فواید ماساژ فول بادی

منظور از ماساژ فول بادی چیست؟

مقدمه

مکانیسم های فیزیولوژیکی مختلفی که در ماساژ استفاده می شود، باعث می شود تا سلامت جسمانی شما افزایش یابد. بعد از یک روز طولانی و هفته ای پر از مشغله می توانید با ماساژ درمانی، احساس انرژی و آرامش کنید. ماساژ فول بادی در درمان بسیاری از بیماری هایی از جمله بی خوابی، بافت های آسیب دیده و سایر موارد دیگر کمک می کند. در شرایطی که قصد انجام ماساژ فول بادی را دارید، به شما عزیزان توصیه می کنیم برای دریافت خدمات حتما به کلینیک های مورد اطمینانی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کنید. مجموعه متین بیوتی به عنوان یکی از مراکزی که در زمینه ارائه خدمات پاکسازی پوست و آموزش ماساژ اصفهان فعالیت دارد، موفق شده است تا با استفاده از برترین متخصصین به صورت حرفه ای انواع تکنیک های ماساژ را برای مشتریان عزیز خود انجام دهد. مدیریت محترم مجموعه متین بیوتی به شما عزیزان این اطمینان را می دهد که با انتخاب و دریافت خدمات ماساژ از این مجموعه، هرگز پشیمان نخواهید شد. شما می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در زمینه فواید ماساژ فول بادی برای بدن و دلایل انجام آن کسب کنید، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ماساژ فول بادی چیست

ماساژ فول بادی چیست؟

ماساژ تمام بدن یا همان ماساژ فول بادی با اعمال فشارهایی در تمامی نقاط بدن، می تواند باعث از بین رفتن گرفتگی و دردهای عضلانی در بدن شما شود. در ماساژ فول بادی، ماساژ درمانگر فشارهایی در تمامی نقاط سر، گردن، پا، دست، شانه، بازو، کمر اعمال می کند. درمانگرانی که ماساژ کل بدن را انجام می دهند از تکنیک هایی استفاده می کنند که گردش خون را تحریک می کند و باعث حذف سموم در بدن می شود. با این حال، توجه داشته باشید که اگر به دنبال گزینه ای برای تسکین درد مزمن عضلانی خود هستید، بهتر است ماساژ بافت عمیق را انجام دهید. برای رزرو نوبت ماساژ و تجربه یک ماساژ لذت بخش در بهترین مرکز آموزش ماساژ اصفهان، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برخی از افراد ممکن است تمایل نداشته باشند تا تمام بدن خود را ماساژ دهند، شما می توانید در ماساژ فول بادی نقاطی از بدن خود را که قصد انجام ماساژ را دارید، انتخاب کنید. در شرایطی که در برخی از قسمت های بدن خود احساس درد بیشتری می کنید، می توانید آن را با ماساژور مجموعه متین بیوتی در میان بگذارید تا ماساژ درمانگر به آن قسمت های بدن توجه بیشتری کند. حرکت های متنوع به همراه روغن های مخصوص در طی ماساژ فول بادی، باعث می شود تا شما در پایان جلسه ماساژ احساس بهتری داشته باشید. علاوه بر دریافت خدمات ماساژ برای دریافت مدرک بین المللی ماساژ اصفهان، می توانید به مجموعه متین بیوتی مراجعه کنید و دوره های آموزش تخصصی این مجموعه را طی کنید.

محبوب ترین ماساژهای فول بادی

از جمله رایج ترین تکنیک های ماساژی که برای تمامی بدن می توان استفاده کرد مواردی از جمله ماساژ سوئدی، ماساژ بافت عمیق، ماساژ شیاتسو است. هر یک از این تکنیک های ماساژ می توانند به تنهایی فواید بیشماری برای بدن شما داشته باشند. برای افزایش سطح سلامت بدن خود، می توانید ماساژ فول بادی را انجام دهید.

محبوب ترین ماساژهای فول بادی

با دریافت خدمات از مجموعه متین بیوتی به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای ماساژ در اصفهان، می توانید نشاطی بیشتری را برای خود به ارمغان آورید.

فواید ماساژ فول بادی

ماساژ بهترین راه برای از بین بردن درد عضلات است، زیرا یک ماساژ درمانگر حرفه ای می داند که چگونه درد عضلات را از بین ببرد. از جمله مهمترین فواید ماساژ فول بادی برای افراد در سنین مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن دردهای عضلانی

بسیاری از افراد پس از جراحی نیز ممکن است همچنان متوجه دردهایی در محل آسیب دیده بدن خود شوند. ماساژ درمانگر از روغنی استفاده می کند که سرشار از مواد مغذی است و به بهبود زخم های جراحی کمک می کند. همچنین دردی را که برای مدت طولانی داشته اید توسط ماساژ فول بادی از بین خواهد رفت. درد عضلات منجر به ایجاد بسیاری از بیماری ها می شود و برای جلوگیری از این بیماری ها باید درد عضلات را از بین ببرید.

  • شادابی پوست

روغن هایی که توسط ماساژ درمانگر برای ماساژ بدن استفاده می شود، می تواند در داشتن پوستی صاف و درخشان به شما کمک کند. در صورتی که زخم هایی در سطح پوست خود دارید، می توانید با استفاده از ماساژ آن ها را از بین ببرید. در شرایطی نیز که پوست خشکی دارید، ماساژ به شما کمک می کند تا به اندازه کافی آن را مرطوب نگه دارید.

  • آرامش سیستم عصبی

ماساژ فول بادی بر روی سیستم عصبی تاثیر زیادی می گذارد. در شرایطی که سیستم عصبی بدن در وضعیت خوبی قرار داشته باشد، می توانید هورمون های متعادل را تولید کند. ماساژ درمانی بهترین راه برای آرام کردن سیستم عصبی است، زیرا زمانی که شما تنش دارید، سیستم عصبی نمی تواند در حالت آرامش قرار گیرد. این بدان معنی است که ماساژ به شما کمک می کند تا حالت آرامش داشته باشید و سیستم عصبی شما به طور خودکار در حالت استراحت قرار گیرد.

فواید ماساز فول بادی

  • افزایش انعطاف پذیری

انجام ماساژ فول بادی به شما در نرم شدن عضلات و بافت های عضلانی کمک می کند. بعد از ماساژ درمانی، می ‌توانید آزادانه ‌تر حرکت کنید، زیرا سفتی ماهیچه‌ های شما که حرکات شما را محدود می کند، از بین خواهد رفت. انجام ماساژ با انعطاف پذیری بیشتر و افزایش دامنه عضلات به روش های مختلف به عضلات شما کمک می کند.

  • به درمان بی خوابی کمک می کند

برای درمان بی خوابی ماساژ فول بادی بهترین درمان است، زیرا ماساژ به ذهن شما در رسیدن به حالت آرامش کمک می کند. ماساژ همچنین اجازه نمی دهد افکار منفی به شما نزدیک شوند.

  • گردش خون بهتر

گاهی اوقات، رگ ‌ها به دلیل لخته شدن خون مسدود می ‌شوند، این امر می تواند باعث ایجاد مشکلات بسیار جدی ای در بدن شما شود. در چنین شرایطی ماساژ درمانگر می تواند تکنیک های ماساژ را بر روی رگ های شما را در همان جهتی که خون به سمت قلب جریان دارد، اعمال کند. ماساژ فول بادی می تواند باعث باز شدن رگ های خون مسدود شده در بدن شما شده و گردش خون را نیز تا حد بسیار زیادی می تواند بهبود بخشد.

هزینه ماساژ فول بادی

قیمت ماساژ فول بادی بسته به هزینه دستمزد ماساژور و سالن ماساژی که برای دریافت خدمات انتخاب می کنید، متفاوت می باشد. با توجه به این که در ماساژ فول بادی، ماساژور از روغن های مخصوصی استفاده می کند، نوع روغنی که توسط ماساژور استفاده می شود نیز در هزینه های ماساژ فول بادی بسیار تاثیرگذار می باشد. برای اطلاع از قیمت های دقیق ماساژ فول بادی، می توانید با کادر مجموعه متین بیوتی در ارتباط باشید.

جمع بندی نهایی

با توجه به فواید ماساژ فول بادی که برای بدن دارد، امروزه افراد بسیار زیادی تمایل دارند برای از بین بردن درد و گرفتگی های عضلات خود از این سبک ماساژ استفاده کنند. در شرایطی که تکنیک های ماساژ به صورت صحیح بر بدن اعمال شود، می توانید به آرامش جسمی و روحی دست پیدا کنید. امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشید اطلاعات جامعی درباره ماساژ فول بادی کسب کرده باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *