پاکسازی به روش اولتراسونیک

دستگاه التراسونیک راهی برای زیبایی و جوانسازی پوست

مقدمه

امروزه با توجه به رشد فناوری، شاهد تولید دستگاه هایی هستیم که می توانند تا حد بسیار زیادی در پاکسازی پوست به صورت عمیق تاثیرگذار باشند. در میان انواع دستگاه های موجود در بازار دستگاه اولتراسونیک یا همان اتوی صورت با توجه به امواجی که ساطع می کند، می تواند به افزایش بازسازی سلولی کمک کرده، باعث کاهش چین و چروک های صورت و حتی روشن کردن لکه های تیره پوست، کمک به پاکسازی آکنه و غیره شود. افرادی که پوست حساسی دارند با دستگاه های اولتراسونیک صورت، می توانند شاهد جوانسازی و زیبایی پوست صورت خود باشند. در این محتوا قصد داریم در ارتباط با پاکسازی به روش اولتراسونیک و مزایایی که استفاده از این نوع دستگاه ها برای پوست صورت دارند، توضیح دهیم.

استفاده از دستگاه التراسونیک برای زیبایی پوست

امروزه بسیاری از مراکزی که در زمینه پاکسازی پوست در اصفهان فعالیت می کنند، از فرکانس های مختلف دستگاه اولتراسونیک برای مراجعه کننده های خود استفاده می کنند. اگر پوست بسیار حساسی دارید و به دنبال یک روش بی خطر برای از بین بردن سلول های مرده پوست خود هستید، استفاده از این دستگاه را به شما عزیزان توصیه می کنیم. در صورتی که قصد استفاده از دستگاه اولتراسونیک را دارید و به دنبال کلینیک زیبایی معتبری در این زمینه هستید، می توانید با اطمینان خاطر به مجموعه متین بیوتی مراجعه کرده و از خدمات فیشیال در اصفهان این مجموعه استفاده کنید. این مجموعه توانسته است با برگزاری دوره های آموزش ماساژ اصفهان و همچنین ارائه انواع خدمات پاکسازی پوست به صورت اصولی، در میان انواع مراکز زیبایی موجود در اصفهان به یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه ها تبدیل شود.

پاکسازی به روش اولتراسونیک

پاکسازی به روش اولتراسونیک

هدف از پاکسازی به روش اولتراسونیک از بین بردن آلودگی از میان منافذ پوست و همچنین انسداد غدد چربی صورت می باشد. پس از اتمام جلسه درمانی خود با استفاده از این دستگاه، هیچ اثری به صورت قرمزی یا تورم روی صورت ایجاد نمی شود. اولتراسونیک از کاویتاسیون برای حذف سریع و ایمن سلول‌ های مرده پوست استفاده می‌ کند. فرآیند کاویتاسیون در روش های سفت کردن پوست نیز مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین ممکن است قبلا نام آن را شنیده باشید.

دستگاه اولتراسونیک برای صورت از ارتعاشات با فرکانس پایین برای حذف هر گونه مواد مضری که ممکن است روی سطح پوست شما جمع شده باشد، استفاده می کند. تنها با چند جلسه پاکسازی با استفاده از دستگاه اولتراسونیک در کلینیک زیبایی متین بیوتی، پوست شما احساس تازگی و طراوت خواهد کرد.

معرفی دستگاه اولتراسونیک پوست

پاکسازی به روش اولتراسونیک می تواند علاوه بر از بین برده سلول های مرده پوست، باعث تحریک رشد سلول های جدید در پوست صورت نیز شود. برای اطلاع از انواع روش های درمانی که با کمک آن می توان سلول های مرده پوست را پاکسازی کرد، می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

در طی جلسه درمانی پوست ما از نظر فیزیکی، شیمیایی و حرارتی تحت تاثیر امواج اولتراسونیک است. اثر متقابل پوست با امواج مافوق صوت منجر به اصطکاک یا لرزش و در نهایت گرما می شود که همین امر باعث ایجاد اثر حرارتی شده و در نهایت باعث شادابی پوست صورت خواهد شد.

دستگاه اولتراسونیک پوست

دستگاه اولتراسونیک علاوه بر این که تمام مواد مضر را از پوست شما خارج می کند، به پوست شما کمک می کند تا چند درجه روشن تر شود.

در شرایطی که قصد دارید از تمامی مزایای اولتراسونیک استفاده کنید، بهتر است با مراجعه به بهترین مرکز پاکسازی پوست اصفهان، اقدام به انجام لایه بردارهای شیمیایی برای صورت خود کنید. پس از درمان (به مدت 24 ساعت)، توصیه می شود از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید، از مراجعه به مراکز برنزه کردن یا سونا خودداری کرده و آب زیادی نیز بنوشید.

نحوه عملکرد دستگاه التراسونیک

در این روش از امواج اولتراسونیک برای ماساژ عمیق و گرم کردن پوست استفاده می شود. اگرچه گوش انسان نمی تواند امواج مافوق صوت را بشنود، اما این امواج اثرات مفیدی بر روی لایه های سطحی و عمیق تر پوست صورت می گذارند. علاوه بر میکرودرم آبریژن و پاکسازی عمیق صورت، درمان اولتراسونیک صورت یک مرحله درمان مغذی و ضد پیری صورت است. در شرایطی که پوست بسیار حساسی دارید، می توانید این نوع دستگاه را روی فرکانس 5 مگاهرتز تنظیم کنید. امروزه شاهد ورود دستگاه های اولتراسونیک در سایزهای کوچک در بازار هستیم که استفاده از آن بسیار راحت است و قابل استفاده برای مصارف روزانه و خانگی می باشند.

برای استفاده از این دستگاه بهتر است در قدم اول پوست خود را از هر گونه آلودگی و کثیفی پاک کنید و مطمئن شوید که منافذ پوست مسدود نشده اند. از پاک کننده های ملایم استفاده کنید تا چربی طبیعی پوست صورت شما را از بین نبرد. اگر پوست چرب دارید، پاک‌ کننده‌ های ژل ‌دار یا کف ‌دار و اگر پوست خشکی دارید، پاک ‌کننده‌ های مبتنی بر کرم را انتخاب کنید. در شرایطی نیز که آکنه در سطح پوست خود دارید، به دنبال پاک ‌کننده ‌های حاوی سالیسیلیک اسید یا بنزوئیل پراکسید باشید. پس از پاکسازی، می توانید از تونر مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید، در مرحله بعد از محصولات مراقبت از پوست موضعی حتما استفاده کنید.

نحوه عملکرد دستگاه التراسونیک

فواید دستگاه اولتراسوند برای پوست

برخلاف میکرودرم آبریژن، پس از استفاده از دستگاه اولتراسونیک قرمزی را در صورت خود تجربه نخواهید کرد. میکرودرم پودری و یا میکرودرم ابریژن یک نوع روش درمانی است که با کمک آن می توان پوست کدر و تیره را روشن تر کرده و همچنین سلول های مرده را از سطح پوست پاک کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوع روش درمانی، می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

از جمله مهمترین مزایای پاکسازی به روش اولتراسونیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سلول های مرده پوست را برای داشتن پوستی تمیز و درخشان بدون ایجاد قرمزی از بین می برند.
  • با شل شدن و از بین بردن چربی، مواد زائد را از سطح پوست از بین برده و می توانند باعث کاهش ایجاد جوش در سطح صورت شوند.
  • با تحریک ملایم پوست باعث تشکیل کلاژن و الاستین می شوند.
  • می توانند باعث آبرسانی و جوانسازی پوست صورت شوند.
  • پاکسازی به روش اولتراسونیک می تواند باعث نفوذ عمیق تر محصولات مراقبت از پوست شود. سرم‌ ها، کرم ‌ها و ماسک‌ های ضد پیری و آنتی ‌اکسیدان چند نمونه از این نوع محصولات می باشند.
  • خطوط ریز و چین و چروک را با افزایش رطوبت و حجیم شدن پوست کاهش می دهد.
  • گردش خون را در سطح پوست افزایش می دهد، این امر می تواند باعث جوانسازی پوست می شود.
  • در برخی موارد دستگاه اولتراسونیک می تواند باعث از بین بردن جای زخم در صورت نیز شود.

جمع بندی نهایی

در حال حاضر مراقبت از پوست دیگر محدود به استفاده از سرم یا لوسیون روی صورت نیست. اولتراسونیک جدیدترین دستگاه زیبایی مجهز به فناوری آکوستیک است که ارتعاشات صوتی با حجم بالا را روی صورت ایجاد می کند. متخصصان پوست و زیبایی در سراسر جهان برای مدت طولانی است که از آن برای پاکسازی صورت استفاده می کنند. پاکسازی به روش اولتراسونیک منافذ را پاک می کند و همچنین می تواند روند پیری را در صورت شما کاهش دهد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *