ویتامین های ضروری برای پوست

ویتامین های ضروری برای پوست

مقدمه

پوست بدن و یا صورت نیاز به مراقبت های بسیاری دارد . بسیاری از موارد روزانه مانند آفتاب ، اشعه ، محصولات پوستی نامناسب ، استرس ، آب و هوا و… میتوانند روی پوست تاثیر منفی بگذارند و پوست را دچار مشکل کنند . همه ی انسانها به خصوص خانم ها به دنبال راهی برای داشتن پوستی سالم ، درخشان و زیبا هستند . ما در این مقاله به شما راه های مختلفی را پیشنهاد میکنیم تا شما در این راه کمک کرده باشیم. اولین و مهم ترین کار برای داشتن پوست سالم ، داشتن یک روتین پوستی مناسب است . که در مقالات قبلی به نام روتین پوستی در خانه به طور کامل توضیح داده شد.

ویتامین های ضروری برای پوست

استفاده از ویتامین ها برای سلامت پوست

درست مانند بدن شما، پوست شما نیز به دوز روزانه ویتامین ها و مواد مغذی نیاز دارد. در حالی که ممکن است از یک رژیم غذایی غنی از ویتامین استفاده کنید، ویتامین های موجود در غذا عمدتاً توسط بدن جذب می شوند و فقط اندکی به پوست شما می رسد.

بنابراین موثرترین راه برای تامین ویتامین های پوست، استفاده از روتین مراقبت از پوست حاوی ویتامین است. اگر می‌خواهید پوستی سالم و درخشان داشته باشید باید از محصولات مراقبت از پوست متناسب و با کیفیت استفاده کنید. برای خرید این محصولات ما در این مقاله همراهی کنید.

معرفی ویتامین ها

  1. ویتامین A

اولین و ضروری ترین ویتامین ، ویتامین A است.  که به نام رتینول نیز شناخته می شود. اگر پیری زودرس و لکه های تیره ، نگرانی اصلی شما هستند، به این معنی است که پوست شما فاقد این ویتامین است. کمبود ویتامین A منجر به ایجاد رنگدانه و جوش می شود. این یک ماده معمولی است که در بسیاری از سرم‌ها و کرم‌های شب یافت می‌شود، زیرا تولید کلاژن و فیبروبلاست را تحریک می‌کند، که هر دو برای حفظ سلامت و جوانی پوست حیاتی هستند.

ویتامین A

  1. ویتامین C

ویتامین C غنی از آنتی اکسیدان باید بخشی از روتین مراقبت از پوست هر خانمی باشد، این چیزی است که هر متخصص مراقبت از پوستی  میگوید. دلیل اهمیت این ویتامین به این دلیل است که به تولید کلاژن کمک می‌کند برای داشتن پوستی جوان‌تر و شاداب تر . با این حال، هنگام برخورد با پوست های حساس باید مراقب باشید زیرا ویتامین C ماهیت اسیدی دارد. توصیه می کنیم قبل از معرفی این ویتامین در روتین مراقبت از پوست خود با یک متخصص پوست صحبت کنید. همچنین میتوانید از مشاوران متین بیوتی به صورت رایگان مشاوره پوستی بگیرید. و سپس اقدام به خرید محصولات تالگو صورت کنید.

  1. ویتامین B3

شما قبلاً از فواید زیبایی اسید سالیسیلیک و اسید گلیکولیک مطلع هستید، اما آیا می دانستید که B3 که به نام نیاسینامید نیز شناخته می شود به اصلاح بافت پوست کمک می کند؟ ویتامین B3 باعث کاهش سرعت عرضه ملانین به سطح پوست می شود و در نتیجه از هیپرپیگمانتاسیون پیشگیری و درمان می کند. این همه چیز نیست، برای افرادی که پوست چرب دارند با تنظیم تولید سبوم و کنترل چربی بیش از حد معجزه می کند.

ویتامین B3

  1. ویتامین E

ویتامین E شوالیه زره درخشان برای کسانی است که پوست بسیار خشک و حساسی دارند. یک آنتی اکسیدان قوی، این ویتامین برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید ضروری است. هنگامی که از محصول حاوی ویتامین E استفاده می کنید، نور مضر UV، آلودگی و سایر عوامل استرس زای محیطی را با جلوگیری از نفوذ آنها به پوست جذب می کند.

  1. ویتامین K

در فهرست ویتامین‌های ضروری مراقبت از پوست، ویتامین K قهرمان گمنام است. این ویتامین مهم از تشکیل لخته های خون جلوگیری می کند و گردش خون را تقویت می کند که آن را به یک ماده عالی در کرم دور چشم تبدیل می کند. ویتامین K با تمام مشکلات پوستی که به دلیل مشکلات گردش خون به وجود می‌آیند از بین می‌برد – سیاهی حلقه‌ها، ترک‌های پوستی و رگ‌های عنکبوتی.

خرید محصولات مراقبت از پوست

برای خرید محصولات پوستی باید از برندهای معتبر و فروشگاه های شناخته شده خریداری کنید . تنوع جنس و کیفیت اصل و فیک بودن محصولات بسیار زیاد است و امکان خری درست و مناسب کمی مشکل است . بنابراین ما قصد داریم در این باره به شما کمک کنیم. فروشگاه متین بیوتی علاوه بر خدمات پوستی نمایندگی محصولات فوراور در اصفهان را دارد و با بهترین قیمت با اطمینان از اصل بودن کالا به شما مشتریان گرامی عرضه میکند. برای خرید لینک مورد نظر را کلیک کنید و یا با ما تماس بگیرید.

نتیجه

از مطالب ارائه شده در این مقاله میتوان نتیجه گرفت که تنها رژیم غذایی کافی نیست و باید ویتامین ها را به صورت مستقیم با پوست استفاده کرد . قبل از اینکه دچار مشکلات پوستی شوید روتین پوستی مرتب و مناسبی را پیش بگیرید. سعی کنید محصولات با کیفیت خرید کنید زیرا استفاده  از محصولات مراقبت پوست بی کیفیت و تلقبی نه تنها به شما کمک نمیکند بلکه لاعث آسیب زدن به پوست نیز میشوند. از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید سپاسگذاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *