آموزش پاکسازی پوست در خانه

آموزش پاکسازی پوست در خانه

مقدمه

هرگز هیچ زنی نمی تواند به یک ساعت وقت گذرانی برای صورت و اسپا نه بگوید! درمان های چند مرحله ای صورت، پوست شما را پاکسازی می کند، سلول های پوست را تحریک می کند، آن را آبرسانی و تغذیه می کند و پوستی جوان تر و درخشان به شما می بخشد. و این یک واقعیت است که پاکسازی، استرس را از بین می برد و باعث درخشش پوست می شود . به نظر شما اینطور نیست؟

7 مرحله ساده و آسان پاکسازی پوست

احساس نوازش شدن در سالن و بازگشت به خانه با پوستی نرم و برافروخته غیرقابل وصف است. با این حال، گاهی اوقات مشغله های روزانه زمان کافی برای انجام پاکسازی در محیط کلینیک پوست را در اختیار ما نمی‌گذارد. اما این بدان معنا نیست که پوست خود را از درمان های مهم محروم کنیم. آیا تا به حال پاکسازی پوست صورت را در خانه امتحان کرده اید؟ برای اینکه پوست خود درمان کنید نیاز به آموزش پاکسازی پوست در اصفهان دارید تا بتوانید همان نتایج که در کلینیک های پوستی میگیرد را در خانه هم بگیرید؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که قدم به قدم با آموزش های کلینیک متین بیوتی پیش بروید و آن را به درستی انجام دهید.

پس آماده شوید، موهایتان را از روی صورتتان کنار بزنید و این 7 مرحله ساده و آسان صورت را بخوانید و دنبال کنید تا در خانه پاکسازی شبیه به آکلینیک زیبایی داشته باشید و پوست درخشانی را که آرزویش را داشتید به دست آورید.

مرحله 1: خوب تمیز کنید

مرحله 2: لایه برداری کنید

مرحله 3: صورت خود را ماساژ دهید

مرحله 4: بخار بگیرید

مرحله 5: قرار دادن ماسک  صورت

مرحله 6: تونینگ کنید

مرحله 7: رطوبت رسانی به پوست

 

مرحله اول تمیز کردن پوست

اول از همه، با یک پوست تمیز شروع کنید. بسیار مهم است که قبل از شروع پاکسازی صورت، صورت خود را به طور کامل تمیز کنید تا هرگونه آلودگی، آرایش یا تجمع محصولات آرایشی را از بین ببرید. با استفاده از دستمال های پاک کننده، باقی مانده آرایش را از روی صورت پاک کنید. سپس از یک پاک کننده روغنی یا هر روغن صورت دیگری مانند روغن نارگیل یا روغن زیتون استفاده کنید . در نهایت، از یک شوینده کف ملایم مانند پاک کننده صورت تالگو و فوراور روی صورت خود استفاده کنید و با آب ولرم بشویید.

 

مرحله دوم لایه برداری صورت

مرحله دوم لایه برداری است. لایه برداری پوست با یک اسکراب ملایم به حذف سلول های مرده پوست کمک می کند، پوست را جلا می دهد و آن را روشن تر می کند. مقداری از اسکراب صورت خود را به اندازه یک نخود بردارید و به آرامی به صورت و گردن با حرکات دایره ای بمالید. اگر پوست چرب دارید، از ماسک و اسکراب جو دوسر صاف کننده ملایم فوراور استفاده کنید. برای پوست های خشک، ما اسکراب نارگیل و قهوه را توصیه می کنیم. اسکراب را با آب ولرم بپاشید.

 

مرحله سوم ماساژ صورت

هیچ پاکسازی صورتی ، بدون ماساژ صورت کامل نمی شود و این مرحله سرگرم کننده ترین بخش درمان است. این مرحله برای افزایش گردش خون و بهبود عضلانی ضروری است که پوست را محکم و روشن نگه می دارد. کف دست خود را مرطوب کرده و مقدار کمی کرم ماساژ ، صورت را ماساژ دهید. از وسط پیشانی خود شروع کنید و به سمت شقیقه ها حرکت کنید. سپس کناره های بینی و گونه های خود را ماساژ دهید. در آخر لب ها، چانه و خط فک را ماساژ دهید. ماساژ گردن را فراموش نکنید. از انگشتان خود استفاده کنید و در جهت رو به بالا و به سمت چانه ماساژ دهید. بعد از 10 دقیقه ماساژ خوب صورت خود را با آب بشویید. برای آموزش ماساژ در اصفهان اینجا کلیک کنید.

مرحله چهارم بخور صورت

وقت آن است که منافذ را تمیز کنید! بعد از لایه برداری و ماساژ، نوبت به بخار میرسد. انجام بخار به باز شدن منافذ کمک می کند و باعث جذب پوست برای محصولات پاکسازی بعدی می شود. گرما همچنین برای پوست مفید است زیرا پوست را آرام و مرطوب می کند. این مرحله برای پوست های چرب و مستعد آکنه معجزه می کند. آب را در قابلمه بجوشانید و از روی اجاق بردارید. و یا از دستگاه بخور خانگی استفاده کنید. روی آن خم شوید و 5-10 دقیقه بخار بگیرید. سر خود را با یک حوله بپوشانید و مطمئن شوید که گرما به دام افتاده و پوست بخور می شود. در صورت نیاز به هوا، هر از چند گاهی حوله را بردارید.  پس از بخار دادن، پوست شما به موادی مغذی و مرطوب کننده نیاز دارد.

مرحله پنجم استفاده از ماسک

ماسک های صورت تمام آلودگی ها را از بین برده و درخشندگی آن را زیاد میکنند. ماسک صورت مورد علاقه خود را بردارید و در حالی که پوست شما تمیز و درخشان می شود، خوتان نیز از استراحت لذت ببرید. بهتر است از ماسک های ورقه ای آماده استفاده کنید .

شما همچنین می توانید با توجه به نوع پوست و نیاز خود با استفاده از مواد طبیعی آشپزخانه خود ماسک صورت را تهیه کنید. به عنوان مثال، برای پوست های چرب، ماسک صورت را با بلغور جو دوسر و آووکادو تهیه کنید یا برای پوست های خشک، موز و عسل را مخلوط کنید. برش های خیار سرد شده را روی چشمان خود قرار دهید و ماسک صورت را به مدت 15 دقیقه بگذارید و سپس بشویید.

مرحله ششم استفاده از تونر

 بخش مهمی از روتین پوستی شما استفاده از تونر است. اکنون که پوست شما مواد مغذی ماسک های صورت را جذب کرده است، تونر به بستن و تمیز کردن منافذ کمک می کند. همچنین تعادل پوست را بازیابی می کند و اساسا برای پوست های مستعد آکنه مفید است زیرا اجازه نمی دهد کثیفی روی پوست بنشیند. یک پد پنبه ای بردارید و مقدار کمی تونر بریزید. منافذ باز شده در حین بخار را منقبض و سفت می کند و پوست را تمیز و روشن می کند. به آرامی پد پنبه را روی تمام صورت حرکت دهید و بگذارید خشک شود.

مرحله هفتم استفاده از مرطوب کننده ها

پاکسازی پوست خانگی خود را با مرحله مرطوب کننده تمام کنید. پاکسازی و بخار آب باعث خشک شدن پوست در این فرآیند می شود و در نتیجه پایان روتین پوستی باید با مرطوب کردن پوست خاتمه یابد. این مرحله آخر پوست را هیدراته می کند و به حفظ رطوبت از دست رفته کمک می کند. مطمئن شوید که دستانتان تمیز هستند. یک مرطوب کننده سبک تهیه کنید و با نوک انگشتان خود آن را روی تمام صورت خود بمالید. کرم را به آرامی روی صورت و گردن ماساژ دهید و اجازه دهید جذب پوست شود. اگر شب‌ها پاکسازی پوست را انجام می‌دهید، با استفاده از کرم دور چشم برای تغذیه ناحیه زیر چشم به استفاده کنید.

سخن پایانی

در اینجا یک آموزش کوتاه و سریع پاکسازی پوست در خانه را آموزش دادیم. که دارای مراحلی برای داشتن  پوستی درخشان بود. اما اگر فرصت این رسیدگی ها در خانه را ندارید به بهترین کلینیک پاکسازی پوست در اصفهان مراجعه کنید. و در زمتنی کوتاه تمام رسیدگی های لازم پوست را انجام دهید با نتیجه ای فوق العاده و جذاب برای هر خانمی. از اینکه با ما تا پایان مقاله همراه بودید سپاسگذاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *