راهنمایی تعیین نوع پوست

راهنمایی تعیین نوع پوست

مهمترین قدم برای مراقبت از پوست شما در خدمات پوست و مو اصفهان درک نوع خاص پوست شما و چگونگی سازگاری آن با شرایط خاص یا فصلی است. پوست شما بزرگترین عضو بدن شما ، به اندازه قلب، ریه ها، کبد و سایر ارگان های حیاتی شما پیچیده و هوشمند است. استفاده از پاک کننده ها و درمان هایی که خیلی خشن هستند ، حتی اگر به چربی بیش از حد توصیه شده باشد ، ممکن است این سیگنال را به پوست شما ارسال کند که در واقع روغن بیشتری لازم است. برعکس ، استفاده از مرطوب کننده هایی که خیلی ضخیم یا سنگین باشند می تواند منجر به کاهش تولید روغن طبیعی شود و در نتیجه حتی پوست خشک تر نیز پیدا کند. صرف وقت برای یادگیری نیازهای خاص پوست شما به شما کمک می کند گزینه های مناسبی را انتخاب کنید که باعث متعادل سازی پوست و در نتیجه داشتن یک چهره سالم تر و درخشان تر می شود.

راهنمایی تعیین نوع پوست

پوست هر فرد بی نظیر است ، اما چند نوع پوستی رایج وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند بیشترین مکان را در آن جا قرار دهید. سه نوع اصلی پوست معمولاً به عنوان روغنی ، نرمال / ترکیبی و خشک گفته می شود. در اینجا دو روش آسان برای تعیین نوع پوست شما در خانه وجود دارد.

معرفی چند روش ساده برای تشخص نوع پوست

روش اول

صورت خود را با پاک کننده ملایم کاملاً تمیز کرده و به آرامی خشک کنید. و هیچ مرطوب کننده ، سرم یا درمان دیگری را اعمال نکنید. بعد از 30 دقیقه گونه ها ، چانه ، بینی و پیشانی خود را برای هرگونه درخشش بررسی کنید. بعد از 30 دقیقه دیگر ، ارزیابی کنید که آیا پوست شما دچار پارگی شده است ، به خصوص اگر لبخند می زنید یا هرگونه چهره دیگری را بیان می کنید. اگر پوست شما محکم احساس شود ، احتمالاً پوست شما خشک است. اگر درخشش قابل توجهی در بینی و پیشانی شما وجود داشته باشد ، احتمالاً پوست شما به صورت طبیعی / ترکیبی است. اگر علاوه بر پیشانی و بینی شما بر روی گونه های شما بدرخشید ، به احتمال زیاد پوست روغنی دارید.

روش دوم

این روش بسیار سریعتر و اغلب تمایز عالی بین انواع پوست های روغنی و خشک است. به آرامی روی نواحی مختلف صورت خود یک دستمال کاغذی بکشید. برای مشخص کردن میزان روغن قابل مشاهده ، ورق را در نور نگه دارید. اگر ورق کمی یا بدون روغن برداشت شود ، به احتمال زیاد شما پوست خشک دارید. اگر ورق لکه دار ، روغن را از ناحیه پیشانی و بینی نشان می دهد ، پوست شما طبیعی است / ترکیبی است. سرانجام ، اگر کاغذ لکه دار با روغن اشباع شده باشد ، احتمالاً پوست روغنی دارید.

راهنمایی تعیین نوع پوست

نتیجه گیری

نیازهای پوست ما می تواند با گذشت زمان تغییر کند و انجام اقدامات لازم جهت شناسایی بهترین نیازهای آن برای عملکرد و ظاهر بهتر آن ضروری است. بهتر است هر چند وقت از نوع پوست خودتان اطلاع پیدا کنید و نیازهای مطابق با پوست خود را رفع گنید تا پوست سالمی داشته باشید. برای راهنمایی و خدمات پوست و مو و زیبایی اصفهان با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *