روش های پیلینگ صورت

مقدمه

پوست و پاکسازی آن یکی از معضل های همه ی افراد است و نمیتوان گفت که فقط مختص خانم هاست. روش های مختلفی برای رسیدن به یک پوست خوب وجود دارد. که کلینیک متین بیوتی در مقالات قبلی روش های مختلفی را برای شما عزیزان بازگو کرده است . برای اطلاعات بیشتر به سایر مقالات پوست مراجعه نمایید. اما در این مطلب قصد داریم روشی خاص و عالی را دراختیارتان قرار دهیم. برای داشتن پوستی زیبا و چهره ای جذاب با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

پیلینگ چیست؟

برای آشنایی با پیلینگ ابتدا بهتر است توضیحی مختصر داد. پیلینگ یا همان لایه بردار پوست روشی است برای جوانسازی پوست که لایه های مرده و آسیب دیده پوست با استفاده از روش ها و مواد مختلف از بین میرود و به پوست جدید اجازه رشد میدهد. لایه برداری شیمیایی یک عمل زیبایی ترمیمی است که ممکن است به کاهش علائم پیری روی صورت شما کمک کند.

در طول لایه برداری یا پیلینگ ، یک متخصص پوست یک محلول شیمیایی را روی پوست شما اعمال می کند. این محلول سلول های آسیب دیده پوست را جدا می کند و به پوست سالم اجازه می دهد در جای خود رشد کند. کلینیک متین بیوتی با داشتن متخصص پوست بهترین خدمت و پیلینگ پوست را ارائه میدهد. برای دریافت خدمات پوست در اصفهان اینجا کلیک کنید.

مزایای پیلینگ صورت چیست؟

لایه برداری شیمیایی می تواند بسیاری از مشکلات پوستی را بهبود بخشد. و نگرانی شما نسبت به بسیاری از مشکلات مانند پیری ، آکنه ، چین و چروک و… را از میبرد.

آکنه : آکنه یک بیماری التهابی شایع پوستی است. اغلب با محصولات موضعی یا داروهای خوراکی درمان می شود، اما لایه برداری شیمیایی میتواند کمک زیادی برای بهبود بکند. معمولا از لایه برداری سبک و متوسط ​​برای بهبود آکنه استفاده می شود.

پیری پوست : لایه برداری شیمیایی ممکن است علائم پیری را کاهش دهد، از جمله:چین و چروک ، خطوط ظریف ،لکه های سنی ، رنگ پوست ناهموار ، خشونت ، خشکی و…

هنگامی که پوست پس از لایه برداری  دوباره رشد می کند، باعث تولید کلاژن و الاستین می شود. این می تواند به انعطاف پذیری و استحکام پوست شما کمک کند و ظاهر چین و چروک را کاهش دهد. پوست جدیدی که دوباره رشد می کند نیز صاف تر است که به کاهش زبری و خشکی کمک می کند. با این حال، لایه برداری شیمیایی برای از بین بردن چین و چروک های عمیق توصیه نمی شود. همچنین پوست افتاده را سفت نمی کند.

سوالات متداول

در این قسمت به تعدادی از سوالات پرتکرار شما مشتریان عزیز پاسخ داده میشود.

آیا لایه برداری برای صورت خوب است؟

بله لایه برداری نوعی پاکسازی پوست است که میتواند پوست شفاف و زیباتری به شما بدهد. برای خدمات پاکسازی پوست از خدمات متین بیوتی بهره ببرید.

آیا می توانید نتایج را بعد از 1 لایه برداری مشاهده کنید؟

در پاسخ به این سوال باید گفت خیر با یک جلسه قطعا نمیتوان نتیجه گرفت اما اگر دوره درمان را طی کنید حتما به نتایج خوبی خواهید رسید.

چه کسی میتواند از پیلینگ استفاده کند؟

قطعا برای همه ی افراد مناسب نیست و با توجه به مطالب گفته شده کسانی که دارای پوستی افتاده هستند لایه برداری کمکی نمیکند. و تنها برای رفع پیری ، آکنه ، جای جوش و… مفید است.

 

نتیجه

برای انجام خدمات پوستی باید از متخصص کمک گرفت و بهترین سالن ها ی و کلینیک های زیبایی را بیابید. پیشنهاد ما انتخاب کلینیک متین بیوتی در اصفهان میباشد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید سپاسگذارم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *