ماساژ شمع راهی برای رسیدن به آرامش

ماساژ شمع راهی برای رسیدن به آرامش

مقدمه

تکنیک های مختلف ماساژی که امروزه وجود دارد، باعث افزایش سلامت و آرامش روان افراد می شود. در میان انواع روش های ماساژ درمانی، ماساژ با شمع در واقع یک نوع ماساژ آرامش بخش می باشد که طرفداران زیادی دارد. برای کاهش فشارهای روحی و روانی در طول روز خود، می توانید ماساژ شمع را در کلینیک های معتبر ماساژ انجام دهید. توجه به این نکته الزامی می باشد که با وجود فواید بسیار زیادی که ماساژ شمع گیاهی برای بدن دارد، اما اگر از شمع استاندارد در حین ماساژ استفاده نشود و یا این که ماساژور مهارت کافی برای انجام این سبک از ماساژ را نداشته باشد، ممکن است به بدن آسیب وارد شود. از این جهت انتخاب بهترین کلینیک های زیبایی برای دریافت خدمات و یا آموزش ماساژ شمع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. مجموعه متین بیوتی به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزش ماساژ اصفهان مفتخر است با برگزاری دوره های آموزشی ماساژ شمع به هنرجویان عزیز خود کمک کند تا در این زمینه مهارت های خود را افزایش دهند. شما عزیزان می توانید در این دوره آموزشی با انواع شمع، تاثیرات ماساژ شمع بر بدن، روش های اصلاحیه ماساژ، ممنوعیت ها در حین انجام ماساژ، روش آماده سازی اتاق و سایر موارد دیگر آشنایی کامل پیدا می کنید. جهت اطلاع از زمان دوره های آموزشی ماساژ با شمع و انواع تکنیک های دیگر ماساژ، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. ما در این مقاله قصد داریم در ارتباط با نحوه انجام و مزایای ماساژ شمع گیاهی برای افراد توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ماساژ شمع گیاهی

یک ماساژور حرفه ای که دارای مدرک بین المللی ماساژ در اصفهان است، می تواند با اعمال تکنیک های اصلاحی، گرفتگی عضلات را از بین ببرد. ماساژ درمانگر می تواند با استفاده از شمع های گیاهی که هیچ گونه آسیبی به بدن وارد نمی کنند، باعث گرم شدن بافت های عضلات شما شده و از این طریق دردهای عضلانی را از بین ببرد. شمع های گیاهی ماساژ اغلب حاوی کره گیاهی، ویتامین و انواع مواد مغذی است که برای افزایش سلامت پوست نیز بسیار مفید می باشند. از ماساژ شمع گیاهی می توانید به عنوان روشی برای جوانسازی پوست خود نیز استفاده کنید.

ماساژ شمع گیاهی

نقطه ذوب شمع بسیار پایین است، از این جهت شما عزیزان می توانید بدون این که نگران سوختگی بدن خود باشید از این تکنیک ماساژ استفاده کنید. انواع شمع هایی که برای ماساژ استفاده می شوند دارای رایحه و بوهای متفاوتی هستند. همچنین می توانید از ترکیب چند شمع برای کل بدن خود در حین ماساژ، استفاده کنید.

فواید ماساژ شمع

مزایا و خواص روغن‌ ها و کره‌ های گیاهی درمانی که مخصوص شمع‌ های ماساژ است باعث شده است تا با ایجاد گرما بتواند بسیاری از دردهای عضلانی را از بین ببرد. گرمایی که از طریق ماساژ با شمع می توان ایجاد کرد، بسیاری از دردهای آرتریت و التهابات را از بین می برد و همچنین باعث افزایش گردش خون در بدن شما می شود. شمع های ماساژی که در بهترین مرکز آموزش ماساژ در اصفهان استفاده می شوند به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند، هیچ گونه چربی را در پوست شما باقی نمی گذارند. یک شمع گیاهی باکیفیتی که برای ماساژ استفاده می شود، می تواند سلولیت ها را نیز از بین ببرد. سلولیت چربی اضافی است که در زیر پوست انباشته شده و باعث ایجاد برجستگی های ناخواسته در سطح آن می شود. ماساژ شمع باعث می شود تا متابولیسم سلول ها تحریک شده و سلولیت های بدن کاهش یابد.

فواید ماساژ شمع

شمع های گیاهی هیچ گونه دود خطرناکی را تولید نمی کنند، این امر باعث می شود که مشکلات تنفسی را برای شما ایجاد نکنند. شمع ماساژ پر از مواد مغذی هستند که خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت می کنند، از خشکی محافظت می کنند و سلامتی پوست شما را تضمین می کنند. این نوع شمع همچنین می توانند از هدر رفتن آب از طریق اپیدرم جلوگیری کنند و کمی پوست را لایه برداری کرده تا پوست صافی داشته باشید. ماساژ شمع همچنین باعث سم زدایی نیز می شود. سم زدایی برای پوست سالم ضروری است، زیرا از حمله رادیکال های آزاد به بدن جلوگیری می کند و در نتیجه روند پیری به تعویق می افتد. سایر مزایای دیگر ماساژ شمع گیاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • احساس آرامش بخش
  • التیام زخم ها و جراحات
  • کاهش تنش و سفتی و درد
  • کمک به تنفس بهتر
  • گردش خون بهتر
  • التیام پوست خشک ترک خورده و پیر
  • کاهش ایجاد علائم کشش به خصوص در دوران بارداری
  • تسکین دهنده اگزما
  • کاهش جای زخم و چین و چروک
  • حفظ خاصیت ارتجاعی پوست
  • ترمیم پوست آسیب دیده از نور خورشید و بازسازی سلول های پوست

روش ماساژ با شمع

با توجه به این که آستانه تحمل پوست هر فرد به گرما متفاوت است، به شما عزیزان توصیه می کنیم قبل از ریختن مقادیر زیادی از موم ذوب بر پوست، ابتدا کمی از آن را بر روی پوست خود امتحان کنید. در صورتی که متوجه هیچ گونه التهاباتی در پوست نشدید، می توانید بدون نگرانی از شمع ماساژ استفاده کنید. یک ماساژ درمانگر حرفه ای که در دوره آموزش ماساژ شمع اصفهان شرکت کرده است، می تواند با شناخت کامل ترین و اصولی ترین تکنیک های ماساژ شمع، باعث افزایش سلامت بدن شما شود. برای انجام ماساژ شمع گیاهی باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • شمع را به مدت 10 تا 15 دقیقه روشن کنید تا روغن کافی تشکیل شود.
  • شعله را خاموش کنید و روغن آماده را استفاده است.
  • می توانید موم ذوب شده را مستقیما روی پوست بریزید یا با نوک انگشتان خود بمالید و ماساژ دهید.

روش ماساژ با شمع

سخن پایانی

همان طور که در این مقاله به آن اشاره کردیم ماساژ شمع گیاهی می تواند باعث جوانسازی پوست، از بین بردن تنش های عضلانی، بازیابی رنگ پوست و از بین بردن خستگی در بدن شود. این امر زمانی اتفاق می افتد که شما عزیزان برای دریافت خدمات ماساژ، بهترین کلینیک زیبایی را انتخاب کنید. استفاده از این سبک ماساژ برای افراد باردار توصیه نمی شود. امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشید در زمینه ماساژ با شمع و دلایل انجام آن، اطلاعات خود را افزایش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *