ماساژ یومی هو چیست؟

مقدمه

ماساژ یکی از حرکات فوق العاده درمانی در طب سنتی محسوب میشود که علاوه بر درمان بسیار آرامبخش و لذت بخش است. در این مرکز انواع ماساژ ها به صورت  اختصاصی توضیح داده شده است که میتوانید با سرچ در مقالات مطالعه کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با مزایا و معایب و آموزش ماساژ یومی هو آشنا کنیم. اگر به ماساژ علاقه دارید با ما همراه باشید. آموزشگاه و مرکز ماساژ درمانی متین بیوتی در اصفهان ارائه دهنده خدمات ماساژ با بهترین کیفیت  و قیمت میباشد. برای دریافت خدمات ماساژ با ما تماس بگیرید.

آشنایی با ماساژ یومیهو

در ابتدا بهتر است یک تاریخچه کوتاه از این نوع ماساژ داشته باشید. ماساژ یومی هو از کشور چین و ژاپن میباشد و ترکیب دو کلمه چینی به معنای تعادل در لگن است. این نوع ماساژ بسیاری از بیماری و درد ها را درمان میکند و یک ماساژ کامل است. از این ماساژ برای رفع دردهای مربوط به قسمت لگن ، کمر ، پاها ، ستون فقرات و گردن میباشد. رفع اسپاسم و گرفتگی عضلات با این نوع ماساژ کاملا برطرف میشود.

ماساژ یومیهو از 100 تکنیک ژاپنی گرفته شده است که مدت زمان آن حدود 60 دقیقه است. این زمان ماساژ باید روی زمین و یک تشک مخصوص انجام گیرد لباس بیمار و ماساژور باید راحت و آزاد باشد. حرکات و مالش دست در این ماساژ درمانی زیاد است. بهتر است این ماساژ را زیر نظر متخصص انجام دهید. برای آموزش ماساژ در اصفهان با ما در ارتباط باشید.

مرکز ماساژ درمانی یومی هو در اصفهان

اگر شما هم بعد از خواندن این مقاله علاقه مند شدید از این ماساژ بهره ببرید و یا آن را آموزش ببینید پیشنهاد ما مرکز ماساژ درمانی متین بیوتی در اصفهان است که علاوه بر ارائه خدمات ماساژ درمانی به بهترین شکل ممکن و کمترین قیمت ها آماده ارائه انواع کلاس های آموزش ماساژ در اصفهان میباشد. برای ثبت نام در کلاس ها و دریافت مدرک معتبر ماساژ با ما در تماس باشید. متین بیوتی بهترین مرکز ماساژ درمانی یومی هو در اصفهان میباشد.

فواید ماساژ یومیهو

درست است که ماساژ یومی هو فواید زیادی مانند کاهش درد عضلانی ، رفع اسپاسم ، رفع درد کمر و گردن و… میشود و به بدن فرم میدهد اما برای یک سری از افراد نه تنها سودمند نیست بلکه مضر است. نا گفته نماند که اگر قصد انجام ماساژ یومیهو دارید حتما با درمانگر خود مشورت کنید و بیماری های خود را با ماساژ درمانگر در میان بگدارید.

1.ماساژ یومیهو برای افرادی که باردار هستند ویا احتمال بارداری دارند مضر است.

2.ماساژ یومیهو برای کشانی که بیماری پوکی استخوان شدید دارند مضر است.

3.این ماساژ مناسب کسانی که زخم ، کبودی و یا بریدگی دارند نیست.

4.برخی بیماری های پوستی با این ماساژ تناقض دارد که با مشورت با ماساژ درمانگر میتوانید اطلاعات بیشتری بدست آورید.

نتیجه

اگر دچار بیماری و گرفتگی عضلات و اسپاسم شده اید قبل از دریافت هرگونه درمان پزشکی و استفاده از داروهایی شیمیای ابتدا ماساژ درمانی به خصوص ماساژ یومی هو را تجربه کنید . البته دقت کنید که حتما تحت نظر متخصص انجام گیرد و تمام نکات و استانداردها رعایت شود. تا دچار مشکلات بیشتری نشوید. همچنین اگر قصد دارید این ماساژ را آموزش ببینید و از آن کسب درآمد کنید حتما از کلینیک های معتبر که مدارک بین المللی ماساژ ارائه میدهند کمک بگیرید. کلینیک متین بیوتی ارائه دهنده کلاس های آموزش ماساژ و ارائه مدرک بین المللی ماساژ در اصفهان میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *