مشاوره ی پوست داروخانه

اگر قصد دارید به عنوان یک مشاوره در داروخانه ها مشغول به کار شوید، اولویت این است که لاین های مختلف پوستی را بشناسید و بتوانید انواع مختلف پوست را شناسایی و آنالیز کنید و در کنار آن برای نسخه نویسی و تجویز هوم کر نیز اطلاعاتی داشته باشید. همچنین باید درباره مشکلات پوستی و بیماری هایی که در خصوص پوست است نیز تسلط کافی داشته باشید تا با توجه به مشکل و بیماری پوستی مراجعه کننده های خود، بتوانید مشاوره و تجویز هوم کر صحیحی را ارائه دهید.

در طول دوره های متین بیوتی ترکیبات مواد و نحوه تجویز هوم کر هم آموزش داده می شود، با ساختار مواد اصلی آشنایی پیدا کرده و با اکتیوها و انواع مواد مختلف پپتیدها محصولات پوستی آشنایی لازم را پیدا خواهید کرد تا بتوانید تجویز هوم کر را به درستی و بر اساس نیاز فردی مراجعه کننده های خود ارائه دهید.

دوره آموزش مشاوره ی پوست داروخانه

دوره آموزشی مشاوره ی پوست داروخانه

وظیفه ی مهم مشاوره پوست داروخانه، بررسی دقیق پوست و ارائه بهترین درمان های مورد نیاز برای صورت افراد می باشد. اگر فرصت کافی برای شرکت در دوره های حضوری متین بیوتی را ندارید، می توانید در دوره آنلاین پاکسازی پوست این مجموعه شرکت کنید.

در صورتی که هر گونه سوال در زمینه نحوه برگزاری دوره های آموزشی مشاوره ی پوست داروخانه دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از پشتیبانی سایت متین بیوتی استفاده کنید. کیفیت عالی در کنار تدریس تمامی مفاهیم اصولی مراقبت از پوست و مو توسط مدرسین با تجربه متین بیوتی، می تواند به شما کمک کند تا سطح دانش و مهارت خود را افزایش دهید.

دوره آموزشی مشاوره ی پوست داروخانه

سرفصل های دوره آموزشی مشاوره ی پوست داروخانه

نحوه صحیح ارائه مشاوره و نسخه نویسی برای مراجعه کننده ها

هرچقدر هم شما به عنوان یک مشاوره پوست و مو دارخانه اطلاعات بالایی داشته باشید، ولی نتوانید به شکل صحیح و اصولی تجویز مناسبی را ارائه دهید، نمی توانید در این حرفه فعالیت کنید. مدرسین متخصص مجموعه متین بیوتی به شما عزیزان کمک می کنند تا بتوانید متناسب با نوع پوست نسخه مناسب هر فرد را بنویسید. تمامی نکاتی که شما به عنوان مشاوره نیاز دارید تا ارتباط بهتری با مراجعه کننده های خود داشته باشید، در این دوره به شما آموزش داده می شود.

بیشتر بخوانید : مشاوره هوم کر

آشنایی با ساختار پوست

شما عزیزان به عنوان یک مشاوره پوست در داروخانه ها باید درباره ساختار و آناتومی پوست و مو آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید متناسب با پوست صورت هر فرد، مشاوره تخصصی را افراد ارائه دهید. در دوره های آموزشی متین بیوتی شما عزیزان درباره اجزای صورت و راهکارهایی که می توان با استفاده از آن بسیاری از مشکلات پوستی را از بین برد، آشنایی کامل بدست خواهید آورد.

روتین مراقبت پوستی

برای داشتن پوستی صاف و درخشان، افراد نیاز خواهند داشت تا از محصولات مراقبت پوستی مناسبی استفاده کنند. دوره آموزش پاکسازی پوست متین بیوتی در ارتباط با روتین های مراقبت پوستی مناسب برای پوست های خشک، چرب و مختلط اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید به عنوان یک مشاوره روتین و ترتیب استفاده صحیح از محصولات مراقبت پوست را برای مراجعه کننده های خود معرفی کنید.

دوره آموزشی مشاوره ی پوست داروخانه

شناخت انواع مشکلات پوستی

در این دوره با انواع مشکلات پوستی از جمله آکنه، اگزما، کهیر، لک، پسوریازیس آشنا خواهید شد و با نحوه درمان آن نیز آشنا خواهید شد. هر یک از مشکلات پوستی با توجه به آسیب هایی که به صورت وارد می کنند، برای درمان نیاز به استفاده از محصولات مراقبت پوستی مناسبی دارند. در این دوره با انواع برندهای پوستی آشنا شده و یاد خواهید گرفت با استفاده از بهترین محصولات از شدید شدن مشکلات در پوست، جلوگیری کنید.

آشنایی با انواع محصولات پوستی

شما درباره استفاده صحیح از شوینده، تونر، اسکراب، سرم پوست، ماسک، مرطوب کننده، ضد آفتاب، کرم دور چشم نیز می توانید اطلاعاتی را بدست آورید.

نحوه تشخیص نوع پوست

عواملی از جمله ژنتیک، هورمون، آب و هوا، رژیم غذایی، مراقبت های پوستی می توانند تاثیرات مختلفی را بر روی پوست افراد بگذارند. افراد می توانند پوست خشک، چرب، معمولی و مختلط داشته باشند، برای نسخه نویسی صحیح و اصولی نیاز خواهید داشت تا با انواع پوست آشنایی کامل پیدا کنید.

بیشتر بخوانید : راهنمایی تعیین نوع پوست

مزایای استفاده از انواع ماسک برای پوست های مختلف

برای آبرسانی و جلوگیری از پیری صورت بهترین گزینه استفاده از ماسک های مخصوص متناسب با نوع پوست برای افراد می باشد. هر یک از ماسک های صورت با توجه به نوع ترکیباتی که دارند، می توانند اثرات متفاوتی بر روی پوست افراد بگذارند. تمامی افراد برای رعایت یک روتین مراقبت پوستی، بهتر است از ماسک های صورت به شکل صحیح و مداوم استفاده شود. با شرکت در دوره های آموزش پاکسازی پوست اصفهان ارائه شده توسط مجموعه متین بیوتی، شما عزیزان به تمامی ماسک هایی که مناسب برای استفاده پوست های مختلف هستند، آشنایی کاملی بدست خواهید آورد. برخی از سالن های زیبایی قادر به ساخت ماسک مخصوص با ترکیبات مختلف برای پوست افراد می باشند.

شما عزیزان اگر قصد فعالیت در داروخانه ها به عنوان یک مشاوره پوست و مو را دارید، باید علاوه بر آشنایی با انواع ماسک های صورت، در ارتباط با نحوه صحیح استفاده از آن ها نیز مشاوره تخصصی به مراجعه کننده های خود ارائه دهید. تمامی مباحث مرتبط برای تجویز یک ماسک صورت مناسب برای هر فرد، در دوره های آموزشی متین بیوتی به شما آموزش داده می شود.

مشاوره استفاده صحیح از محصولات بهداشتی و کرم ها توسط متین بیوتی

امروزه بسیاری از افراد مراجعه به مشاورین پوست و داروخانه به عنوان سریع ترین و آسان ترین راه برای استفاده از محصولات مراقبت پوستی و محصولات آرایشی انتخاب می کنند. شرکت در دوره های آموزشی مشاوره پوست داروخانه می تواند به عنوان یک فرصت عالی برای دست یابی به شغل پردرآمد به شما کمک کند. برای این که بتوانید در این حرفه موفق عمل کنید در قدم اول باید بهترین آموزشگاه فنی و حرفه ای را انتخاب کنید. متاسفانه برخی از آموزشگاه ها با برگزاری دوره های آموزشی پوست با هزینه کم، تمامی سرفصل های مورد نیاز برای یک مشاوره پوست و مو را نمی توانند پوشش دهند. مجموعه متین بیوتی به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای فعال در شهر اصفهان با برگزاری دوره های آموزشی مجازی و حضوری برای هنرجویان خود می تواند به آن ها کمک کند تا در حرفه و کسب و کار خود بتوانند موفق عمل کنند. آشنایی با تمامی محصولات بهداشتی و کرم ها در کنار استفاده صحیح از آن ها در این دوره به شما آموزش داده می شود.