رفع تیرگی دور چشم با چند روش ساده

مقدمه

سیاهی و یا همان تیرگی دور چشم یکی از مشکلات شایع در بسیاری از افراد است که البته برای رفع این مشکل راه های زیادی پیش رو هستند. در ابتدا قبل از هر نوع درمانی باید علت ایجاد سیاهی را بدانیم تا بتوان بهترین راه را انتخاب کرد بنابراین در این مطلب درباره علت ایجاد تیرگی های چشم توضیحاتی ارائه شده است . بهترین مرکز پوست در اصفهان قصد دارد در این مقاله شما را با این نوع راه حل ها آشنا کند. برای رفع تیرگی دور چشم با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

علت ایجاد تیرگی دور چشم

پوست دور چشم بسیار حساس است و ممکن است در اثر شرایط مختلف تحت تاثیر قرار گیرد و دچار مشکلاتی مانند کبودی و تیرگی شود. عواملی که میتواند بر این موضوع تاثیر گزارد زیاد هستند که ما تعدادی از آنها را بیان میکنیم.

1.ژنتیک یا وراثت : اگر به صورت ارثی تیرگی دور چشم داشته باشید نیز میتوان از ره های مختلف درمان کرد نگران این موضوع نباشید.

  1. کم خونی ، کمبود آهن و یا حتی کمبود خواب باعث تیرگی دور چشم میشود.

3.مصرف سیگار ، الکل و دخانیات نیز باعث به وجود آمدن این مشکل میشود.

4.مشکلات تغذیه ای ، کمبود ویتامین ها و اختلالات قاعدگی از دیگر موارد میباشد.

راه حل های رفع سیاهی دور چشم

همانطور که گفته شد ابتدا علت ایجاد این تیرگی های را بیابید سپس اقدام به درمان کنید. و به طور کلی بهتر است نکات گفته شد در بالا را رعایت کنید مثلا سیگار را ترک کنید ، آب کافی بنوشید ، تغذیه مناسب داشته باشید و ویتامین و مکمل های لازم را بخورید و…. اما در نهایت باید با یک روش خانگی و یا درمان های کلینیک این تیرگی دور چشم را از بین ببرید.

روش های خانگی:

استفاده از روغن های مفید مانند روغن بادام ، روغن نارگیل و یا حتی روغن زیتون به دلیل دارا بودن ویتامین میتواند باعث شادابی و جوانسازی پوست اطراف چشم شود .

استفاده از ماسک های خانگی مانند چایی سبز. به این صورت که چایی سبز را دم کنید اجازه دهید خنک شوند سپس با استفاده از پنبه تمیز به صورت ضربه ای به اطراف چشم خود بزنید.

از حلقه های خیار برای آبرسانی و رطوبت اطراف چشم میتوانید کمک بگیرید.همچنین ماسک شیر میتواند ویتامین های لازم به پوست منتقل کند.

درمان های کلینیک:

روش هایی که در کلینیک ها انجام میشود متفاوت است اما بر اساس تحقیقات انجام شده بهترین و سریع ترین درمان ، استفاده از لیزر درمانی است. لیزر ها با روش ها و دستگاه های مختلفی انجام میشوند که تقریبا تاثیر همه ی آنها یکسان است. البته از روش های غیر تهاجمی مانند کلاژن سازی و جوانسازی نیز استفاده میشود که روشی بدون درد و راحت است.

مزوتراپی نیز روشی جدید و تاثیر گذار برای رفع تیرگی دور چشم است. که میتوانید برای آشنایی بیشتر با این روش های درمانی با مشاوران کلینیک متین بیوتی در اصفهان تماس بگیرید. انتخاب بهترین کلینیک پوست در اصفهان یکی از مهم ترین گزینه های درمانی است.

نتیجه

از این مقاله میتوان نتایجی کوتاه و مفید گرفت . مهم ترین نکته برای درمان ابتدا علت ایجاد مشکل است سپس انتخاب بهترین روش و همچنین درمانگر حرفه ای و کلینیک پوست مورد اعتماد از مهم ترین موارد است که اگر تمامی مراحل را با دقت پیش ببرید میتوانید نتیجه ی فوق العاده ای از درمان بگیرید. کلینیک زیبایی متین بیوتی در اصفهان بهترین گزینه برای درمان مشکلات پوستی از طریق روش های تهاجمی و غیر تهاجمی میباشد. از اینکه ما را تا پایان مقاله همراهی کردید سپاسگذاریم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *