رفع سیاهی دور چشم

روش های خانگی برای از بین بردن سیاهی دور چشم

برای کاهش پف زیر چشم و جلوگیری از محافل تیره ، لازم است که در مورد عادت های خواب یک بررسی داشته باشید.اگر دایره های تاریک از قبل ظاهر شده اند ، می توان مرتباً زیر چشم را ماساژ داد تا گردش خون متعادل شود.در ادامه با متین بیوتی همراه باشید تا با راهکارهای بیشتر برای رفع سیاهی دور چشم آشنا شوید.

رفع سیاهی دور چشم در خانه

روغن آرگان راهی برای افزایش درخشش دور چشم

روغن آرگان به دلیل وزن کم به راحتی در پوست جذب می شود.به دلیل داشتن ویتامین E غنی ، می تواند درخشش طبیعی پوست را بازیابی کند.در کاهش خطوط و چین و چروک های زیر چشم مفید است.روغن را زیر چشم بمالید.می توانید به راحتی روغن را زیر چشم ماساژ دهید.برای نتایج بهتر آن را یک شب روی پوست خود نگه دارید.برای رفع سیاهی دور چشم میتوانید از محصولات فوراور اصفهان که برای این منظور تولید شده اند ، استفاده کنید.

عصاره پوست پرتقال برای کاهش سیاهی دوره چشم

نه تنها پرتقال بلکه پوست آن نیز دارای خواصی برای کاهش دایره های تیره است.می توان پوست پرتقال را خشک کرد و بعداً یک پودر ریز درست کرد.  پودر پوست پرتقال را با گلاب مخلوط کرده و هر روز برای نتیجه بهتر استفاده کنید.

روغن کرچک و جوانسازی پوست

روغن کرچک باعث جوانسازی پوست می شود.روغن کرچک را زیر چشم بمالید و روغن را روی دایره های تیره به آرامی ماساژ دهید.برای نتایج بهتر آن را یک شب روی پوست خود بگذارید.

ژله پترولیوم و رطوبت پوست

ژله پترولیوم می تواند رطوبت زیر پوست را قفل کند که این یک ویژگی عالی است.این ماده با تغذیه سلول های مرده پوست به کاهش دایره های تیره کمک می کند.ژله پترولیوم را روی دایره تاریک بمالید و بگذارید یک شب بماند.

درمان سیاهی دور چشم

یخ – هنگامی که گردش خون زیر چشم کم است ، دایره های تاریک ظاهر می شوند.مکعب های یخ باعث سرد شدن پوست و کمک به روشن تر شدن پوست می شوند.فرد می تواند هر روز مکعب های یخ را روی دایره های تاریک مالش دهد تا از شر آنها خلاص شود.

روغن زیتون راهی برای افزایش آبرسانی پوست

روغن زیتون حاوی اسیدهای چرب سالم است که با آبرسانی و تغذیه پوست باعث کاهش محافل تیره می شوند.روغن را در یک حرکت دایره ای برای یک یا دو دقیقه ماساژ دهید و بگذارید روغن یک شب روی پوست بماند.

سرکه سیب و کاهش تیرگی دور چشم

سرکه سیب می تواند پوست زیر چشم شما را مجدداً پر کند و دایره های تیره شما را فقط در چند هفته محو کند.چند قطره سرکه سیب را روی یک پنبه بریزید و به تدریج آن را زیر دایره های تیره ماساژ دهید.برای از بین بردن دایره های تیره روزانه سرکه را بمالید.

رابطه یوگا و بهبود گردش خون

یوگا می تواند در زیبا سازی و کاهش دایره های تیره و جوش ها کمک کند.برای بهبود گردش خون در بدن و خلاص شدن از شر حلقه های تیره دور چشم به طور روزانه ، یوگا و ماساژ را تمرین کنید.

آیا شما این همه راه حل ها را امتحان کرده اید؟ اگر نه ، پس اکنون آنها را امتحان کنید و تجربه خود را با نمایندگی فواور اصفهان در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *