ماساژ در چه شرایطی میتواند مضر باشد

ماساژ در چه شرایطی میتواند مضر باشد؟

مقدمه

در مورد ماساژ و انواع آن مطالب زیادی در سایت ارائه شده است که میتوانید با مطالعه دقیق بهترین ماساژ را انتخاب کنید و نتیجه مورد نظر را بگیرید. اما در این مقاله قصد داریم به شما در مورد ممنوعیت های ماساژ  مطالبی را ارائه دهیم. اگر بدنبال سلامتی خود هستید ما را تا پایان مقاله همراهی کنید. ماساژ میتواند یکی از بهترین راه های درمان برای انواع بیماری ها باشد اما در ادامه خواهید دید که برای بسیاری از بیماری ها ماساژ نه تنها مفید نیست بلکه باعث تشدید بیماری میشود و ضرر غیر قابل جبرانی دارد. با ما همراه باشید….

موارد منع ماساژ کدام است؟

ماساژ درمانی غیر تهاجمی، آرامش بخش و طبیعی است. بنابراین به طور کلی یک درمان بی خطر برای اکثر افراد میباشد. با این حال، سه نوع منع استفاده از ماساژ وجود دارد. که به ترتیب بازگو خواهیم کرد. در یک سری از زمان ها ماساژ ممنوع است . یک سری از نقاط بدن ماساژ ممنوع است و در نهایت در یک سری از موارد نیاز به مجوز پزشک میباشد. حال به  طور مفصل در این سه مورد بحث خواهیم کرد. آموزشگاه متین بیوتی در اصفهان بزرگترین کلینیک تخصصی ماساژ میباشد که میتوانید تمام ممنوعیت ها و مجوز ماساژ را در اینجا آموزش ببینید.

موارد منع ماساژ

چه افرادی نباید ماساژ بگیرند؟

ماساژ درمانی می تواند به طرق مختلف به شما کمک کند، از درمان آسیب های اسکلتی عضلانی گرفته تا کمک به سلامت روان. سبک های ماساژ زیادی وجود دارد و شما باید بهترین گزینه را پیدا کنید. ماساژ درمانی برای شما مفید است و فواید زیادی دارد، با این حال، می توان آن را نیز منع کرد. ماساژدرمانگر شما می‌تواند به شما توصیه کند و ممکن است برای دریافت ماساژ به رضایت پزشک نیاز داشته باشید. در مجموع باید گفت که در صورت داشتن هر یک از این شرایط زیر از دریافت ماساژ خودداری کنید .

پسوریازیس یا اگزما

فشار خون بالا

پوکی استخوان

سرطان

شرایط عصبی یا روان پریشی

مشکلات قلبی، آنژین صدری، کسانی که ضربان ساز دارند

صرع

دیابت

تب

بیماریهای پوستی و….

نمیتوان در اینجا همه ی موارد را بازگو کرد اما میتوانید قبل از دریافت ماساژ اطلاعات کامل از مشاوران متین بیوتی بگیرید.

آیا منع مصرف به این معنی است که درمان نمی تواند انجام شود؟

پاسخ این است که نه همیشه. در واقع، ماساژ می تواند برای بسیاری از شرایط پزشکی بسیار درمانی باشد. با این حال، در موارد فوق بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. ماساژدرمانگرها، مگر اینکه پزشکان واجد شرایطی باشند، میتوانند تشخیص دهند که ماساژ انجام شود یا خیر. ماساژور ها در آموزشگاه متین بیوتی تحت نظر بهترین اساتید دنیا آموزش دیده اند و میتوانند تشخیص دهند ماساژ انجام شود یا نه .  برای دریافت خدمات ماساژ در اصفهان اینجا کلیک کنید.

ماساژ در بارداری

ماساژ بارداری یک اصطلاح جامع برای هر نوع ماساژ در طول بارداری یا بعد از آن میباشد. یکی از مفیدترین زمان ها برای ماساژ ممکن است در دوران بارداری باشد.

بسیاری افراد تصور میکنند چون باردار هستند دیگر نمیتوانند ماساژ دریافت کنند در حالی که چنین نیست .ماساژ بارداری معمولا یک ساعت طول می کشد. برخی از پزشکان از میز ماساژ بارداری استفاده می کنند. این میزی است که برای قرار دادن شکم یک زن باردار طراحی شده است. برخی دیگر از بالش های طراحی شده مخصوص به نام بالستر استفاده می کنند تا زن را به راحتی در پهلوی خود قرار دهند. دراز کشیدن به پهلو اغلب راحت ترین حالت است. کلینیک متین بیوتی ارائه دهنده بهترین ماساژ ها با برترین امکانات در اصفهان میباشد.

ماساژ در بارداری

بهترین کلینیک ماساژ در اصفهان

در آخر مقاله باید به شما یکی از بهترین کلینیک های مالساژ در اصفهان را معرفی کنیم. اموزشگاه متین بیوتی نمونه ی یک کلینیک کامل و معتبر برای ماساژ در اصفهان میباشد. داشتن امکانات کامل ، میز ، تخت ، بالشت و…. انواع محصولات مصرفی برند و درجه یک مانند فوراور و تالگو و… بهترین ماساژورهای خانم و آقا با مدرک معتبر و بین المللی . برای دریافت خدمات ماساژ در اصفهان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از طریق لینک ها با ما در ارتباط باشید.

نتیجه

همانطور که قبلاً اشاره کردم، ماساژ در برخی موارد منع مصرف دارد، به همین دلیل، باید به درمانگر خود از همه چیز در مورد سلامتی خود مانند مشکلات پزشکی گذشته و حال اطلاع دهید. این می تواند تعیین کند که آیا درمان برای شما مناسب است یا خیر. همچنین، این اطلاعات به درمانگر اجازه می دهد تا تغییراتی در تکنیک ایجاد کند یا یک درمان سفارشی برای شما ایجاد کند

قبل از شروع درمان ماساژ، به درمانگر خود بگویید که چه علائم یا مشکلاتی دارید. از اینکه ما را تا پایان مقاله همراهی کردید سپاسگذاریم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *