لیفت صورت در خانه

لیفت صورت در خانه و معرفی 12 روش موثر و پرطرفدار

مقدمه

از آن جایی که تمامی افراد با گذشت زمان و در سنین بالا احتمال افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک در سطح صورت افزایش می یابد، بسیار مهم است با روش های مراقبتی از سلامت پوست خود محافظت کنید. به نظر شما چگونه می توان روند پیری پوست را کاهش داد؟ آیا می توان در منزل و با روش های خانگی، لیفت صورت را انجام داد؟ در جواب این پرسش می توان گفت تمامی افراد با چند روش آسان و خانگی می توانند زیبایی چهره صورت خود را حفظ کنند. در این محتوا ما قصد داریم درباره مزایای انجام لیفت صورت در خانه و معرفی روش های موثر برای شما عزیزان توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آیا لیفت صورت در منزل امکان پذیر است؟

توجه به این نکته الزامی می باشد که با وجود این که لیفت صورت در خانه امکان پذیر است، اما برای این که روند پیری پوست خود را کاهش دهید، بهتر است خدمات فیشیال را در کلینیک های زیبایی معتبر دریافت کنید. اگر در شهر اصفهان ساکن هستید با مراجعه به بهترین مرکز پاکسازی پوست اصفهان و انجام پاکسازی پوست به صورت منظم می توانید زیبایی پوست خود را چندین برابر کنید.

آیا لیفت صورت در منزل امکان پذیر است؟

انواع روش های لیفت صورت در خانه

  • استفاده از ماسک های طبیعی

یکی از درمان های ساده و راحت برای انجام لیفت صورت در خانه، استفاده از انواع ماسک های طبیعی برای پوست می باشد. ماسک صورت با پوست، خیار و سفید تخم مرغ، ماسک قهوه، پوست پرتقال، جوی دو سر، عسل و دارچین چند نمونه از بهترین ماسک هایی می باشد که برای لیفت و جوانسازی پوست شما بسیار مفید می باشند.

  • استفاده از دستگاه لیفت خانگی

کم خطرترین روش برای انجام لیفت به جای عمل های جراحی، استفاده از دستگاه های لیفت خانگی می باشد. شما عزیزان می توانید با تهیه نمونه های کوچک و برقی دستگاه های خانگی، باعث سفت شدن سطح پوست خود شوید. دستگاه های لیفت خانگی علاوه بر سفت شدن پوست می تواند آکنه، جوش و بسیاری از مشکلات پوستی شما را کاهش دهند.

  • لیفت صورت با یخ

استفاده از قالب های یخ به عنوان یک روش قدیمی می تواند باعث لیفت صورت شما شود. از مواد طبیعی از جمله خیار، گل محمدی، گلاب و غیره  به صورت قالب های یخ در جهت اثرگذاری بیشتر بر روی پوست خود، می توانید استفاده کنید.

لیفت صورت با یخ

یخ رگ های خونی صورت شما را منقبض می کند، که این امر می تواند ظاهر منافذ و چین و چروک ها را کاهش دهد و به طور کلی باعث روشن تر و درخشان تر شدن پوست شما شود. از جمله مهمترین مزایای انجام لیفت صورت با یخ بهبود هایپرپیگمانتاسیون، تقویت بازسازی سلولی، ظاهر جای زخم، لک، خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد و به پاکسازی آکنه و بهبود جای جوش کمک می کند. یک تکه یخ را در یک پارچه نازک بپیچید و شروع به ماساژ ملایم صورت خود کنید. اجازه ندهید یخ برای مدت طولانی روی هیچ قسمتی از پوست شما بماند، زیرا می تواند باعث تحریک و قرمزی فوق الذکر و حتی سرمازدگی شود. به یاد داشته باشید که بعد از یخ زدن صورت خود را مرطوب کنید تا پوست شما خشک نشود.

  • استفاده از روغن های گیاهی

 روغن های گیاهی باعث تقویت کلاژن، یکنواخت کردن رنگ پوست، کاهش التهاب، افزایش گردش سلولی پوست می شود و همچنین از پوست شما در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند. استفاده از روغن های گیاهی طبیعی از جمله روغن زیتون، آرگان، بابونه، درخت چای، آلوئه ورا، نارگیل، بادام و غیره می تواند باعث شادابی و سفت تر شدن پوست صورت شما شود.

  • ماساژ صورت در خانه

ماساژ صورت فواید زیادی برای صورت شما دارد. قبل از این که ماساژ صورت خود را شروع کنید، باید تکنیک های مختلف ماساژ صورت و نحوه صحیح ماساژ صورت را بدانید. با شرکت در دوره مجازی ماساژ می توانید با انواع تکنیک های ماساژ برای لیفت و جلوگیری از پیری پوست خود آشنا شوید.

انجام ماساژ صورت در خانه علاوه بر لیفت صورت می تواند مزایای بیشمار دیگری برای پوست صورت شما نیز داشته باشد. ماساژ صورت به مبارزه با خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند، بافت پوست را بهبود می بخشد و پوست شما را انعطاف پذیر می کند.  با انجام ماساژ می توانید گردش خون را تحریک کرده و پوست خود را نرمتر کنید، این امر به سفت شدن پوست شما کمک می کند و بافت صاف تر شدن پوست می شود.

ماساژ صورت در خانه

قبل از ماساژ دست های خود را کاملا تمیز کنید. با انگشتان تمیز صورت خود را به آرامی با حرکات دایره ای ماساژ دهید. این کار باعث سفت شدن پوست و بهبود گردش خون می شود. اگر پوست مستعد آکنه یا حساس دارید، فشار کمی به آن وارد کنید و با پوست خود ملایم باشید.

  • استفاده از غلتک صورت

از آنجایی که غلتک ها و جیلر صورت معمولا همراه با روغن یا مرطوب کننده استفاده می شوند (این امر باعث می شود غلتک صورت کریستالی شما به آرامی روی پوست شما سر بخورد)، برخی از متخصصان پوست می گویند که این امر می تواند محصولات را به عمق پوست شما برساند. استفاده منظم از غلتک بر روی صورت ممکن است به بهبود بافت و رنگ پوست کمک کند و آن را صاف ‌تر و درخشان ‌تر نشان دهد. هنگامی که با غلتک و جیلر به صورت خود فشار وارد می کنید، مایع لنفاوی به سمت غدد لنفاوی فشار می دهد و در نتیجه به تخلیه لنفاوی کمک می کند.

مقاله پیشنهادی : جیدرولر چیست؟
  • لیفت صورت با قاشق

با قاشق می توانید پف چشم خود را از بین ببرید و باعث افزایش زیبایی صورت خود شوید. ماساژ صورت با قاشق در کنار استفاده از روغن های مخصوص صورت، می تواند باعث سفت تر شدن پوست شما شود.

  • استفاده از صابون های لیفت صورت

برخی از صابون های موجود در بازار با توجه به ترکیباتی که دارد، می تواند باعث لیفت صورت شود.

  • استفاده از کرم های لیفتینگ

اغلب کرم های ضدچروک و لیفتینگ می توانند باعث کاهش روند پیری صورت شده و همچنین افتادگی پوست را کاهش دهد.

استفاده از کرم های لیفتینگ

  • انجام ورزش برای کنترل چربی

برای کنترل چربی پوست خود و بهبود سلامت پوست، ورزش بهترین گزینه برای شما می باشد. ورزش می تواند گردش خون را در سطح پوست شما افزایش داده و به دنبال آن باعث جذب بهتر اکسیژن در صورت شود.

  • پیروی از رژیم غذایی مناسب

پیروی از رژیم غذایی مناسب می تواند از ایجاد بسیاری از مشکلات پوستی تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند. مصرف برخی از مواد غذایی می تواند خاصیت ارتجاعی پوست شما افزایش می یابد و همچنین می تواند باعث تولید کلاژن در سطح پوست شما شود.

  • نوشیدن آب کافی در طول روز

مصرف به اندازه آب در طول روز علاوه بر این که می تواند مزایای بیشماری برای کلیه شما داشته باشد، باعث افزایش سلامت پوست شما نیز می شود. لیفت صورت در خانه با نوشیدن آب کافی می تواند یک روش ساده و آسان برای بهبود ظاهر پوست شما شود. هیدراته نگه داشتن صورت بدون مصرف آب کافی در طول روز غیر قابل انکار است.

سخن پایانی

در شرایطی که بتوانید لیفت صورت در خانه را به درستی انجام دهید، ظاهر پوست شما می تواند بهبود یابد. انجام لیفت در منزل با مواردی که لیفت صورت را در کلینیک های زیبایی انجام می دهید، بسیار متفاوت است. استفاده از محصولات مراقبت پوستی را برای صورت خود جدی بگیرید. اگر تجربه ای در زمینه انجام لیفت صورت در خانه دارید، می توانید آن را با ما در قسمت پایین سایت به اشتراک بگذارید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *