آیا ماساژ تایلندی رو تخت امکان پذیر است؟

مقدمه

در مورد ماساژ و نحوه انجام آن مقالات بسیاری ارائه شده اند اما در این مقاله قصد داریم در مورد تخت ماساژ و سوالات متداول ماساژ تایلندی صحبت کنیم. اگر به دنبال تختی مناسب برای ماساژ هستید با ما همراه باشید. در ابتدا در مورد ماساژ تایلندی و نحوه انجام آن اطلاعات مختصری ارائه میدهیم .

ماساژ تایلندی و نحوه انجام آن

ماساژ تایلندی یک نوع ماساژ سنتی است که معمولا روی زمین انجام میشود . این نوع ماساژ قدمت بسیار طولانی دارد که از قدیم مورد استفاده برای درمان بسیاری از درد ها بوده است. تسکین سردرد ، دردهای عضلانی ، درد مفاصل و کاهش استرس و اضطراب و… از مزایای ماساژ تایلندی است . برای اطلاعات کامل تر در مورد ماساژ تایلندی مقالات مرتبط را مطالعه نمایید.

تخت ماساژ تایلندی

همانطور که گفته شد ماساژ تایلندی سنتی است و معمولا روی زمین انجام میشود و شخص ماساژ گیرنده فعالانه تر در ماساژ شرکت میکند. در حال حاضر تخت هایی مناسب ماساژ تایلندی تولید شده است . که در بسیاری از سالن های ماساژ از آن ها استفاده میکنند . اما بهتر است به همان روش سنتی و روی تشک های مخصوص انجام گیرد . تا ماساژ بهترین نتیجه را به فرد منتقل کند . استرس را کاهش دهد و آرامش ر انتقال دهد.

تخت ماساژ

برای انجام ماساژ یکی از اقلامی که بسیار مهم است تخت مناسب با ماساژ است. معمولا ماساژور ها در سالن های اسپا از انواع تخت های ماساژ استفاده میکنند که هر یک مناسب با بیمار است. در سالن ماساژ متین بیوتی انواع تخت ماساژ موجود است. و امکانات برای دریافت یک ماساژ حرفه ای وجود دارد. برای دریافت خدمات ماساژ در اصفهان با ما تماس بگیرید. به طور کلی دو نوع تخت ثابت و پرتابل جود دارد . اگر قصد دارید تخت را به طور مداوم جا به جا کنید بدیهی است از تخت های پرتابل و متحرک باید استفاده کرد . زیرا معمولا تخت ها سنگین هستند. و امکان جا به جایی ندارند. اما خرید تخت کار ساه ای نیست و باید اطلاعات کاملی داشته باشید. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید تخت ماساژ

هنگام خرید تخت باید به موارد بسیاری دقت کرد و با توجه به کیفت خرید مناسبی انجام دهید. از جمله موارد که باید به آنها توجه کرد طول و عرض تخت ، پایه های فلزی ، فوم رویه تخت ، وزن ، ارتفاع و… میباشد.

وزن تخت : وزن تخت همیشه مهم نیست . مثلا اگر تخت ثابت میخرید فرقی نمیکند که وزن تخت کم باشد یا زیاد ولی هنگام خرید تخت های پرتابل توجه کنید که وزن تخت کم باشد تا جا به جایی سخت نشود. وزن تخت با توجه به امکانات و جنس پایه ها و… متغییر است.

فوم رویه : فوم رویه تخت ماساژ باید استاندارد باشد نه خیلی نرم و نه خیلی سفت. ارتفاع رویه باید مناسب باشد و نباید هنگام دراز کشیدن روی آن چوب کف تخت حس شود. با این حال باید توجه کنید که تخت را برای چه نوع ماساژ ی خریداری میکنید. ماساژ هایی که فشارهای عمیق و محکم دارند باید از فوم های سفت تر استفاده کنند. مثلا ماساژ تایلندی یا از تشک روی زمین استفاده میشود و یا تخت های خیلی محکم.

نتیجه نهایی

با توجه به مطالب ارائه شده در این مقاله میتوان به این نتیجه رسید که ماساژ با تخت و مکان ماساژ رابطه مستقیمی دارد . اگر ماساژ گیرنده در مکان مناسب دراز نکشد نمیتواند نتیجه ی خوبی از ماساژ بگیرد. بنابراین قبل از اقدام به ماساژ همه ی نکات گفته شده را مد نظر قرار دهید . از اینکه ما را تا پایان مقاله همراهی کردید سپاسگذاریم.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *