نخ کلاژن غیرتهاجمی چیست؟

مقدمه

تمایل به زیبایی از خواسته های همه ی انسان ها به خصوص خانم ها میباشد. اما راه های زیادی برای زیباتر شدن وجود دارد که میتواند خطراتی را نیز به دنبال داشته باشد. کلینیک زیبایی متین بیوتی در اصفهان ارائه دهنده خدمات زیبایی با روش های غیر تهاجمی در اصفهان میباشد. در این مقاله قصد داریم مطالبی در ارتباط با انواع نخ لیف کلاژن به صورت غیر تهاجمی ارائه دهیم. اگر برای انجام این کار تردید دارید ما را تا پایان مقاله همراهی کنید.

معرفی انواع نخ کلاژن

روش های زیادی برای جلوگیری از چین و چروک و پیری و همچنین جوانسازی پوست صورت وجود دارد. استفاده از ماسک های جوانسازی ، عمل جراحی و… راه هایی هستند که میتوان به پوستی جوان دست یافت. البته عمل جراحی خطرات زیادی دارد و ماسک صورت هم تاثیر کم و کوتاه مدتی دارد. اما پیشنهاد ما استفاده از لیفت نخ برای کشیدن پوست صورت مناسب است. لیفت با نخ روش های مختلفی انجام میگیرد در مرکز زیبایی متین بیوتی در اصفهان بهترین خدمات زیبایی با نخ کلاژن غیر تهاجمی با روش های مختلف انجام میگیرد. این نخ ها از بهترین برندهای موجود در بازار است که متناسب با نوع پوست مشتری انتخاب میشود. طرز استفاده از نخ ها و تاثیرات آن را در ادامه بیان خواهیم کرد.

لیفت صورت با نخ

جوانسازی از طریق لیفت با نخ کلاژن بسیار پرطرفدار است. و برای قسمت های مختلفی استفاده میشود که معمولا برای قسمت هایی خاص از صورت انجام میشود. و باعث کشیدگی و صاف شدن چین و چروک میشود. این نخ ها را از لایه ی زیرین پوست عبور میدهند و سپس این نوع نخ ها شروع به کلاژن سازی در اطراف خود میکنند که باعث جلوگیری از پیری میشود. البته این نخ ها هدف اصلی شان کشیدگی پوست است نه کلاژن سازی.

قبل از انجام خدمات لیفت با نخ کلاژن حتما از مشاوره های مرکز زیبایی متین بیوتی بهره ببرید. و مشخص کنید که آیا مناسب برای لیفت هستید یا نه ؟ هزینه ها را مشخص کنید و میزان نتیجه را سوال کنید؟ ر صورت رضایت این کار را انجام دهید. البته ناگفته نماند که متین بیوتی لیفت نخ را به صورت غیر تهاجمی انجام میدهد و بدون درد و خونریزی به نتیجه فوق العاده خواهید رسید. با ما تماس بگیرید و از خدمات ما استفاده کنید.

مزایا و معایب استفاده از نخ کلاژن

در ابتدا بهتر است با مزایای نخ کلاژن غیر تهاجمی آشنا شوید. این نخ علاوه بر سفت و صاف شدن پوست مزایای دارد که از آنها بهره مند میشوید.

  1. بدون بیهوشی و عوارض بیهوشی
  2. بدون جای زخم و اثری در صورت
  3. با کمترین درد و کبودی
  4. کلاژن سازی طبیعی صورت
  5. کاهش چین و چروک در کوتاه ترین زمان
  6. ماندگاری طولانی مدت
  7. و….

همانطور که گفته شد در این روش نیز خطرات و معایبی وجود دارد که ممکن است برای تعداد محدودی اتفاق بیفتد .

1.امکان عفونت در محلی که نخ از پوست خارج میشود. البته این عفونت بسیار نادر است و در صورت استفاده از نخ بیکیفیت امان پذیر است.

2.در صورتی که پوست بیمار فوق العاده نازک باشد و یا نخ بیش از حد به پوست نزدیک باشد ممکن است وجود نخ در زیر پوست معلوم شود.

3.در طولانی مدت استفاده از نخ ها ممکن است جا به جا شوند و تقارن در صورت از بین برود. البته امکان ترمیم وجود دارد.

4.با کشیده شدن پوست امکان جمع شدن پوست اضافی وجود دارد که با عمل جراحی باید برداشته شود.

5.لیف با نخ برای چین و چروک های خیلی عمیق مناسب نیست و فقط برای از بین بردن علائم پیری و چین و چروک ریز مناسب است.

باید گفت که اگر میخواهید با این خطرات و معایب احتمالی رو به رو نشوید حتما از خدمات یک کلینیک معتبر استفاده کنید. مرکز زیبایی متین بیوتی در اصفهان هیچ گونه خطر و معایبی را برای انجام لیفت ندارد و از بهترین نخ ها و پرسنل آموزش دیده و متخصص استفاده میکند.

 

نتیجه

در نهایت باید گفت لیفت نخ کلاژن به صورت غیر تهاجمی بهترین گزینه برای رفع چین و چروک های ریز صورت است و باعث جوانسازی و جلوگیری از پیری پوست میشود. این عمل را بهتر است تحت نظر متخصص و کلینیک زیبایی معتبر انجام دهید تا دچار مشکلات بعدی نشوید. برای دریافت خدمات و آموزش پاکسازی پوست در اصفهان با مرکز متین بیوتی در ارتباط باشید. از اینکه ما را تا پایان مقاله همراهی کردید سپاسگذاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *