هر آنچه درباره اسید تراپی باید بدانید

مقدمه

اسیدتراپی از راه های درمان پوست صورت میباشد که میتوان بهترین نتیجه را به شما بدهد. اما استفاده صحیح از آن مهم است که بهترین راه کمک گرفتن از یک متخصص حرفه ای است. آموزشگاه متین بیوتی در اصفهان بهترین گزینه برای ارائه خدمات پوست و مو در اصفهان میباشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد دریافت خدمات با ما در ارتباط باشید.

آشنایی با اسید مناسب پوست

اسیدهای صورت کلید شادابی پوست هستند. اسیدها در واقع برخی از مفیدترین مواد موجود در مراقبت از پوست هستند. آنها ابزار معجزه آسایی هستند که برای مبارزه با آکنه، چین و چروک، لکه های پیری، جای زخم و رنگ ناهموار پوست مورد استفاده قرار می گیرند. اما با وجود اسیدهای بسیار زیاد در بازار، یادآوری اینکه از کدام یک – و برای چه – و کدام محصول باید بخرید، می تواند بسیار دشوار به نظر برسد. قبل از همه اینها، باید بدانید از کجا شروع کنید.

معرفی انواع اسید

اسیدها انواع مختلفی دارند که میتوانید برای موارد مختلف استفاده کنید . در ادامه تعدادی از این اسیدها را معرفی میکنیم با ما همراه باشید. اسید گلیکولیک ، اسید ماندلیک ، اسید آزلائیک ، اسید کوجیک ، اسید اسکوربیک و… نمونه ای از اسید های محبوب برای اسید درمانی پوست میباشد. که هر یک مزایا و معایب خود را دارند . با ما همراه باشید تا در مورد اسیدها بیشتر بدانید. 

اسید سالیسیلیک

شناخته شده ترین پاک کننده و از بین برنده آکنه میباشد . این اسید مناسب برای لایه برداری پوست و شفاف نگه داشتن منافذ، که به کاهش آکنه کمک می کند، مشهور است. آن را در سرم‌ها و پاک‌کننده‌ها با غلظت‌های بین 0.5 تا 2 درصد و همچنین در درمان‌های نقطه‌ای برای جوش‌ها میتوان مشاهده کرد. به طور کلی از بهترین اسیدها میباشد. برای خرید میتوانید از محصولات آرایشی بهداشتی متین بیوتی تهیه کنید.

اسید هیالورونیک : اسید هیالورونیک یا به اصطلاح  HA یک اسید مناسب برای اسید تراپی پوست میباشد که وظیفه اصلی آن هیدارته کردن پوست و ضد پیری و کلاژن ساز است. از مزایای این اسید میتوان به ضد پیری ، مرطوب کننده ، التیام زخم ، ضد چروک، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد ، می تواند اگزما را درمان کند، می تواند قرمزی صورت را درمان کند و… اشاره نمود.

فقط یک ماده معمولی نیست، بلکه یک عنصر اصلی برای روتین مراقبت از پوست شما است. جدا از اینکه یک آبرسان بسیار موثر است، چند مطالعه نیز نشان داده اند که برای بهبود زخم ها نیز بسیار مفید است!

مزایای اسید تراپی

اسیدتراپی به طور اصولی میتواند مزایای زیادی برای پوست داشته باشد . از جمله این مزایا میتوان به موارد زیر اشاره نمود. لایه برداری پوست از بافت مرده و داشتن پوستی سالم و تازه که میتواند مواد مغذی را بهتر جذب کند. روشن کننده پوست و ضد پیری و چین و چروک است.

اسیدهای لاکتیک، سیتریک، مالیک و… به عنوان لایه بردار عمل می کنند، همچنین برای روشن کردن رنگدانه های ناهموار و صاف کردن بافت پوست استفاده میشود.

سوالات متداول

آیا استفاده از اسید هیالورونیک عوارض جانبی دارد؟

خوشبختانه،  HA اسید  به خودی خود باعث ایجاد واکنش های آلرژیک نمی شود زیرا بدن ما نیز آن را می سازد. توصیه می‌کنیم غلظت HA را زیر 2 درصد نگه دارید.

از کدام اسید استفاده کنم؟

انتخاب اسید برای استفاده پوست سخت است. ساده ترین راه برای انجام آن این است که بدانید چه مشکلی را می خواهید درمان کنید. و از مشاوران و متخصصین متین بیوتی کمک بگیرید.

از کدام کلینیک استفاده کنیم؟

یکی از مهم ترین سوالات این است که به کدام کلینیک پوست و مو اعتماد کنیم. و در جواب این سوال باید گفت کلینیک های معتبر و شناخته شده که نمونه کارهای آنها رادیده اید. و دارای مجوز و مدار بین المللی هستند. کلینیک متین بیوتی در اصفهان جز بهترین ها میباشد.

نتیجه

نتیجه کلی این مطلب این است که برای درمان مشکلات پوستی میتوانید از اسیدها با غلظت های مختلف استفاده کنید. اما اسفاده از اسیدها نیاز به تخصص و تجربه دارد که کار هرکسی نیست. پیشنهاد ما استفاده از خدمات متخصصین در کلینیک پوستو مو متین بیوتی در اصهان میباشد. برای دریافت خدمات با ما تماس بگیرید. از اینکه ما را تا پایان مقاله همراهی کردید  سپاس گذاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *