آموزش پاکسازی پوست با اسکرابر

آموزش پاکسازی پوست با اسکرابر

مقدمه

بسیاری از افراد که به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت میدهند همیشه بدنبال راهی برای بدست آوردن سلامت پوست خود هستند. راه های بسیاری وجود دارد که میتوان با یک سرچ ساده در گوگل و یا پرس و جو از سایر افراد با آن ها آشنا شد. آموزشگاه متین بیوتی ارئه دهنده خدمات پوست و مو در اصفهان میباشد .برای اطلاعات بیشتر لینک های مربوطه را کلیک کنید. اما ما در این مقاله قصد داریم به شما دستگاه کاربردی و بسیار مفید برای پوست به نام اسکرابر را معرفی کنیم و همچنین راه های کار با دستگاه اسکرابر را آموزش دهیم. پس اگر بدنبال راهی آسان برای زیبایی پوست خود هستید ما را دنبال کنید.

معرفی دستگاه اسکرابر

دستگاه اسکرابر پوست برای لایه برداری ملایم پوست از سلول های مرده و ناخالصی های پوست کمک می کند.  و با استفاده از امواج  به شل نشدن و حذف روغن، کثیفی و بقایای سلولی از منافذ کمک می کند تا درخشندگی قابل توجهی به دست آید. اسکرابر ها انواع مختلفی دارند که میتوانید برای آموزش ابتدایی کار با آنها مقاله را مطالعه نمایید . اما اگر میخواهید با این دستگاه به صورت حرفه ای کار کنید و مدرک معتبر بگیرید با آموزشگاه متین بیوتی همراه باشید. و از خدمات آموزشی و ثبت نام در کلاس ها و دوره ها بهره ببرید. با ما  در تماس باشید.

معرفی دستگاه اسکرابر

آیا اسکرابرهای صورت سیلیکونی ایمن هستند؟

آموزشگاه متین بیوتی استفاده از اسکرابر سیلیکونی را برای تمیزی ملایم و در عین حال موثر روی صورت و بدن توصیه می کنند. اگرچه این اسکرابر نسبت به سایر انواع پاک کننده یا لایه بردار ملایم تر است، اما در صورت داشتن شرایط پوستی حساس هنگام استفاده از آن احتیاط کنید. توصیه می شود پس از هر بار استفاده اسکرابر را بشویید. این اسکرابر برای استفاده روزانه طراحی شده است یعنی اگر قصد دارید هر روز پوست خود را تمیز کنید از اسکرابر سیلیکونی استفاده کنید. اما سایر اسکرابر ها را نمیتوان روزانه استفاده کرد زیرا پوست نیاز به زمان برای بازسازی خود دارد و لایه برداری بیش از حد اصلا برای سلامت پوست مناسب نیست.

مزایای اسکرابر چیست؟

اسکرابر پوست فواید زیادی برای پوست شما دارد. برخی از مزایای استفاده از اسکرابر پوست در زیر ذکر شده است.

پاکسازی منافذ :

با گذشت زمان، پوست ما شروع به پیر شدن می کند و روند جوانسازی طبیعی آن کند می شود. استفاده از اسکراب اولتراسونیک پوست به شما در جلوگیری از تجمع چربی، مواد زائد و پوست مرده کمک می کند. اسکرابرهای اولتراسونیک پوست منافذ شما را پاک می کنند و تولید کلاژن، گردش خون و سرعت تولید مثل سلولی را تحریک می کنند. باز شدن منافذ پوست شما نیز احتمال ایجاد جوش، لک و موهای زیر پوستی را کاهش می دهد.

کاهش چین و چروک :

اسکرابر پوست اولتراسونیک لایه سطحی پوست مرده را از بین می برد و به ورود مرطوب کننده ها برای حجیم شدن پوست و کاهش چین و چروک کمک می کند. برداشتن لایه سطحی پوست مرده نیز به کاهش ظاهر خطوط ریز در پوست شما کمک می کند. اسکرابر پوست اولتراسونیک همچنین ملانین پوست شما را کاهش می دهد و تولید کلاژن را تحریک می کند و پوست شما را محکم تر می کند.

کاهش چین و چروک پوست

به طور موثر جوش های سر سیاه و آکنه را از بین می برد:

جوش سرسیاه یک برجستگی سیاه روی پوست است که به دلیل مسدود شدن منافذ پوست شما ایجاد می شود. آکنه یک بیماری پوستی است که با جوش های قرمز روی سطح پوست ناشی از التهاب یا گرفتگی غدد مشخص می شود. اسکرابرهای پوست اولتراسونیک دارای حالت پاکسازی عمیق اولتراسونیک هستند. حالت پاکسازی عمیق اولتراسونیک فشار ارتعاشی آنی را ایجاد می کند که می تواند تا عمق 5 میلی متری پوست نفوذ کند. ترکیبی از فشار آب و لرزش ناخالصی‌های مسدود کننده منافذ پوست را شل می‌کند و از بین می‌برد و به طور موثر پوست شما را از شر جوش‌های سرسیاه خلاص می‌کند و از بروز آکنه در آینده جلوگیری می‌کند.

جذب و بهره وری سایر محصولات پوستی را افزایش می دهد:

سرم های پوست یا محصولات مراقبت از پوست حاوی انواع مواد گران قیمت و مفید هستند که با هدف افزایش سلامت کلی پوست شما انجام می شود. افرادی که به اندازه کافی لایه برداری نمی کنند و همچنان از محصول مراقبت از پوست استفاده می کنند، تقریباً هرگز به نتایج دلخواه نخواهند رسید.

نتایج مطلوب حاصل نمی شود زیرا محصول مراقبت از پوست فقط در بالای پوست آنها قرار دارد. اسکرابر اولتراسونیک پوست منافذ شما را پاک می کند و جذب مواد مغذی سایر محصولات مراقبت از پوست را تسریع می کند.

دریافت مدرک پاکسازی پوست با اسکرابر

همانطور که گفته شد کار با دستگاه اسکرابر سخت نیست اما فقط به صورت مبتدی و در خانه میتوان از آن استفاده کرد . اما اگر میخواهید یک پاکسازی حرفه ای انجام دهید و یا از دستگاه اسکرابر صورت درآمد داشته باشید باید حتما مدرک معتبر پاکسازی پوست بگیرید. در آموزشگاه متین بیوتی میتوانید در دوره ها و کلاس های آموزشی با اساتید مجرب و متخصص شرکت کنید و به طور کامل آموزش حرفه ای ببینید . در پایان گذراندن دوره ها از آموزشگاه مدرک بین المللی پوست دریافت کنید و یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید. با داشتن این مدرک میتواند در هر سالن زیبایی ، کلینیک پوست و… کار کنید.

نتیجه

نتیجه کلی که میتوان از این مقاله داشت میتوان گفت برای کار با دستگاه حتما مدرک بگیرید تا به صورت حرفه ای آموزش ببینید. زیرا در صورت استفاده نادرست از دستگاه نه تنها باعث سلامت پوست نمیشوید بلکه ممکن است به پوست خود آسیب بزنید . بنابراین در آموزشگاه های معتبر مانند متین بیوتی در اصفهان دوره های آموزشی ار ثبت نام کنید. از اینکه تا پایان مقاله ما را دنبال کردید سپاسگذاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *