رفع غبغب با امواج التراسونیک

مقدمه

اکثر مشتریان کلینیک متین بیوتی پوست سفت‌تر، بهتر، کاهش چین و چروک‌های ریز تا عمیق، گودی زیر چشم، کیسه‌ها و حلقه‌های تیره را تجربه می‌کنند. لیفتینگ پوست علائم پیری را کاهش می دهد، خاصیت ارتجاعی پوست و شکل دادن به کانتور صورت را بهبود می بخشد. خط فک را بهبود می بخشد و ممکن است آکنه را کاهش دهد. البته، ماندگاری نتایج تا حد زیادی به این بستگی دارد که چگونه به مراقبت از پوست خود ادامه دهید.

همه ی انسانها به خصوص خانم ها علاقه زیادی به جوانسازی پوست و رفع چین و چروک و زیبایی بیشتر پوست خود هستند که میتوانند از خدمات پوست و مو اصفهان در آموزشگاه متین بیوتی بهره مند شوند. برای داشتن پوستی زیبا و سالم با ما تا پایانم مقاله همراه باشید.

راه های درمان افتادگی پوست

برای درمان افتادگی پوست و شل شدن پوست میتوان از راه های مختلفی استفاده کرد که به طور کل میتوان گفت همه ی راه ها مفید است و میتوان از آنها نتیجه مطلوب گرفت اما انتخاب با خود شماست که کدام روش را انتخاب کنید. عمل جراحی اولین گزینه ای است که به ذهن همه میرسد اما همانطور که میدانید عمل های جراحی عوارض زیادی دارند و همچنین هزینه بالایی نیز دارند اما جواب گرفتن از آن قطعی است. راه های بدون درد و مقرون به صرفه دیگر را میتوانید در آموزشگاه متین بیوتی اصفهان بیابید.  استفاده از دستگاه های جوانسازی ، پاکسازی و جوانسازی ، انواع ماساژ و… وجود دارند که بدون درد و به طور طبیعی پوست را سفت میکنند. در ادامه با یکی از بهترین دستگاه های لیفت پوست به نام دستگاه التراسونیک آشنا میشوید دستگاه معروف به اتوی صورت . با ما همراه باشید.

آشنایی با دستگاه التراسونیک

التراسونیک یک دستگاه برای رفع افتادگی پوست و شل شدن پوست است که با استفاده از امواج فرکانسی بالا این عملیات را روی پوست اجرا میکند. روش غیر تهاجمی ، بدون درد ، ایمنی بالا ، کاملا طبیعی و…. میباشد. درمان اولتراسونیک برای ارسال امواج اولتراسوند به عمق پوست طراحی شده است که  میتواند لیفت غیرتهاجمی را ارائه می دهد. برای قسمت هایی از صورت و بدن انجام میگیرد که زیر آمده است.

زیر چشم (پوست را صاف می کند، خطوط ریز و چین و چروک را بالا می برد و کاهش می دهد)

قسمت بالایی صورت (بالا گونه ها، ابرو شامل بالا و زیر ناحیه چشم)

قسمت پایین صورت (بالای گونه ها، خط فک، چانه)

گردن (زیر چانه تا بالای سینه)

دکلته (ناحیه را بلند می کند، خطوط ریز را کاهش می دهد و کیفیت پوست را افزایش می دهد)

چگونگی رفع غبغب

ایجاد غبغب بر اثر افتادگی پوست گردن و چانه اتفاق میافتد. معمولا در سنین میانسالی ایجاد غبغب طبیعی است اما راه های درمان بسیاری دارد که پیشنهاد ما استفاده از دستگاه امواج التراسونیک است . عمل جراحی نیز وجود دارد اما همانطور که گفته شد به دلیل سن بالا هرچه عمل های جراحی کمتر باشد بهتر است. و بدون ریسک و درد میتوان غبغب را در سنین بالا از بین برد.

تاثیرات امواج التراسونیک بر پوست

برخی از بیماران اثر اولیه را مستقیماً پس از درمان مشاهده می کنند، اما ساخت کلاژن به زمان نیاز دارد و نتایج را می توان به تدریج در طی یک دوره 2-3 ماهه مشاهده کرد و منجر به لیفتینگ مثبت، سفت شدن و صاف شدن پوست در نواحی تحت درمان می شود. از آنجایی که این کلاژن ساخته شده توسط خود شماست، نتایج همیشه طبیعی به نظر می‌رسند و نه مانند ظاهر کشیده‌ شده پوستی که گاهی اوقات با جراحی به وجود میآید.

سوالات پرتکرار از التراسونیک

اثرات این روش چقدر طول می کشد؟

روش اولترا باعث سفت شدن فوری و سفت شدن قسمت های اضافی پوست در طول زمان می شود. بسیاری از پزشکان با تجربه ، نتایج دو دوره  یا بیشتر را بر اساس تولید کلاژن خود بیمار و روند پیری طبیعی گزارش کرده اند. که البته بسته به پوست و بدن بیمار متغییر است.

چه کسی میتواند از التراسونیک استفاده کند؟

یک کاندیدای خوب برای اولتراپی، فردی است که پوستی شل شده و سفتی کمتر داشته باشد. پایین آمدن خط ابرو یا افتادگی پوست روی پلک ها اغلب نشانه خوبی برای بلوغ پوست است. معمولاً آنهایی که در دهه سی، چهل، پنجاه و بالاتر هستند که شلی پوست خفیف تا متوسط ​​دارند، کاندیدای خوبی هستند.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *