آموزش اکسیژن تراپی پوست

مقدمه

بدون شک اکسیژن برای ظاهر و سلامت پوست شما مهم است و مقداری از این اکسیژن می تواند از بیرون تامین شود. فیشال های اکسیژن 98 درصد اکسیژن خالص حاوی مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها را از طریق یک فرآیند جت اسپری به قسمت بیرونی پوست می رساند. که این یک روش غیرپزشکی است که به هیچ نوع تزریقی نیاز ندارد . این درمان ها را میتوان در کلینیک متین بیوتی با بهترین کادر درمانی انجام داد.

برخلاف فیلرها که در زیر سطح پوست تزریق می شوند، در اکسیژن تراپی ، ماده به آرامی از بیرون به پوست صورت شما پمپ می شود. ممکن است که سلول های زنده اپیدرم (لایه بیرونی) دچار کمبود اکسیژن شوند که با این روش میتوان این کمبود اکسیژن را تامین کرد. البته اکسیژن هیچ تاثیری روی سلول‌های مرده پوست نخواهد داشت و این روش معمولاً با یک فرآیند لایه‌برداری برای حذف  پوست مرده صورت شروع می‌شود که در ادامه توضیح داده میشود.

تاثیرات اکسیژن رسانی پوست

اگر به این فکر می کنید که آیا اکسیژن درمانی می تواند پوست از بین رفته و مرده را نجات دهد یا خیر ؟ باید در پاسخ گفت که خیر

اکسیژن تراپی جایگزینی برای یک رژیم غذایی سالم، آبرسانی کافی و یک روال مراقبت از پوست مناسب نیست. و به خودی خود نمی تواند سیگار کشیدن، مصرف الکل یا قرار گرفتن در معرض آفتاب محافظت نشده را جبران کند، اگرچه احتمالاً ضرری هم نخواهد داشت. مانند همه فیشال‌ها، اکسیژن رسانی صورت مکمل مراقبت‌های منظمی است که از پوست خود می‌کنید و می‌تواند پوست را بیشتر تقویت کند.

اکسیژن برای پوست  بسیار مفید و ضروری است که اگر بتوان از طریق اکسیژن تراپی به صورت مستقیم ، اکسیژن به پوست و سلول ها رساند باعث ایجاد شرایط سالمی میشود که تحت آن سلول های پوست رشد می کنند و بهترین کار خود را انجام می دهند.

مزایای اکسیژن تراپی

اکسیژن به لایه بیرونی پوست، جایی که سلول‌ها دائماً در حال ریختن هستند، اعمال می‌شود، بنابراین  اثرات آن به مرور زمان محو می‌شود. به همین دلیل نمیتوان نتیجه بلند مدت از اکسیژن تراپی داشت. تاثیرات به صورت کوتاه مدت است. بنابراین باید از اکسیژن تراپی به عنوان یک مرحله از روتین روزانه و هفتگی پوست استفاده کرد.

در ادامه تعدادی از مزایای اکسیژن رسانی به پوست ذکر شده است :

تولید کلاژن را ترویج می کند.

به حذف سموم پوست کمک می کند.

روند بازسازی را تسریع می کند.

به بهبود آسیب های پوستی کمک می کند.

این روش یکی از ملایم ترین درمان های صورت است که مردم هنوز به دلیل نتایج فوری ، آن را دوست دارند. و تقریبا هیچ نوع خطری برای هیچ نوع پوستی ندارد زیرا هیچ محرک واقعی به پوست وارد نمی کند . اکسیژن حتی برای پوست های مستعد آلرژی یا آکنه خطرات صفر دارد.

اکسیژن خالص در حال حاضر در پوست شما وجود دارد، فقط همیشه به اندازه کافی نیست. که میتوان از طریق اکسیژن تراپی ، اکسیژن لازم را به پوست رساند.

آموزش اکسیژن رسانی پوست

اکسیژن درمانی می تواند شادابی پوست شما را افزایش دهد. به هر حال یک روش برای پاکسازی پوست است که میتوان از طریق آن کسب درآمد داشت و یا حتی در منزل برا یپوست خودتان انجامدهید و در صرف وقت و هزینه صرفه جویی کرد. اما باید این روش را آموزش دید تا بتوان بهترین استفاده را کرد.

آموزشگاه متین بیوتی برگزار کننده کلاس های آموزش پاکسازی در اصفهان میباشد. که میتوان با ثبت نام در دوره ها و کلاس ها مدرک مورد نیاز را دریافت کرد و سپس اقدام به کسب درآمد کنید.

نتیجه

من معتقدم وقتی با خودتان خوب رفتار می کنید، تمام بدنتان به خوبی پاسخ می دهد. اما، من دوست ندارم زنانی را ببینم که با مشکلات پوستی مانند آکنه دست و پنجه نرم می کنند. کلماتی که من ترجیح می‌دهم در مورد اکسیژن درمانی به کار رود عبارتند از «شاد» و «سالم»، راهی که یک تمرین عالی می‌تواند به شما احساس شادی و سلامتی بدهد، حتی اگر بدن خود را در یک جلسه متحول نکنید.

مراقبت از خود فقط یک روند نیست، بلکه یک جزء ضروری برای زندگی به عنوان یک زن در این دنیای گاه دیوانه‌وار است که در آن زندگی می‌کنیم.برای آموزش بیشتر و اطلاعات دقیق تر آموزشگاه متین بیوتی در اصفهان را دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *