ست پاکسازی پوست

انواع ابزار پاکسازی پوست و روش استفاده از آن ها

مقدمه

پوست صورت یکی مهمترین اعضای بدن هر فرد است که تاثیر بسیار زیادی در افزایش اعتماد بنفس شما دارد. اگر پوستی پر از جوش و لک دارید، به این معنی است که نتوانسته اید از صورت خود به خوبی مراقبت کنید. خوشبختانه امروزه با روش ها و متدهای زیبایی جدیدی که به وجود آمده است تمامی افراد با سنین مختلف می توانند با استفاده از این تکنیک ها پوست شاداب و صافی داشته باشند. انجام به موقع روتین پوستی و استفاده از محصولات مراقبتی مناسب برای پوست صورت، باعث می شود تا جوش و لکه های کمتری در پوست شما ایجاد شود. این امر مستلزم این موضوع می باشد که شما شناخت کافی از ابزارهای پاکسازی پوست و نحوه استفاده از هر یک از آن ها را داشته باشید. امروزه کلینیک های زیبایی بسیار زیادی در سطح شهر وجود دارند که شما عزیزان می توانید با مراجعه هر ماه به آن ها، به جوانسازی پوست خود کمک کنید. مجموعه متین بیوتی به عنوان یکی از بهترین مراکزی که در زمینه آموزش پاکسازی پوست اصفهان و ارائه خدمات به مشتریان عزیز خود فعالیت دارد، قادر است با ارائه جدیدترین متدهای زیبایی به شما عزیزان کمک کند تا پوست صافی داشته باشید. در صورتی که قصد پاکسازی پوست در اصفهان را دارید و به دنبال معتبرترین کلینیک زیبایی در این زمینه هستید، مجموعه متین بیوتی بهترین انتخاب می باشد. این مجموعه می تواند در زمینه پاکسازی پوست کلاسیک، پاکسازی پوست با میکرودرم، هیدرودرم و درمان های تخصصی جوش صورت و از بین بردن لکه ها در پوست و سایر خدمات دیگر به شما عزیزان کمک کند. برای رزرو نوبت می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. ما در این مقاله قصد داریم در ارتباط با ست پاکسازی پوست و دلایل استفاده از آن ها برای پوست صورت توضیح دهیم. لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ست پاکسازی پوست

ست پاکسازی پوست

انواع محصولات پاکسازی و مواد شوینده و همچنین ست پاکسازی پوست که در بازار موجود است، باعث می شود تا در صورت استفاده از آن ها به صورت مداوم در بازه زمانی کوتاهی شاهد سفید شدن و شادابی پوست صورت خود باشید. دستگاه های اسکین اسکرابر و یا دستگاه های میکرودرم یکی از جدیدترین دستگاه های موجود در بازار است که با تاثیرات بسیار مثبتی که در عمق پوست صورت می گذارند، می توانند باعث جوانسازی پوست شوند. برخی از ست های پاکسازی پوست که در بازار موجود است متشکل از انواع مواد پاکسازی و ماسک صورت و دستگاه های پاکسازی پوست هستند.

شما عزیزان می توانید با استفاده از ست پاکسازی پوست و استفاده از دستگاه های پاکسازی پوست، صورت خود را از شر آلودگی، میکروب و چربی خلاص کنید. افرادی که مدرک بین المللی پوست اصفهان را دارند، می تواند با استفاده از لایه بردارها و استفاده از بهترین دستگاه های پاکسازی، پوست شما را درخشان تر کند. نوع کرم ها و محصولات بهداشتی که برای پاکسازی استفاده می شود از اهمیت بسیار بالایی برخواردار می باشد. در صورت استفاده از کرم های غیر بهداشتی، ممکن است پوست شما به آن واکنش داده و حتی تعداد جوش و لکه ها در پوست افزایش یابد. از این جهت در صورتی که قصد پاکسازی پوست صورت خود را دارید، بهتر است به بهترین مرکز پاکسازی پوست اصفهان مراجعه کنید.

ابزار ضروری پاکسازی پوست

لیست ابزار ضروری پاکسازی پوست

علاوه بر خدماتی که شما عزیزان می توانید از کلینیک های زیبایی برای جوانسازی پوست صورت خود دریافت کنید با تهیه ست پاکسازی پوست و استفاده صحیح از آن ها در منزل می توانید پوست بسیار درخشانی داشته باشید. از جمله مهمترین ابزارهای ضروری برای پاکسازی شامل مواردی از جمله:

  • غلتک جید

این ابزار دارای دو سر از جنس سنگ های یشم گرد می باشد. شما عزیزان می توانید سنگ ها را روی صورت خود بغلتانید و از این ابزار برای ماساژ صورت خود استفاده کنید. برای میزان اثرگذاری بیشتر آن می توانید در حین استفاده از غلتک جید از سرم، روغن و مرطوب کننده هایی نیز برای پوست صورت استفاده کنید. در صورت استفاده مداوم از غلتک جید می توانید شاهد تاثیر شگفت انگیز آن بر پوست خود باشید.

  • غلتک های صورت کوارتز رز

غلتک رز کوارتز کاملا شبیه به غلتک جید است، تنها تفاوت آن در نوع سنگی است که در غلتک استفاده شده است. این نوع غلتک به رنگ صورتی می باشند که برای مراقبت از پوست در میان بسیاری از افراد محبوب هستند.

غلتک های صورت کوارتز رز

  • غلتک های صورت ابسیدین

این نوع غلتک دارای سنگ های ابسیدین سیاه است و کاملا شبیه به غلتک های صورت کوارتز رز می باشند.

  • برس های پاک کننده صورت

بهترین ست پاکسازی پوست و برس های پاک کننده های صورت که در بازار موجود است، می تواند پوست صورت کثیف شما را از هرگونه آلودگی پاک کرده و مانند یک لایه بردار سلول های مرده پوست شما را از بین ببرد. در صورتی که قصد پاک کردن صورت خود به صورت عمیق را دارید، می توانید از برس های پاک کننده صورت استفاده کنید.

  • اسکین اسکرابر (اتو صورت)

در حالی که انواع اسکرابرهای مختلف در بازار وجود دارند، همه ی آن ها عملکرد یکسانی دارند، زیرا دارای سر فلزی و دسته ای براق هستند. اسکین اسکرابر یا همان اتو صورت می تواند باعث پاکسازی عمیق پوست شود، پوست را لایه برداری می کند، ظاهر منافذ را کوچک می کند، بافت و رنگ پوست را بهبود می بخشد و همچنین ملایم تر از سایر اشکال لایه برداری است.

  • دستگاه مکنده جوش های سر سیاه (میکرودرم)

یکی از روش های زیبایی که در میان بسیاری از افراد محبوب است، استفاده از دستگاه میکرودرم برای لایه برداری پوست است. میکرودرم به عنوان یک روش غیرتهاجمی می تواند بدون ایجاد هیچ خراش و خطی در پوست صورت، سلول های مرده را از سطح پوست از بین ببرد. همان طور که می دانید افرادی که دارای پوست چرب هستند بیشتر از سایر افراد دیگر درگیر جوش هایی در پوست صورت خود هستند. دستگاه میکرودرم به این دسته از افراد کمک می کند تا میزان ترشح غدد چربی پوست صورت خود را کنترل کنند. استفاده از این دستگاه همچنین می تواند برای از بین بردن لکه ها در پوست صورت شما نیز بسیار مفید باشد. اغلب مراکزی که در زمینه فشیال در اصفهان فعالیت دارند، با استفاده از دستگاه میکرودرم می توانند به جوانسازی پوست شما کمک کنند.

  • دستگاه بخور صورت

استفاده از دستگاه بخور صورت پوست را تحریک نمی کنند و برای افرادی که آلرژی یا بیماری های پوستی دارند، بی خطر است. برخی از افراد ممکن است نتوانند نوع پوست خود را تشخیص دهند، چنین افرادی می توانند بدون نگرانی از این دستگاه استفاده کنند. در واقع می توان گفت دستگاه بخور صورت برای انواع پوست ها مناسب می باشد. یکی از مهمترین مزایایی که می توان از دستگاه بخور صورت انتظار داشت، آبرسانی پوست و باز کردن منافذ بسته پوست صورت می باشد. استفاده از این دستگاه همچنین می تواند فوایدی برای از بین بردن آکنه در پوست شما داشته باشد.

دستگاه بخور صورت

  • دستگاه های پاکسازی با خاصیت نور درمانی

این درمان از طول موج های خاص نور برای درمان پوست استفاده می کند تا نتایج مختلفی را به دست آورد. مطالعات نشان داده اند که طول موج های مختلف به روش های مختلف بر بدن تأثیر می گذارند. به نظر می رسد موثرترین طول موج نور قرمز در محدوده 630-670 و 810-880 باشد. این طول موج های خاص نور قرمز یک اثر بیوشیمیایی در سلول های ما ایجاد می کند که عملکرد میتوکندری را افزایش می دهد. این امر باعث بهبود تولید ATP  (آدنوزین تری فسفات) در بدن می شود، ATP منبع انرژی برای هر سلول بدن است. هنگامی که نور از طریق لایه های اپیدرمی و پوستی نفوذ می کند، گردش خون را افزایش می دهد. نور قرمز درمانی با تحریک بدن به تولید بیشتر کلاژن به طور طبیعی سطح کلاژن را بهبود می بخشد.

نور قرمز درمانی حدود 8 تا 10 میلی متر به داخل پوست نفوذ می کند. بسته به اینکه در کدام ناحیه از بدن از نور قرمز استفاده می شود، این نور می تواند به راحتی بر تمام لایه های پوست تأثیر بگذارد و به رگ های خونی، مسیرهای لنفاوی، اعصاب و فولیکول های مو برسد. نور درمانی قرمز یا تعدیل نوری برای افزایش تعریق یا بهبود عملکرد قلبی عروقی طراحی نشده است. نور قرمز بر سلول ها در سطح سلولی تأثیر می گذارد و عملکرد میتوکندری و تولید ATP را افزایش می دهد. استفاده از دستگاه های پاکسازی با خاصیت نور درمانی می تواند باعث جوانسازی پوست شود، پوست را صاف می کند، باعث ایجاد کلاژن در پوست برای کاهش چین و چروک می شود، به ترمیم آسیب های ناشی از نور خورشید کمک می کند، سیستم لنفاوی را برای بهبود بالقوه سم زدایی فعال می کند، التهاب را در پوست کاهش می دهد، به محو شدن اسکارها و علائم کشش کمک می کند، زخم‌ هایی که دیر التیام می‌ یابند را تحریک می ‌کند.

جمع بندی نهایی

همان طور که در این مقاله به آن اشاره کردیم با استفاده از ست پاکسازی پوست و استفاده از بهترین دستگاه های پاکسازی پوست می توانید پوست شادابی داشته باشید. در صورتی که به سلامتی پوست خود اهمیت می دهید، بسیار مهم است بتوانید لایه های مرده پوست خود را از بین برده و آلودگی های موجود در پوست صورت خود را به طور کامل از بین ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *