فواید ماساژ با روغن گرم

فواید ماساژ با روغن گرم

مقدمه

ماساژ گرفتن یکی از آرامش‌ بخش‌ترین تجربه‌ها است، مخصوصاً زمانی که هفته سختی را پشت سر گذاشته‌اید و فقط نیاز به استراحت دارید. در واقع ماساژ فواید زیادی برای سلامتی دارد. علاوه بر این، این واقعیت است که این شکل از ماساژ به طور گسترده در هند انجام می شود و هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان استفاده می شود. برای دریافت ماساژ در اصفهان به بهترین نحوه با ما در ارتباط باشید.

از مزایای ماساژ میتوان به گردش خون اشاره  کرد .هنگامی که ماساژ انجام می شود، عضلات و بدن شما پیچ خورده، نوازش می شود و حرکات مختلف دست تکنسین به تحریک سطح پوست شما کمک می کند – منجر به تولید گرما می شود. که به نوبه خود عصب و رگ های خونی زیر پوست را ماساژ می دهد – که به بهبود گردش خون کمک می کند. بنابراین، ماساژ دادن به پمپاژ خون کمک می‌کند که به خودی خود فواید زیادی برای سلامتی مانند بهبود بافت پوست، دفع بهتر سموم و عملکرد صحیح اندام‌های داخلی دارد. جدا از آن، گرمای تولید شده نیز به بهبود متابولیسم کمک می کند.

فواید ماساژ با روغن گرم

مزایای استفاده از روغن در ماساژ

به گفته متخصصان، ماساژ با روغن گرم برای ایمنی بدن شما مفید است .و میتواند مزایای زیادی داشته باشد در اینجا تنها به تعدادی از مزایا ماساژ روغن گرم اشاره میکنیم.

خلق و خوی شما را بهبود می بخشد و می تواند بر افسردگی غلبه کند: بدن شما حاوی 30 نقطه فشار روی کف پا و کف دست است که مربوط به اندام های مختلف است. جدا از آن، شما 7 مرکز رفلکس دارید که مربوط به غدد گردن، سر، اندام های تناسلی، پانکراس، کلیه ها و کبد است. هنگامی که ماساژ انجام می شود به ترشح هورمون های خاصی کمک می کند که ذهن شما را آرام می کند، استرس را کاهش می دهد و به جلوگیری از افسردگی کمک می کند.

درد بدن را کاهش میدهد : ماساژ زمانی که بدن شما درد می کند بسیار عالی است. این به این دلیل است که اگر به درستی انجام شود به غلبه بر درد بدن کمک می کند. ماساژ به دلیل تأثیر آن بر روی عضلات و اعصاب بدن شما به تسکین درد خفیف تا متوسط ​​بدن کمک می کند.

معرفی انواع روغن های ماساژ

ماساژ روغن نارگیل : روغن نارگیل یک روغن ماساژ عالی است. سرشار از ویتامین E و پروتئین است که به جوانسازی پوست شما کمک می کند. اگر اهل ماساژ هستید، میتوانید از روغن نارگیل استفاده کنید.

ماساژ با روغن جوجوبا : این روغن برخلاف بقیه ی روغن ها چرب نیست بنابراین هر کسی میتواند از آن استفاده کند. مزایایی مانند رفع جای جوش و آکنه ، بدون حسسیت پوستی و آلرژی ، سرعت جذب بالا و…

ماساژ روغن بادام : این روغن که از بادام شیرین زرد گرفته میشود سرعت جذب بالایی دارد و برای همهی افراد مناسب است اما تنها افرادی که به خوردن بادام حساسیت دارند بهتر است استفاده نکنند.

فواید ماساژ با روغن گرم

از کدام روغن ها استفاده کنیم

برای هر بدن و هر نوع ماساژ روغنی خاص در نظر بگیرید و متناسب با بدنتان روغن انتخاب کنید اما بهترین برند روغن را خریداری کنید. روغن ها بادی از شرکت های معتبر باشند و روغن های ارزان قیمت که نام و نشانی ندارند خریداری نکنید. کلینیک متین بیوتی در اصفهان ارائه دهنده محصولات آرایشی بهداشتی با برندهای معتبر مناسب برای خدمات ماساژ در اصفهان میباشد.

نتیجه

نتیجه کلی از مقاله را میتوان در چند جمله خلاصه کرد. ماساژ با روغن از بهترین ماساژ ها میباشد.  و مزایای بسیاری برای شما دارد. اما در انتخاب کلینیک ماساژ و نوع محصولات استفاده شده در ماساژ دقت کافی داشته باشد . پیشنهاد ما آموزشگاه فنی حرفه ای در اصفهان میباشد. از اینکه ما را تا پایان مقاله همراهی کردید سپاسگذارم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *