مزونیدلینگ

آموزش مزونیدلینگ پوست و فواید آن

مقدمه

در این روزها با وجود آب و هوای آلوده و تغذیه های نامناسب اکثر افراد به خصوص در شهرهای بزرگ پوستی پر از لک و آکنه دارند . همه ی ما میدانیم داشتن پوستی زیبا و شفاف در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد . همه ی افراد به خصوص خانم ها به دنبال راهی برای درمان پوست خود بدون عوارض جانبی هستند . روش های بسیاری وجود دارد که بتوان با آنها به پوست خود رسیدگی کرد و یا حتی پیشگیری کرد. اما هر یک از راه ها برای درمان نوعی پوست خاص هستند . یک روش نمیتواند تمام بیماری های پوستی را رفع کند. برای اینکه بتوانید بهترین روش را برای درمان پوست خود بیابید بهتر است ابتدا مقالات آرایشی و بهداشتی سایت متین بیوتی را مطالعه نمایید. ما در این مقاله قصد داریم یکی از روش های درمان پوست و جوانسازی و همچنین جلوگیری از پیری زودرس را به شما معرفی کنیم .با ما همراه باشید.

آموزش مزونیدلینگ

روش درمان با مزونیدلینگ چگونه است؟

مزونیدلینگ یکی از بهترین روش ها برای درمان پیری زودرس پوست و جوانسازی میباشد. مزونیدلینگ از طریق تزریق داروهای خاص به پوست صورت انجام میگیرد که در نواحی خاص توسط دکتر انجام میگیرد. ایجاد کلاژن در پوست باعث جوانی و شادابی پوست میشود. داروهای تزریق شده با آمپول های مزونیدلینگ با ایجاد کلاژن و الاستین در پوست باعث ایجاد شادابی میشود.البته باید گفت که مزونیدلینگ را میتوان برای تقویت مو هم نیز استفاده کرد که داروهای تزریق شده متفاوت از پوست هستند. تقویت مو را میتوانید در مقالات بعدی مطالعه نمایید.

فواید انجام مزونیدلینگ پوست

این روش درمانی میتواند بسیاری از عارضه های پوستی را درمان کند . همانطور که گفته شد مزونیدلینگ از ترکیب دو روش مزوتراپی و میکرونیدلینگ به وجود آمده است و یک روش غیرتهاجمی میباشد. فواید انجام این عمل زیبای که درد ناچیزی دارد بسیار زیاد است که ما تنها تعدادی از آن ها را بیان میکنیم. اگر قصد دارید خودتان برای پاکسازی و درمان پوست اقدام کنید و یک درمانگر ماهر شوید میتوانید در دوره های آموزش پاکسازی پوست در اصفهان شرکت کنید. برای ثبت نام در دوره ها با ما تماس بگیرید.

جوانسازی و رفع چین و چروک یکی از مهمترین فواید این عمل زیبایی میباشد.که با تحریک ، پوست را وادار به کلاژن سازی میکند. همچنین انجام مزونیدلینگ باعث روشن شدن پوست و از بین بردن لک های پوستی میشود . روش های دیگری برای لک های پوستی وجود دارد اما همه ی آنها لک ها را کمرنگ میکنند ولی مزو باعث از بین رفتن کامل لک های پوستی میشود.

درمان ترک با مزونیدلینگ

رفع ترک های پوستی که معمولا در دوران بارداری و یا چاق و لاغر شدن به وجود میآید یکی دیگر از مزایای روش درمانی مزونیدلینگ میباشد. فواید بسیاری در این روش درمانی وجود دارد که میتوانید با پزشک خود مشورت کنید و در جریان درمان قرار بگیرید.

مزونیدلینگ را کجا انجام دهیم؟

همانطور که گفته شد مزو یکی از بهترین روش ها است . اما باید دقت کنید که کار کاملا تخصصی است و نمیتوان به هر کسی اعتماد کرد و پوست و مو خود را به آن بسپارید . زیرا در صورتی که درمان را اشتباه و ماهرانه انجام ندهید نه تنها سودی ندارد بلکه ممکن است آسیب های جدی به شما وارد شود. این درمان را تنها و نفر میتوانند انجام دهند . یک پزشک متخصص پوست و مو و دوم افرادی که دوره های تخصصی انجام مزونیدلینگ را گذرانده اند و مدرک بین المللی پوست را دریافت کرده اند. حتما قبل از انجام این عمل مدرک درمانگر را مشاهده نمایید.

مراقبت های قبل و بعد از مزونیدلینگ

برای اینکه از انجام مزونیدلینگ راضی باشید و به نتیجه دلخواه برسید بهتر ایت یک سری مراقبتها را قبل و بعد از انجام مزو جدی بگیرید. کاملا رعایت کنید. معمولا دکتر متخصص قبل از انجام تمام موارد را به شما میگوید اما ما در این قسمت تعدادی از این مراقبت ها را بازگو میکنیم.

1.قبل از انجام مزونیدلینگ نباید هیچ گونه عمل زیبایی دیگری مانند بوتاکس ، تزریق ژل و… انجام داده باشید. حداقل زمان دو هفته قبل و بد از مزونیدلینگ میتوانید عمل های دیگر انجام دهید.

2.مصرف داروهای رقیق کنند خون از سه روز قبل ممنوع است.

3.اگر سابقه ی حساسیت دارویی دارید ، سابقه تبخال دارید و… حتما قبل از انجام مزونیدلینگ پزشک خود را در جریان بگذارید.

4.بعد از انجام مزونیدلیگ بهتر است تا 24 ساعت استراحت کنید از انجام کارهای سنگین و تحرک زیاد بپرهیزید.

5.کرم ضد آفتاب و سایر داروهای مصرفی که پزشک معمولا در نسخه پزشکی میدهد را به صورت مرتب مصرف کنید.

6.از رفتن به استخر و سونا و… جدا خودداری کیند.

تمام موارد گفته شده مربوط به مراقبت های قبل و بعد مزونیدلینگ پوست میباشد. مراقبت های مو متفاوت است. برای انجام بهتر مراقبت ها میتوانید فیلم های آموزشی متین بیوتی را مشاهده کنید و برای دریافت خدمات پوست و مو اصفهان با متین بیوتی همراه باشید.

درمان مزونیدلینگ

سخن پایانی

با توجه به موارد گفته شده یکی از بهترین روش های درمانی استفاده از روش مزونیدلینگ است که هم میتوانید در آموزشگاه متین بیوتی ، آموزش ببینید و هم میتوانید از خدمات بی نظیر آن استفاده کنید. در هر حال برای شما خوانندگان مقاله داشتن پوستی زیبا و جوان را آرزومندیم. از اینکه ما را تا پایان مقاله همارهی کردید سپاس گذاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *