رعایت نکات دوش بعد از انجام ماساژ

رعایت نکات دوش بعد از انجام ماساژ

مقدمه

ماساژ یکی از کارهای آرام بخش و مفید برای بدن و روح است که بسیاری از افراد انجام میدهند اما اینکه بتوانید از ماساژ بیشترین سود را ببرید باید یک سری نکات رعایت شود. که ما قصد داریم در این مقاله برای شما توضیحات مفصلی ارائه کنیم. موضوع اصلی در ارتباط با ماساز دوش گرفتن است که سوالات و جواب های مختلفی وجود دادر ما در این مورد توضیحات کاملی را بازگو میکنیم . با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

دوش بعد از ماساژ

دوش گرفتن بعد از ماساژ کار درستی است یا خیر ؟ این سوالی است که برای بسیاری از افراد پیش می آید جواب این سوال مشخص است که باید گفت میتوان دوش گرفت بعد از ماساژ اما ….

هم ماساژ و هم دوش آب گرم هر دو آرام بخش هستند و شاید بتوان گفت هر دو پشت سر هم زیاد مناسب نیست. اما ماساژ درمانگر ها و یا ماساژورها اعتقاد دارند که دوش گرفتن قبل از ماساژ ایده ی بهتری است زیرا پوست را عاری از هر گونه عرق و آلودگی میکند و روغن های ماساژ بهتر جذب میشوند. در این حالت بدن شما از ماساژ سود بیشتری دریافت میکند.

این روغن ها خواص مختلفی دارند که میتوانید از بخش محصولات پوست و مو در سایت متین بیوتی با بهترین برندهای روز دنیا خریداری کنید.

دوش بعد از ماساژ

 

اما در مورد دوش گرفتن بعد از ماساژ چطور؟

از آنجایی که هیچ روش استانداردی وجود ندارد، پاسخ مستقیم بله یا خیر نخواهد بود. با این حال، درک اینکه ماساژ با بدن شما چه می کند ضروری است تا مشخص شود که آیا دوش گرفتن بعد از یک جلسه درمانی بهترین گزینه است یا خیر. ماساژ کارهای زیادی برای بدن و سلامتی شما انجام می دهد، از جمله کاهش تنش و درد عضلانی و رفع خستگی.

چه از ماساژ درمانی، رفلکسولوژی یا ماساژ روغن استفاده کرده باشید، به تسهیل گردش خون کمک می کند و اجازه می دهد خون جدید در نواحی پر ازدحام بدن شما جریان یابد.در همین حال، هنگام دوش گرفتن، گردش خون در سطح پوست خود را نیز افزایش می دهید. وقتی به آن فکر می کنید، یک ماساژ و دوش گرفتن بلافاصله پس از آن می تواند مزایای مضاعف در بهبود جریان خون شما داشته باشد. در اصل کار درستی نیست و ممکن است به شما آسیب بزند زیرا جریان بیش از حد خون می تواند باعث احتقان سطح شود.

اگر فکر می کنید که پریدن زیر دوش می تواند شما را سرحال کند و کمی شما را بیدار کند، در اشتباهید. این فقط می تواند ماهیچه های شما را بیشتر شل کند، که می تواند باعث شود بعد از آن احساس ضعف کنید. دوش گرفتن بلافاصله بعد از ماساژ می تواند بیشتر از اینکه مفید باشد ضرر دارد و این منجر به سوال بعدی می شود.

چه مدت بعد از ماساژ می توانید دوش بگیرید؟

دوش گرفتن بعد از ماساژ آرامش‌بخش می‌تواند به شما کمک کند که احساس تمیزی کنید، اما در برخی موارد، انصراف از حمام می‌تواند به بدن شما کمک کند تا حداکثر استفاده را از ماساژ خود ببرید. بنابراین بهتر است به بدن خود فرصت دهید تا هم روغن های بدن جذب شوند و هم عضلات به حالت اصلی خود برگردند و گردش خون طبیعی شود و بعد دوش بگیرید. بهترین کار بعد از ماساژ این است که با ماساژور خود مشورت کنید. کلینیک تخصصی متین بیوتی ارائه دهنده انواع خدمات ماساژ در اصفهان با بهترین ماساژور ها و روغن های مخصوص ماساژ ، بهترین اساتید برای مشورت درباره انواع سوالات بعد از ماساژ میباشد.

گرفتن دوش بعد از ماساژ

نتیجه

بسیاری از مشتریان ما اعتراف می کنند که به محض پایان جلسه ماساژ خود دوش می گیرند، بیشتر برای شستن روغن. این یک اشتباه بزرگ است. حقیقت این است که ماساژ به سادگی روغن های ضروری را گرم می کند و هنوز یک ساعت دیگر نیاز دارد تا جذب سلول های پوست شود.

قبل از گرفتن دوش “گرم” اجازه دهید روغن ها به داخل پوست شما نفوذ کنند.این وسوسه انگیز است که بعد از یک ماساژ طولانی و آرامش بخش، خود را در یک حمام داغ بخار کنید. این یک ایده بد دیگر است. در صورتی که از آسیب عضلانی رنج می برید، آب داغ تنها التهاب را تشدید می کند. برای تسکین درد از آب سرد استفاده کنید.

آموزشگاه متین بیوتی بهترنی مرکز ماساژ در اصفهان آماده ارائه خدمات ماساژ درمانی ، رفلکسولوژی و… میباشد. از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید سپاسگذاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *