناسب نمی باشد. با شرکت در دوره آموزش ماساژ اصفهان یاد خواهید گرفته تا بسته به نوع بیماری و ناراحتی هایی که مراجعه کننده های شما دارند، از بهترین سبک ماساژ استفاده کنید.

بهترین سبک ماساژ برای بیماران ام  اس

آشنایی با بیماری ام اس

بیماری ms یک بیماری ناتوان کننده است که مغز و نخاع را تحت تاثیر قرار میدهد و باعث ایجاد عدم تعادل و تاری دید و بی حسی و… در بدن میشود. برای این بیماری درمان قطعی وجود ندارد اما به دلیل درد زیادی که در این بیماری متحمل میشوند راههای برای کاهش درد پیدا شده است. یکی از این راه ها ماساژ میباشد. اما نه هر نوع ماساژی به همین دلیل آموزشگاه فنی حرفه ای متین بیوتی  در این مقاله انواع ماساژ مناسب با ام اس را به شما معرفی میکند. با ما همراه باشید.

چه نوع ماساژی برای ام اس بهتر است؟

در حالی که ماساژ به بیمار مبتلا به ام اس کمک می کند تا آرام شود، مزایای بیشتری نیز دارد. بیماران ام اسی که ماساژ دریافت می کنند کاهش اسپاستیسیتی و بهبود دامنه حرکتی، بهبود گردش خون، افزایش انعطاف پذیری عضلات و مفاصل و البته کاهش درد را نشان داده اند.

از طریق استفاده از تکنیک های ماساژ سوئدی، بیماران ام اس افزایش جریان خون را تجربه می کنند. گردش خون بهبود یافته به بازیابی توان عضلانی و کاهش اسپاستیسیتی کمک می کند و به عضلات اجازه می دهد تا آرام شوند. آرامش عضلانی به تسکین درد، بهبودی و کاهش استرس کمک می کند.

ماساژ درمانی برای کسانی که در مراحل اولیه بیماری هستند بسیار مفید است، زیرا در مراحل بعدی، سفتی عضلانی دشوارتر است. در حالی که در بیشتر موارد بی خطر تلقی می شود، اگر ماساژ درمانی را به عنوان جزئی از درمان ام اس خود در نظر می گیرید، با پزشک خود مشورت کنید. چند مورد وجود دارد که ماساژ ممکن است منع مصرف داشته باشد.

چگونه می توانم علائم ام اس را تسکین دهم؟

استراحت کافی داشته باشید به عادات خواب خود نگاه کنید تا مطمئن شوید که بهترین خواب ممکن را دارید. ورزش های مناسب انجام دهید رژیم غذایی خاص داشته باشید و حتما تحت درمان قرار بگیرید. اما ماساژ میتواند کمک زیادی بکند. برای دریافت ماساژ بیماری ام اس حتما از خدمات ماساژ در اصفهان در کلینیک متین بیوتی استفاده کنید. برای دریافت خدمات با ما تماس بگیرید.

آیا رفلکسولوژی برای ام اس خوب است؟

طبق یک نظرسنجی، رفلکسولوژی یکی از محبوب ترین درمان های مکمل است که توسط افراد مبتلا به ام اس استفاده می شود. برخی از مطالعات نشان داده اند که رفلکسولوژی می تواند درد، خستگی و خلق و خوی افراد مبتلا به ام اس را بهبود بخشد. رفلکسولوژی علاوه بر ارائه اثرات آرام بخش لمس، می تواند آرامش را تقویت کرده و تندرستی را بهبود بخشد. رفلکسولوژی در مطالعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفته است تا مشخص شود که آیا می تواند به علائم ام اس کمک کند یا خیر. بعد از تحقیقات بسیار دانشمندان به این نتیجه رسیدند که ماساژ رفلکسولوژی تاثیر بسزایی در دردهای ام اس دارد.

نتیجه

از این مقاله تنها یک نتیجه میتوان داشت اینکه ماساژ یکی از بهترین راه ها برای انواع بیماری ها میباشد البته با مشورت پزشک و متخصص این کار را انجام دهید. قبل از ماساژ ابتدا یک کلینیک حرفه ای بیابید تا دچار مشکلات نشوید. آموزشگاه متین بیوتی در اصفهان ارائه دهنده مقالات ماساژ میباشد .از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید سپاسگذاریم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *