فشیال صورت

فشیال صورت چیست ؟

فشیال صورت چیست؟

با فشیال می‌توان برای پوست خدمات زیر را انجام داد که باعث زیباتر شدن پوست می‌شود:

  • پاکسازی صورت
  • لایه‎ برداری
  • افزایش شفافیت
  • رطوبت ‎رسانی
  • تقویت پوست

 مزایای فشیال صورت

  • آلودگی ‎های روزانه که در پوست جمع می‌شود را پاکسازی می‎کند
  • عضلات منقبض شده پوست را ماساژ می‎دهد و باعث ریلکس شدن صورت می‌شود.
  • چین و چروک پوست را کاهش می‎دهد
  • منافذ بازی که در پوست قرار دارند را از بین می‎برد.
  • جوش‌های سرسیاه و سرسفید پوست را از بین می‎برد.
  • باعث سفت شدن و لیفت پوست می‌شود.
  • گودی و کبودی زیر پوست را کاهش می‎دهد.
  • آثاری که از آکنه و جوش باقی مانده است را از بین می‎برد.
  • آسیب‌های پوست را از بین می‎برد.

مراحل انجام فشیال صورت

فشیال پوست 5 گام اساسی دارد که شامل موارد زیر است:

  1. پاکسازی

پاکسازی پوست اولین مرحله از فشیال پوست است. ابتدا با استفاده از یک سری پد مخصوص و یک سری دستگاه شست‌و‌شو صورت پوست را تمیز کنید. متخصصانی که در تخصص فشیال پوست هستند، از تمیز‌کننده‌های مخصوص نوع پوستتان استفاده کنید.

  1. لایه برداری

بعد از پاکسازی پوست، متخصصان باید از کر‎هایی مخصوص استفاده کنند که برای لایه‎‎‌برداری هستند. با استفاده از اسکراب و یا بخار آب سلول‌های مرده از روی پوست از بین می‌برد.

  1. استخراج

مهمترین و شاید هم خطرناکترین مرحله از فشیال این مرحله است. چون باید این مرحله به خوبی و درستی انجام شود تا به پوست جوش و آکنه نزند. در این مرحله با استفاده از ابزارهای مخصوص منافذهای پوست از آلودگی خارج می‌شوند.

  1. ماساژ

ماساژ پوست بایستی بعد از استخراج آلودگی‌های پوست باید انجام شود. که این کار باعث می‌شود انقباض صورت کاهش پیدا کند. ماساژ پوست باعث ایجاد گردش خون در پوست می‌شود و استرس بدن را نیز کاهش می‎دهد. این ماساژ با نرمی و آرامی بایستی انجام شود.

  1. ماسک گذاری

با توجه به نوع پوستی که دارید، متخصص ماسک مورد نظر را بر روی پوست قرار می‌دهد که بتوانید پوست خود را متعادل کنید. برای پوست‌های خشک باید آبرسان استفاده شود و برای پوست‌های چرب باید متعادل کننده چربی پوست استفاده شود.

فشیال صورت در منزل

شما می‌توانید خارج از کلینیک زیبایی و در منزل پوست خود را فشیال کنید. این موضوع را در نظر بگیرید که بایستی تمامی محصولاتی که برای فشیال نیاز است را تهیه کنید. از مرحله پاکسازی گرفته تا ماسک برای پوست، باید تمامی این عملیات را به ترتیب انجام دهید.

خدمات پوست و مو اصفهان

هزینه فشیال صورت

هزینه فشیال پوست کاملا متفاوت است و قیمت ثابتی ندارد. تمامی موادی که برای پوست استفاده می‌ شود و حتی دستگاه هایی که برای این کار استفاده می شود، در قیمت فشیال پوست دخیل است.

توصیه‌های مراقبتی بعد از فشیال صورت

بعد از انجام فشیال یک سری روش برای مراقبت از پوست وجود دارد تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن از این کار را بگیرید. این نکته ها مربوط به ضدآفتاب برای پوست، تونر و آبرسان، پاک‎ کننده روزانه پوست و … که تمامی این محصولات باید مطابق با نوع پوست شما باشد تا پوستی زیبا و سالم را برای خود به ارمغان آورید.

عوارض فیشیال صورت

اگر یک فرد متخصص تمامی عملیات فشیال پوست را به ترتیب انجام دهد، هیچ گونه عوارضی برای پوست ندارد. اگر طبق الگوی درست این کار انجام نشود باعث حساس شدن پوست و قرمز شدن پوست به صورت دائمی می‌شود. حتی ممکن است باعث ایجاد لک های پوستی شود. پس حتما فرد متخصصی را برای این کار استفاده کنید و توصیه کنید از محصولات با کیفیت برای پوست شما استفاده کند.

فشیال روشی برای پیشگیری پیری پوست

فشیال پوست یک روش مناسب برای پیشگیری از پیر شدن پوست است. فشیالی که برای پیشگیری از پیری پوست استفاده می‎ شود علاوه بر فشیال عادی، از ماسک‌های ویژه استفاده می‌کند. این مواد برای مناقطی که چروک بیشتر دارد استفاده می‌شود.

در فشیال پوست برای پیشگیری از پیری کلاژن سازی انجام می شود. چون وقتی سن بالاتر می رود الاستین و کلاژن کمتری پوست تولید می کند و عواقب آن پیری پوست است.

تعداد جلسات موردنیاز برای فیشال صورت

تعداد جلساتی که مورد نیاز برای فشیال پوست است، بسته به پوست هر شخص و نوع خدمتی که مد نظر هست، با یکدیگر فرق دارد. حتما پوست خود را به متخصص پوست نشان دهید تا تعداد جلسات مورد نیاز برای پوست شما را تخمین بزند. فقط این را مد نظر داشته باشید افرادی هستند که متخصص این کار نیستند و اطلاعات غلط در اخیتار شما قرار می دهند. از اطلاعات این شخصی که این کار را انجام می دهد، حتما اطمینان حاصل کنید.

چند وقت یک بار باید فشیال پوست را تکرار کرد؟

اگر قصد دارید جای جوش و آکنه را از بین ببرید، بهتر است به تعداد دفعات بیشتر این کار را انجام دهید. فشیال پوست برای هر شخص بسته به نوع پوستی که دارد متفاوت است. یک ماه زمان خوبی برای بازسازی و زیبا سازی پوست است. اما به صورت کلی بهتر است هر سال چهار بار این کار را انجام دهید، تا بتوانید پوست بسیار شاداب و تازه ایی داشته باشید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *