ماساژ دیپ تیشو

ماساژ دیپ تیشو برای چه افرادی مناسب است؟

مقدمه

مقدمه ماساژ را بارها و بارها تکرار کرده ایم . اما در جمله ای کوتاه میتوان بیان کرد ماساژ در هر نوعی میتواند به بدن و روح فرد کمک کند تا از مشکلات رهایی یابد. اگر بدن شما نیاز به ماساژ دارد حتما با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با ماساژ دیپ تیشو محتوایی را ارائه کنیم . با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

آشنایی با ماساژ دیپ تیشو

ماساژ دیپ تیشو و یا همان بافت عمیق نوعی از ماساژ است که با بافت ماهیچه ها و عضلات همبند درگیر است. در این قسمت ها و نواحی که معمولا در ورزش دچار آسیب میشوند را میتوان با این نوع ماساژ درمان کرد. ماساژ بافت عمیق که با ضربات محکم به بافت ماهیچه ها شروع میشود و با افزایش فشار خون باعث کاهش التهابات نیز میشود.

ماساژ دیپ تیشو

بهترین کلینیک ماساژ بافت عمیق در اصفهان

کلینیک زیبایی متین بیوتی در اصفهان بزرگترین و برترین کلینک ماساژ میباشد که با استفاده از تجهیزات و دستگاه دهای پیشرفته ماساژ و همچنین ماساژور های حرفه ای همراه با مدرک های معتبر به ارائه خدمات میپردازد. برای دریافت خدمات ماساژ درمانی در اصفهان اینجا کلیک کنید.همچنین میتوانید خودتان به صورت حرفه ای ماساژ را آموزش دیده و ماساژ دیپ تیشو را در خانه انجام دهید تنها کافی است در کلاس ها و دوره های آموزش ماساژ در آموزشگاه متین بیوتی ثبت نام کنید.

ماساژ دیپ تیشو مناسب چه کسی است؟

این نوع ماساژ جنبه ی درمانی دارد و برای افرادی که در ورزش دچار آسیب شده اند مناسب است و یا افرادی که دچار فشار خون هستند. آرنج آسیب دیده تنیس بازان ، فیبرومیالژیا ، فاشیای کف پا و گرفتگی رگ سیاتیک و… این افراد میتوانند از این نوع ماساژ بهره ببرند و به درمان خود کمک کنند.

ماساژ دیپ تیشو

سوالات متداول

تفاوت بین ماساژ سوئدی و ماساژ بافت عمیق چیست؟

ماساژ سوئدی نوعی ماساژ محبوب است که از ضربات آرام و طلانی به ضربات محکم تر میرسد و در نهایت باعث آرامش میشود. اما ماساژ بافت عمیق قوی تر است و ضربات محکم تری به عمق ماهیچه ها وارد میکند و باعث کاهش درد در فرد میشود.

آیا ماساژ بافت عمیق می تواند باعث آسیب شود؟

به طور کلی ماساژ آسیب رسان نیست اما این نوع ماساژ برای یک سری از افراد که در بالا نیز گفته شد مضر است و ممکن است آسیب ببینند.

ماساژ بافت عمیق چقدر دردناک است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله این نوع ماساژ کمی درد دارد در نواحی که گرفتگی و درد دارند. اما میتوان گفت این درد احساس خوبی میدهد و ناراحت کننده نیست.

نتیجه

نتیجه کلی از مقاله ماساژ بافت عمیق یا دیپ تیشو را میتوان در چند جمله کوتاه بیان کرد. این نوع ماساژ کمی خاص است و هر کسی نمیتواند به خوبی انجام دهد حتمکا از متخصص در این زمینه کمک بگیرید. تا دچار مشکلات جسمی نشوید.همانطور که گفته شد اگر دچار هر یک از مشکلات گته شده هستید سعس کنیم از این نوع ماساژ استفاده نکنید و از سایر ماساژ های مناسب بهره ببرید. برای انتخاب ماساژ مناسب از متخصصین و مشاوران کلینیک زیبایی متین بیوتی کمک بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *