بادکش درمانی چیست؟

مقدمه

باکش درمانی روشی قدیمی در طب سنتی بوده که طی سالها تغییراتی در روش استفاده از آنها رخ داده است. ما در این مقاله قصد داریم روش های ، فواید و معایب باکش درمانی را برای شما عزیزان بازگو کنیم. اگر قصد دارید از این روش درمانی استفاده کنید حتما مقاله ارائه شده را مطالعه نمایید تا با اطلاعات کامل بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. بادکش درمانی که یک روش برای درمان بسیاری از بیماری ها میباشد از خدمات ماساژ آموزشگاه متین بیوتی میباشد. برای دریافت خدمات ما را دنبال کنید.

بادکش درمانی چیست؟

بادکش درمانی روشی برای درمان بیماری های مختلف ، در طب سنتی یا همان طب مکمل است . بادکش درمانی از کشور چین آغاز شده است و در کشورهایی مانند ایران و هند کاربرد بسیاری دارد . امروزه از بادکش درمانی در سالن های ماساژ استفاده ی زیادی میشود . افرادی که دچار درد عضلانی ، مشکلات قلبی و پوستی  و… هستند میتوانند بدون استفاده از داروهای شیمیایی و تنها با بادکش درمانی بدون عوارض مداوا شوند.

البته باید گفت که این روش هم باید مانند سایر ماساژ ها و درمان ها طبق آموزش های استاندارد انجام شود. یعنی ابتدا آموزش های لازم را ببینید ، دوره های آموزشی را بگذرانید ، مدرک مورد نیاز را دریافت کنید و سپس اقدام به درمان به روش بادکش کنید.

فواید و عوارض بادکش درمانی

بادکش درمانی فواید بسیاری دارد که ما تنها تعدادی از آنها را بیان میکنیم. سم زدایی از طریق بادکش یکی از موثرترین روش ها میباشدو میتوان علاوه بر سم زدایی ، سیستم ایمنی بدن را بالا برد. همچنین بادکش درمانی باعث کاهش التهابات پوستی ، آکنه و اگزما میشود .

از مهمترین مزایای بادکش درمانیمیتوان به ، کمک به گردش بهتر خون اشاره کرد. بادکش درمانی کمک میکند جریان خون در بدن منظم شود و از فشار خون جلوگیری کند. با تنظیم فشار و جریان خون بسیاری از مشلات بدن حل میشود و همچنین درد را کاهش میدهد. اگر دچار مشکلات درد گردن ، رماتیسم ، گرفتگی عضلات ، مشکلات قلبی و… هستید پیشنهاد ما استفاده از روش بادکش درمانی است.

بادکش درمانی مانند سایر روش های درمانی میتواند عوارضی داشته باشد که اگر متخصص و درمانگر حرفه ای آن را انجام دهد این عوارض کاهش می یابد. البته گفتنی است که این عوارض موقت بوده بعد از چند ساعت از بین میرود. اگر تمام نکات گفته شده را رعایت کنید مطمئن باشید که دچار مشکل نمیشود. بادکش درمانی برای پوست های حساس نباید استفاده شود و همچنین در قسمت های عفونتی ، زخم باز ، تاول و… استفاده نشود. و به طور کلی یک سری افراد مانند بخانم های باردار بهتر است از بادکش درمانی استفاده نکنند.

انواع روش های بادکش درمانی

بادکش درمانی نوعی حجامت است که به روش سرد و گرم انجام میشود. هر دو روش موثر و درمانی هستند . روش سرد که ساده تر و با استفاده از بادکش های دستی و یا برقی انجام میشود . اما بادکش درمانی گرم که بیشتر مناسب بدن هایی با طبع سرد و بلغمی است سختی بیشتری دارد. بادکش گرم با استفاده پنبه ی الکلی و لیوان های مخصوص بادکش است که باید با استفاده از آتش زدن پنبه ها داخل لیوان مکش ایجاد کرد . بهتر است آموزش های لازم را زیر نظر متخصص ببینید تا دچار مشکل نشوید.

آموزش بادکش درمانی

همانطور که در بالا گفته شد انجام بادکش درمانی نیاز به آموزش دارد . آموزشگاه متین بیوتی برگزار کننده دوره های آموزشی ماساژ ، بادکش درمانی و …. در اصفهان میباشد. برای ثبت نام در دورهها از طریق لینک اقدام نمایید. همچنین آموزشگاه متین بیوتی بعد از گذراندن دوره ها مدرک معتبر میدهد تا بتوانید در سالن های ماساژ و … اقدام به کار کنید و درآمد داشته باشید. بادکش درمانی را نیز میتوان با ابزار ساده در خانه نیز انجام داد که برای آموزش های ابتدایی ، فیلم های آموزشی موجود در سایت را مشاهده نمایید.

نتیجه

نتیجه کلی که میتوان از این مطلب داشت این است که برای درمان بیماری ها ابتدا سراغ درمان های کم خطر و راحت بروید معمولا روش های سنتی جوابگو هستند و میتوانید نتیجه مطلوب بگیرید. اما هر کاری را باید پیش متخصص آن انجام دهید و یا حداقل آموزش های لازم را ببینید تا از عوارض آن بکاهید. آموزشگاه متین بیوتی بهترین خدمات درمانی و ماساژ ها را در اصفهان ارائه میدهد. از تجربه و تخصص ما استفاده کنید. از اینکه تا پایان مقاله ما را دنبال کردید سپاسگزاریم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *