بهترین مرطوب کننده

بهترین کرم مرطوب کننده صورت برای پوست چرب

مقدمه

بسیاری از افراد بر این باور هستند که برای پوست های چرب خود نیاز به استفاده از کرم های مرطوب کننده نیست. غدد موجود در پوست های چرب زمانی که کم آب می شوند، بیش از حد فعالیت می کنند و حتی ممکن است چربی بیشتری را نیز تولید کنند. از آن جایی که در طول روز ممکن است چندین بار از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید، بسیار مهم است که کرمی را انتخاب کنید که با پوست خود سازگار باشد. کرم های مرطوب کننده معمولا حاوی عنصری شبیه به آب هستند که می توانند باعث آبرسانی پوست شده و به بخش مهمی از روتین مراقبت های پوستی تبدیل شوند. با توجه به مطالب گفته شده، اگر شما عزیزان پوست چربی دارید برای مراقبت از آن ها باید از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید. در ادامه مقاله بهترین و پرفروش ترین برند کرم های مرطوب کننده را توضیح داده ایم، شما عزیزان می توانید با استفاده از آن ها از پوست خود به خوبی مراقبت کنید.

کرم مرطوب کننده

چگونه بهترین کرم مرطوب کننده را انتخاب کنیم؟

درصد چربی موجود در پوست افراد با یکدیگر متفاوت است. به طور کلی می توان گفت آخرین مرحله در روتین شبانه پوست، استفاده از کرم های مرطوب کننده است. همه ی کرم های مرطوب کننده با فرمولاسیون یکسان ساخته نمی شوند، برخی از آن ها در ترکیبات خود درصد آب بیشتری دارند که باعث شده آن ها سبک تر شده و برای پوست های معمولی تا چرب مناسب باشند. برخی دیگر از آن ها ممکن است درصد آب کمتر و مواد مبتنی بر روغن در ترکیبات آن بیشتر باشد، از این جهت این مدل کرم ها بیشتر برای پوست های خشک مناسب هستند. توصیه ما به شما عزیزان این است که در زمان خریداری انواع کرم های مرطوب کننده در بازار حتما به نوع پوست، ترکیبات و فرمولاسیون های به کار رفته در آن ها دقت کنید. برخی از افراد ممکن است از کرم های مرطوب کننده به صورت ثابت و در تمامی فصول سال استفاده کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است با تغییرات شرایط آب و هوایی مجبور به تغییر نوع کرم خود باشند. علاوه بر استفاده از کرم های مرطوب کننده متناسب با پوست، شما عزیزان می توانید برای محافظت از پوست صورت خود از روش های مراقبتی دیگر نیز استفاده کنید. برای مثال با پاکسازی پوست به صورت کاملا اصولی، می توانید از پوست خود مراقبت کند. جهت کسب اطلاع از دیگر خدمات پوست و موی اصفهان می توانید به کلینیک تخصصی متین بیوتی مراجعه کنید.

فرمولاسیون کرم مرطوب کننده

کرم های مرطوب کننده از ترکیبات و فرمولاسیون خاصی ساخته می شوند. پپتیدها که ساختار پروتئینی دارند، یکی از ترکیبات ضروری هستند که باید در کرم های مرطوب کننده به کار روند. پپتیدها می توانند میزان کلاژن زیادی را تولید کنند، این امر به آبرسانی و جوانسازی پوست شما عزیزان کمک شایانی می کند. برای پوست های چرب خود به دنبال مرطوب کننده هایی باشید که از بهترین ترکیباتی از جمله اسید هیالورونیک، اسید گلیکولیک، نیاسینامید، رتینول، روغن جوجوبا، روغن هسته انگور، روغن فندق و اسید سالیسیلیک تشکیل شده باشند.

بهترین برندهای کرم مرطوب کننده

شما عزیزان می توانید با استفاده از برندهای معتبر کرم های مرطوب کننده، پوست خود را آبرسانی کرده و حتی استفاده از آن را به یک روتین مراقبت از پوست خود تبدیل کنید. کرم مرطوب کننده ای برای پوست مناسب است که پس از استفاده به سرعت در پوست نفوذ کرده و دارای ظاهری کاملا یکدست باشد. در ادامه چند نمونه از بهترین و پرفروش ترین برندهای کرم های مرطوب کننده مناسب پوست های چرب، توضیح داده شده است.

1-کرم مرطوب کننده برند فوراور

این کرم یک آبرسان بسیار قوی است که ترکیبات آن حاوی آلوئه ورا است. این نوع کرم به دلیل نوع فرمولاسیونی که در آن به کار رفته است، با افزایش سن از علائم پیری در پوست افراد جلوگیری می کند. با استفاده از کرم های مرطوب کننده برند فوراور به صورت مرتب، میزان استحکام کلاژن پوست شما بیشتر می شود. این کرم می تواند رادیکال های آزاد موجود در پوست را تنظیم کند، این امر باعث کاهش چین و چروک در پوست می شود. اگر قصد خرید کرم مرطوب کننده آلوئه ورا فوراور را دارید بهتر است آن را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

مرطوب کننده فوراور

2- کرم مرطوب کننده برند کامان

این نوع کرم مخصوص پوست های چرب است، و به دلیل نوع ترکیباتی که در آن به کار رفته است قادر است تا رطوبت پوست را در طول روز به خوبی حفظ کند. کرم مرطوب کننده برند کامان حاوی عصاره آرگان است و باعث آبرسانی سطح پوست می شود. در فرمولاسیون این کرم، ویتامین های مختلفی به کار رفته است؛ این ویتامین برای محافظت از پوست بسیار مهم هستند.

مرطوب کننده کامان

3-کرم مرطوب کننده برند مدیلن

این نوع کرم حاوی آلوئه ورا و روغن بادام شیرین است. با استفاده از کرم های مرطوب کننده برند مدیلن می توانید رطوبت پوست خود را حفظ کرده و باعث جوانسازی پوست خود شوید. این نوع کرم فاکتور حفاظتی SPF در برابر نور خورشید را ندارد. کرم های برند مدیلن مناسب برای استفاده خانم ها و آقایان، افراد با سنین مختلف هستند. در ترکیبات این محصول مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری برای پوست، وجود دارد. با استفاده از آن ها در طول روز می توانید میزان لطافت پوست خود را افزایش دهید.

مرطوب کننده مدلین

4-کرم مرطوب کننده برند لابورن

در ترکیبات این محصول از عصاره بادام استفاده شده است. کرم های مرطوب کننده برند لابورن حاوی کلاژن است، از این جهت استفاده از آن ها باعث جوانسازی پوست صورت می شود. در فرمولاسیون آن ها از مواد مضر برای پوست، استفاده نشده است. این کرم خاصیت آبرسانی دارد و برای پوست های چرب مناسب است.

مرطوب کننده لابرن

5-کرم مرطوب کننده برند سینره

با استفاده از این کرم به صورت منظم می توانید منافذ باز پوست خود را کوچک تر کنید، این امر باعث کاهش ایجاد جوش در پوست صورت می شود. کرم های برند سینره می توانند ترشحات چربی را در پوست صورت کاهش دهند. بهتر است قبل استفاده از این کرم پوست خود را با محصولات مناسب، پاکسازی کنید.

علاوه بر برندهای ذکر شده در بالا شما عزیزان می توانید از برندهای دیگر محصولات مراقبتی پوست نیز استفاده کنید. با استفاده از مدام از این دسته محصولات، روند پیری در پوست صورت کاهش می یابد.

سخن پایانی

برای افرادی که پوست چرب دارند، استفاده کردن از مرطوب کننده ها به صورت منظم می تواند در بهبود بافت کلی پوست کمک شایانی کند. یک مرطوب کننده خوب برای پوست های چرب می تواند کم آبی و حساسیت ناشی از مواد مختلف آکنه از جمله اسید سالیسیلیک و بنزوئیل پراکسید را خنثی کند. هنگامی که به دنبال یک کرم مرطوب کننده برای پوست چرب خود هستند، مواد تشکیل دهنده آن را به دقت بررسی کنید، سن و نوع و بافت پوست خود را نیز درنظر بگیرید. اگر نگران میزان چربی پوست خود هستید بهتر است با یک متخصص مشورت کنید.

به نظر شما بهترین برند برای کرم های مرطوب کننده مخصوص پوست های چرب چیست؟ لطفا دیدگاه مورد نظر خود را در این زمینه ثبت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *