عملکرد دستگاه هیدرودرم

عملکرد دستگاه هیدرودرم

امروزه بیشتر افراد به دنبال راهی هستند که باعث سلامت پوست شود و روند پیری را به تاخیر بیندازد و پوست را تاحد امکان از چین و چروک محفوظ نگه دارد. پوست بدلیل اینکه در معرض نور آفتاب و آلاینده های هوا قرار دارد و از طرفی به دلیل استفاده زیاد از مواد آرایشی،مواجه با استرس مستعد خشکی و از دست دادن آب است. و همین امر باعث می شود پوست، شادابی و طراوت خود را ازدست بدهد و پیرو تکیده بنظر برسد و چین و چروک ها در پوست افزایش پیدا کند.

کم آبی و خشکی پوست در هر مدل پوستی ایجاد می شود به همین خاطر افراد با هر نوع پوستی که دارند به دنبال روش های مراقبت از پوست هستند که همواره پوست شاداب و باطراوتی داشته باشند. هیدرودرمی یا آبرسانی به وسیله دستگاه یکی از راه های موثر برای داشتن پوستی شاداب و باطراوت است.

در این روش، از طریق دستگاه، لایه برداری و پاکسازی پوست با استفاده از ژل آبرسان و مواد فوق العاده سرم ها و اکسیژن و آب انجام می شود که مواد مورد نیاز سلول ها را برای بازسازی تامین می کند و پوست عمیقا مرطوب و سالم بنظر می رسد.
هیدرودرمی یا آبرسانی پوست باعث افزایش جریان خون در پوست می شود، چین و چروک ها را کاهش می دهد. جای آکنه و لک های قهوه ای را بهبود می بخشد، منافذ پوست را کاهش می دهد و باعث رفع جوش های سر سیاه می گردد.

هیدرودرم که با استفاده از دستگاه هیدرودرمی انجام می شود با نام هایی چون، هیدراته کردن صورت، فیوژن صورت و آکوادرم آبریژن هم شناخته می شود. هیدرودرمی باعث آبرسانی و پاکسازی پوست می شود که منجر به داشتن پوستی با طراوت درشخص می گردد. برای اینکه تمام اقدامات مراقبتی پوستی از جمله هیدرودرمی نتیجه مطلوب و موثری داشته باشد بهتر است در مراکز معتبر و زیر نظر متخصصان مربوطه این کار انجام شود. زیرا کیفیت دستگاه هیدرودرمی در نتیجه هیدرودرمی بسیار تاثیر گذار است.

ما قبلا در مقاله ای در مورد روش هیدرودرم ( هیدروفیشیال ) اطلاعاتی را بیان کردیم. در این مقاله به بررسی عملکرد دستگاه هیدرودرمی و کیفیت دستگاه هیدرودرم می پردازیم.

دستگاه هیدرودرمی برای جوانسازی پوست، ازبین بردن چین و چروک، ازبین بردن خط خنده و اخم، برای شادابی و باطراوت کردن پوست، درمان لک های قهوه ای پوست، درمان جای زخم و آکنه و پاکسازی و آبرسانی پوست استفاده می شود و ظاهر آسیب دیده پوست را کاهش می دهد و بهبود می بخشد. اگر هیدرودرمی در فواصل زمانی مشخص انجام شود اثر بخشی بیشتری دارد.

عملکرد دستگاه هیدرودرمی و روش انجام هیدرودرم:

هیدرودرمی یک روش چند مرحله ای است که با توجه به عملکرد های مختلف انجام می شود.

نوک دستگاه هیدرودرمی دارای لبه ی ساینده است که باعبور از روی پوست در هر بار، باعث پوسته پوسته شدن و لایه برداری پوست می شود.
هیدرودرمی باید توسط متخصص پوست یا پزشک انجام شود.

نازل دستی دستگاه هیدرودرم با محلول نمک و اکسیژن پر می شود و با لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده و ساییدن لایه خارجی پوست و تزریق مواد و سرم های مغذی به لایه های زیرین پوست باعث آبرسانی و پاکسازی پوست می شود. یک بخش از دستگاه هیدرودرمی مخصوص آبرسانی و بخش دیگر مخصوص پاکسازی پوست و بخش دیگر دستگاه هیدرودرمی مخصوص ویتامینه کردن پوست می باشد.

دستگاه هیدرودرمی باعث ایجاد زخم در سطح پوست نمی شود زیرا به طور ملایم انجام می شود. سطح ساینده دستگاه متناسب با نوع پوست فرد قابل تعویض است و از آنجایی که به طور یکنواخت لایه برداری می کند و به طور همزمان مواد مرطوب کننده را که بر پایه محلول های آبی هستند به داخل پوست تزریق می کند و اگر این کار باکیفیت انجام شود منجر به پوستی زیبا براق و باطراوت می گردد. این روش لایه برداری غیر تحریک کننده است و نتایج فوری به همراه دارد.

کیفیت دستگاه هیدرودرمی:

از آنجایی که کیفیت دستگاه هیدرودرمی یک فاکتور اصلی و مهم در افزایش اثر بخشی هیدرودرم است، باید به پارامتر هایی که باعث مطلوب بودن کیفیت دستگاه هیدرودرم می شوند توجه نمود. برای کار با دستگاه هیدرودرم و نازل آن باید از ژل مخصوص این دستگاه استفاده شود زیرا تماس مستقیم با پوست دارد و نباید موجب التهاب، قرمزی و حساسیت بر روی پوست شود. ژل دستگاه هیدرودرمی اگر به درستی استفاده نشود باعث آسیب به پوست می شود.

پس دستگاه هیدرودرمی برای باکیفیت بودن علاوه بر اینکه نباید جرقه بزند، همچنین التهاب و آسیب به پوست را نباید به همراه داشته باشد.
برای مشاهده نتیجه بهتر از هیدرودرمی ۶ تا ۱۰ جلسه نیاز به انجام این کار است.
پس از پایان درمان و هیدرودرمی باید از پوست خود مراقبت های لازم را انجام دهید.

از آنجایی که این روش آبرسانی پوست می تواند باعث کمبود آب بدن شود، مصرف میوه و سبزیجات و نوشیدن آب کافی توصیه می شود‌.
ازآنجایی که در هیدرومی، پوست درحال بازسازی است پس نباید به پوست دست زده شود.

از طرفی باید مرطوب کننده مخصوص را که دکتر تجویز کرده استفاده کرد و صورت را فقط با آب خنک شست و شو داد و باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *