استفاده از دستگاه میکروکارنت

استفاده از دستگاه میکروکارنت برای لیفت و جوانسازی پوست

مقدمه

اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید، برای انجام لیفت و جوانسازی پوست صورت خود می توانید از میان دستگاه های متعددی پاکسازی که در بازار موجود است، برای صورت خود استفاده کنید. دستگاه های میکروکارنت به عنوان یکی از بهترین روش های درمان زیبایی، لیفت و جوانسازی پوست قابل استفاده برای بسیاری از افراد می باشد. استفاده از دستگاه میکروکارنت، درمانی مورد علاقه متخصصان زیبایی است، زیرا جایگزینی طبیعی برای لیفت صورت است. حتی می توانید دستگاه های میکروکارنت را برای استفاده در خانه خریداری کنید. بسیاری از میکروکارنت را دوست دارند، زیرا این روش یک درمان غیرتهاجمی و بدون درد است. سوال مهمی که درباره استفاده از این دستگاه مطرح می شود این موضوع می باشد که استفاده از آن برای چه افرادی توصیه می شود؟ آیا استفاده از دستگاه میکروکارنت عوارضی برای افراد دارد؟ مزایای استفاده از این نوع دستگاه برای صورت چیست؟ اگر درباره هر یک از این پرسش ها اطلاعاتی ندارید، به شما عزیزان توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

دستگاه تخصصی میکروکارنت چیست؟

پوست شما با افزایش سن تغییر می کند. نوزادان و کودکان پوست بسیار نرم و لطیفی دارند، این امر تا حدی به دلیل ذخایر چربی و سطح کلاژن آن ها است. با این حال، با گذشت زمان، ذخایر چربی را همراه با کلاژن و الاستین از دست می دهید و به دنبال آن پوست شل یا افتاده می شود. علاوه بر این، پوست با افزایش سن بیشتر مستعد چین و چروک می شود، زیرا ذخایر ضروری کلاژن و الاستین را از دست می دهد. اگرچه ممکن است در ابتدا متوجه این تغییرات نشوید، اما از دهه 20 و 30 سالگی شروع می ‌شوند. برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در سطح پوست خود و همچنین داشتن پوستی صاف و یکدست، به شما توصیه می کنیم خدمات فیشیال صورت اصفهان را در کلینیک های زیبایی معتبر دریافت کنید. در کنار فیشیال و خدمات پاکسازی پوست می توانید از دستگاه میکروکارنت نیز استفاده کنید.

دستگاه تخصصی میکروکارنت چیست؟

با توجه به طراحی که در دستگاه میکروکارنت به کار رفته است است این دستگاه می تواند جریان الکتریکی را به پوست و ساختارهایی که از پوست حمایت می کنند، مانند ماهیچه های صورت، برساند. میکروکارنت با هدف قرار دادن مکان‌ هایی که پوست شما بیشترین نشانه‌ های پیری را دارند، گزینه ‌ای غیرتهاجمی برای جوان‌ سازی پوست شما می باشد. دستگاه های میکروکارنت معمولا از ولتاژ و آمپر بسیار پایینی استفاده می کنند که اغلب کمتر از یک میلی آمپر است.

مزایای استفاده از دستگاه تخصصی میکروکارنت

  • ظاهر پوست را بهبود می بخشد

هنگام رفع افتادگی پوست و خطوط ریز، می توانید از گزینه های متعدد درمانی استفاده کنید. یکی از روش ها برای از بین بردن افتادگی پوست خود، انجام عمل های زیبایی می باشد. روش های جراحی به دلیل عوارضی که ممکن است برای افراد داشته باشد، برای تمامی افراد توصیه نمی شود. استفاده از دستگاه میکروکارنت به عنوان یک روش غیرتهاجمی، می تواند به شما کمک کند تا ظاهر پوست خود را بهبود بخشیده و خطوط ریز موجود در سطح پوست خود را کاهش دهید.

مزایای استفاده از دستگاه تخصصی میکروکارنت

  • علائم پیری پوست را کاهش می دهد

آیا می دانستید که پوست شما سالانه 1% از محتوای کلاژن خود را از دست می دهد؟ با افزایش سن شاهد ایجاد چین و چروک در سطح پوست خود خواهید بود. به طور کلی می توان گفت افراد نمی توانند روند پیری را به طور کامل متوقف کنند، اما می توانند با مراقبت های اصولی پوست خود، روند پیری را تا حد بسیار زیادی کاهش دهند. دستگاه میکروکارنت به عنوان یکی از بهترین دستگاه هایی که در زمینه لیفت صورت توسط افراد استفاده می شود، می تواند با هدف قرار دادن علائم پیری مانند چین و چروک، خطوط ریز و تیرگی را از سطح صورت شما از بین ببرد. نکته بسیار مهمی که در زمینه استفاده از دستگاه میکروکارنت وجود دارد، این موضوع می باشد که افراد می توانند با خریداری نمونه های کوچک آن در بازار، از این دستگاه در خانه خود نیز استفاده کنید. اما ابتدا باید بپرسید که یک دستگاه میکروجریان چگونه کار می کند؟ دستگاهی با شکل موج خاص انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. در کنار استفاده از میکروکارنت، می توانید با مشاهده فیلم آموزشی پاکسازی پوست و انتخاب بهترین محصولات پوستی، صورتی صاف و درخشانی داشته باشید.

  • اثربخشی محصولات پوست را بیشتر می کند

یک روال مراقبت از پوست مداوم در هر سنی برای حمایت از سلامت پوست شما حیاتی است. با افزایش سن، پوست شما نیاز دارد تا یک مراقبت پوستی را به صورت منظم استفاده کنید و از محصولات حرفه ای با مواد فعال و کیفیت بالا استفاده کنید. افزودن تونر، کرم دور چشم و سرم‌ برای تقویت پوست مفید است، برای اثربخشی بیشتر آن می توانید از دستگاه میکروکارنت استفاده کنید. جریان هایی که توسط این نوع دستگاه به سطح پوست شما اعمال می شود می تواند نفود محصولات را افزایش دهد.

اثربخشی محصولات پوست را بیشتر می کند

  • گردش خون را تقویت کرده و تخلیه لنفاوی را تقویت می کند

تقویت گردش خون و کاهش پف صورت یکی از قابل توجه ترین مزایای استفاده از دستگاه میکروکارنت است. نتایج استفاده از این نوع دستگاه آنی می باشد. میکروکارنت تامین اکسیژن و مواد مغذی را در سطح سلولی افزایش می ‌دهد، این امر باعث می شود تا پوست شما درخشان تر شود. جریان های الکتریکی به عمق لایه های پوست می روند و به غدد لنفاوی می رسند. فیشال های ریز جریان باعث تخلیه لنفاوی می شود، این امر باعث کاهش پف می شود.

  • موثر اما بدون درد است

این درمان صورت بدون درد و غیر تهاجمی است. برخلاف سایر روش های درمانی و بوتاکس، دستگاه میکروکارنت بهترین گزینه درمانی برای صورت افراد می شود، این بدان معنی است که چاقوی جراحی و سوزن در این روش دخالت ندارند. جریان الکتریکی سطح پایین فقط به شما احساس گزگز می دهد که بعد از گذشت چند ساعت از بین می رود. برخلاف سایر درمان‌ ها، استفاده از این نوع دستگاه آرام ‌بخش است. یک دستگاه میکروکارنت حرفه ای ایمن است. با این حال، افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ضربان ساز باید از این روش اجتناب کنند.

  • ظاهر لک ها و منافذ بزرگ را کاهش می دهد

لک ‌هایی مانند جوش ‌های سرسیاه، سرسفید، آکنه و منافذ بزرگ می‌ توانند بر اعتماد به نفس شما تأثیر بگذارند. تقریبا هر فردی در مقطعی از زندگی خود لکه هایی را در سطح پوست خود مشاهده خواهند کرد. دستگاه خطوط ریز، چین و چروک ها و لکه های ظاهری پوست را از بین می برد.

  • باعث آبرسانی پوست می شود

به نظر شما دستگاه میکروکارنت چگونه برای آبرسانی به پوست کار می کند؟ استفاده از این دستگاه می تواند تولید آدنوزین تری فسفات را فعال کند، این امر پوست شما را مرطوب می کند. آبرسانی پوست شما را صاف و درخشان نگه می دارد که نشان دهنده سلامتی صورت شما است. همچنین از بسیاری از مشکلات پوستی مانند لک، چین و چروک، لکه های تیره و غیره جلوگیری می کند و تیرگی را از بین می برد و ظاهری درخشان و جوان به شما می بخشد.

نحوه کار با دستگاه میکروکارنت

میکروکارنت با ارسال جریان های الکتریکی کوچک به پوست و ماهیچه ها کار می کند. این جریان الکتریکی جریان یونی یا الکتریکی طبیعی بدن را تقلید می کند و به پوست و بافت ها انرژی می بخشد. میکروکارنت با انرژی دادن مجدد به پوست و عضلات، عملکردهای سلولی مانند تولید انرژی، التیام و ترمیم بافت را ارتقا می دهد. هنگامی که روی سطح پوست استفاده می شود، تولید کلاژن و الاستین را افزایش می دهد، گردش خون را بهبود می بخشد و پوست را سفت و شاداب تر می کند.

نحوه کار با دستگاه میکروکارنت

در حین استفاده، لرزش های ملایمی را احساس خواهید کرد و ممکن است عضلات صورتتان منقبض شوند. تا زمانی که ناحیه درمان شما سرم یا ژل کافی داشته باشد، درد کمتری احساس خواهید کرد. در واقع، ممکن است مانند یک ماساژ آرام بخش صورت برای شما عمل کند.

از دستگاه میکروکارنت برای کاهش روند پیری صورت خود استفاده کنید

در چند سال گذشته، صنعت زیبایی شاهد ظهور فناوری های نوآورانه مراقبت از پوست با هدف بهبود ظاهر سطح پوست بوده است. از جمله این فناوری ‌ها می‌ توان به دستگاه های تخصصی میکروکارنت صورت، یک گزینه درمانی غیرتهاجمی که در خانه انجام می‌ شود، اشاره کرد. استفاده از این نوع محصول می تواند سلول های پوست شما را تحریک کند که در نتیجه آن می تواند افتادگی پوست شما را کاهش دهد. این نوع دستگاه قابلیت ارتجاعی و کلاژن سازی پوست شما در جهت کاهش روند پیری صورت را دارد. در بسیاری از کلینیک های زیبایی امروزه از این نوع دستگاه ها در لاین فیشیال استفاده می شود.

به کسانی که باردار هستند، ضربان‌ ساز دارند یا مبتلا به صرع هستند، توصیه می‌شود از دستگاه میکروکارنت صورت استفاده نکنند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *